Web Analytics Made Easy - Statcounter

تراکتورسازی در حال حاضر در رتبه یازدهم لیگ برتر قرار گرفته است.

طرفداری- محمدرضا آزادی، مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تأکید کرد که آنها در نیم‌فصل دوم لیگ برتر وارد کورس قهرمانی خواهند شد.

به گزارش تسنیم، وی در مورد عملکرد تراکتورسازی در نیم‌فصل اول لیگ برتر گفت:

ما نتوانستیم خوب نتیجه بگیریم، چون مشکلات زیادی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای فصل که بازیکن نگرفتیم و در طول بازی‌ها نیز محروم و مصدوم زیادی داشتیم. خوشبختانه الان تراکتورسازی جان گرفته است و حضور چند بازیکن جدید قدرت تیم ما را بالا برده است. مطمئناً چند بازیکن دیگر به تیم ما اضافه خواهند شد و قدرت تراکتورسازی بالاتر خواهد رفت. ما در نیم‌فصل دوم مدعی قهرمانی و کسب سهمیه خواهیم بود و خودمان را به بالای جدول می‌رسانیم. در اولین بازی تدارکاتی که بازیکنان جدید هم به میدان رفتند شش گل زدیم و نشان دادیم که شرایط تیم ما بهتر شده است.

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در واکنش به برخی انتقادهای صورت گرفته از تراکتورسازی که بازیکنان را برای خدمت سربازی جذب می‌کند،‌ اظهار داشت:

تراکتورسازی یک تیم نظامی است و باید بازیکن سرباز بگیرد. این شرایط در سال‌های گذشته هم وجود داشت و چند تیم دیگر هم بوده و هستند که بازیکن سرباز جذب می‌کنند. این چیز عجیبی نیست. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۳۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو سایت جدید تراکتورسازی در خارج از کشور راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، خطوط تولید تراکتورهای ایرانی در خارج از کشور به ۴ خط افزایش می‌یابد. تراکتورهای تولیدی ایران در رده ۱۵ کشورهای دارنده این صنعت است.

مصطفی وحیدزاده، مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: تراکتورسازی ایران دارای ۲ خط تولید در ونزوئلا و تاجیکستان است که به زودی در دو کشور جدید دیگر نیز خط تولید تراکتور به عنوان برند ملی جمهوری اسلامی راه اندازی می‌شود.

وی ارائه اطلاعات دقیق در این زمینه را به دلیل شرایط تحریمی موکول به آینده کرد و افزود: در این خطوط جدید ۲۲ مدل تولیدی سایت تبریز، تولید و هم به نیاز بازارهای داخلی خود کشورهایی که خطوط راه اندازی می‌شود پاسخگو خواهد بود و هم به کشورهای همجوار آنها صادر خواهد شد.

وحیدزاده تاکید کرد: قیمت رقابتی و بهره‌وری که با استفاده از توانمندیهای بالقوه گروه تراکتورسازی به دلیل وجود اکثر صنایع از جمله ریخته‌گری، موتورسازی، قطعه سازی و … تراکتورهای ایرانی را برای حضور در بازارهای جهانی مزیت دار کرده است.

کد خبر 6100185

دیگر خبرها

  • کشتی آزاد انتخابی المپیک؛ جدال سرلک با ۲۶ مدعی جهانی
  • ۳ مدعی صعود به لیگ برتر پیروز شدند؛ نفت MIS از قافله جا ماند
  • بوندسلیگا و شانس کسب ششمین سهمیه لیگ قهرمانان اروپا!
  • پاداش ۸۰ میلیونی استقلالی‌ها واریز شد
  • واکنش جالب سردار آزمون به شانس قهرمانی بین پرسپولیس و استقلال
  • دو سایت جدید تراکتورسازی در خارج از کشور راه‌اندازی می‌شود
  • استقلال و پرسپولیس در انتظار الهلال و السد و رونالدو!
  • آمارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر| پورحمیدی از کاپیتان استقلال سبقت گرفت/ جایگاه مطمئن آقای گلی مغانلو
  • پرسپولیس از لبه پرتگاه برگشت/ ستاره ازبک سرخ‌ها را مدعی نگه داشت
  • بررسی سیمای مدعیان صعود و کاندیداهای سقوط لیگ دسته اول