Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@11:25:23 GMT

پروژه ساماندهی زمین‌های قدرتی درحال اجرا است

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۶۳۲۵۹

پروژه ساماندهی زمین‌های قدرتی درحال اجرا است

سرپرست شهرداری شهرگلستان گفت: پروژه ساماندهی زمین‌های قدرتی با پیشرفتی 70 درصدی در بلوار شهید ابدام درحال انجام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  علیرضا عرب سرپرست شهرداری شهرگلستان در گفت‌و گو باخبرنگار بهارستانه با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی متعدد در سطح شهر، گفت: در راستای رفاه حال شهروندان و همچنین تسهیل در امر تردد، جدولگذاری زمین‌های واقع در بلوار شهید ابدام معروف به زمین‌های قدرتی درحال انجام است که درحال حاضر به پیشرفت 70 درصدی رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با بیان اینکه سرعت انجام این پروژه قابل قبول است، بیان داشت: این زمین‌ها در قسمت مهمی از شهر قرار دارند به شکلی که دسترسی و تردد شهروندان به تمامی کوچه‌های شهرک سبزدشت و گلستان از این مسیر صورت می پذیرد.

علیرضا عرب باتاکید بر عنایت کدیریت شهری گلستان به نیازهای شهروندان، تصریح کرد: شهرداری شهرگلستان پیش از انجام این پروژه، تعاملی با مالک درخصوص احداث خیابان‌ها و کوچه‌ها انجام داد و اکنون شاهد پیشرفت مطلوب و قابل توجهی در این پروژه هستیم.

وی همچنین در خصوص جزئیات انجام پروژه جدولگذاری زمین‌های قدرتی در بلوار شهید ابدام، تشریح کرد: در پروژه جدولگذاری از نهر، کانیو، نهر 50، نهر 40 و تک جدول به طول 6000 متر استفاده شده است.

سرپرست شهرداری شهرگلستان به معابری که هم اکنون درحال جدول گذاری هستند اشاره کرد و تاکید داشت: خیابان 20 متری احداثی، خیابان 12 متری بیمارستان، خیابان 16 متری بازار عطر یاس، خیابان 12 متری پارک یارجانلو در حال انجام جدولگذاری، نخاله برداری و زیرسازی با اعتباری بالغ بر دوازده میلیارد ریال هستند.

وی درپایان باتوجه به اینکه هدف اصلی مجموعه مدیریت شهری از اجرای این پروژه سهولت شهروندان در تردد است، افزود: اجرای طرح‌های زیرساختی از مهمترین فعالیت‌های عمرانی شهرداری است و رسیدگی و رفع مشکلات شهروندان از اصول خدمت رسانی این دستگاه اجرایی می باشد که با توجه به این مهم، رسیدگی به بحث جدولگذاری و آسفالت به عنوان یکی از اساسی‌ترین مشکلات شهروندان به طور ویژه از سوی شهرداری پیگیری و اجرایی می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۳۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد

افشین مظفری شهردار ایلام با بیان اینکه پروژه‌های عمران شهری در شهر ایلام در راستای توجه به مطالبات مردم بوده است، اظهار کرد: راه اندازی بازارچه مرکزی شهر ایلام با تاکید استاندار تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه ایجاد پارکینگ طبقاتی یکی دیگر از پروژه‌های مهم شهرداری ایلام است، این پارکینگ در همان محل قدیمی در ۲ هزار و ۷۰۰ مترمربع با همکاری بخش خصوصی ساخته می‌شود.

شهردار ایلام تصریح کرد: تعیین تکلیف فرهنگ سرای شهر ایلام نیز به زودی نیز انجام می‌شود، در صورت عدم فعالیت سرمایه گذار قبلی به یک سرمایه گذار جدید واگذار می‌شود.

مظفری یادآور شد: پارک صخره‌ای یکی دیگر از اقدامات شهرداری ایلام در ورودی ارغوان شهر ایلام بوده است که زیرساخت‌های آن آماده شده است.

وی با بیان اینکه خروجی شهر ایلام به سمت کنارگذر شرقی با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال در حال ساماندهی است، افزود: نورپردازی و ایجاد المان در ورودی و خروجی شهر ایلام از دیگر اقدامات مهم شهرداری ایلام در راستای مطالبات مردم بوده است.

شهردار ایلام بیان کرد: لاین غربی بام ایلام نیز به زودی ایجاد و بار ترافیکی این منطقه به خصوص برای دانشگاه‌های استان و بیمارستان رازی تسهیل خواهد شد.

وی تصریح کرد: انتظار داریم برای کاهش بار ترافیکی در مرکز شهر ایلام، مردم بیشتر از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

مظفری با بیان اینکه تمام مطالبات پیمانکاران و کارگران شهرداری پرداخت شده است، گفت: هشت هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال بودجه شهرداری ایلام در سال جاری است که ۴۰ درصد آن در بخش عمرانی خواهد بود و مابقی آن هزینه‌های جاری است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • پیش‌بینی ۱۵ میلیارد تومان برای تملک پارکینگ در منطقه دو شهرداری قم
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌
  • بزرگترین بلوار ورودی جنوبی یزد ساماندهی می‌شود
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک