Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج اساتید گفت: از اصولگرایان و اصلاح طلبان می‌خواهیم اختلافات را کنار بگذارند و برای کمک به مردم گرد هم جمع شوند چرا که آغوش سازمان بسیج اساتید برای همه سلایق باز است و می‌توانیم از طریق این تجمیع به دولت برای حل مشکلات مردم کمک کنیم. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجتبی زارعی، رئیس سازمان بسیج اساتید در اجلاس بزرگ بسیج اساتید کشور که در تالار ابوریجان دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد به تشریح برنامه‌های سازمان بسیج اساتید در دوره جدید پرداخت و گفت: بنا داریم که در این سازمان رویکرد حل المسائلی نسبت به موضوعات مهم کشور داشته باشیم و با استفاده از توانمندی‌های همه بخش‌ها در کنار بسیج اساتید مشکلات را مرتفع کنیم و باری بر دوش دانشگاه‌ها نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: تلاش داریم تا برای حل موضوعات کشور راهکار و راه حل عملیاتی ارائه کنیم البته بسیج اساتید در دوره جدید فعالیت خود به دنبال این است که مسائل و مشکلات مردم و دولت را در حوزه ملی و استانی با یاری اساتید بسیجی و با حداکثر ظرفیت و تجمیع همه استعداد‌ها برطرف نماید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با تلاش همکارانی نظیر دکتر شفیعی و لشکری در سازمان بسیج اساتید از همه سلایق در این سازمان استفاده می‌شود لذا از اصولگرایان و اصلاح طلبان می‌خواهیم اختلافات را کنار بگذارند و برای کمک به مردم گرد هم جمع شوند چرا که آغوش سازمان بسیج اساتید برای همه سلایق باز است و می‌توانیم از طریق این تجمیع به دولت برای حل مشکلات مردم کمک کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۱۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، تجمع اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران برای حمایت از خیزش وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل، امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه بعد از نماز ظهر جلوی سردر دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

نمازگزاران مسجد دانشگاه تهران پس از اقامه نماز ظهر و عصر، به جمع تجمع‌کنندگان می‌پیوندند.

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران، بسیج اساتید، بسیج کارکنان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و سایر تشکل‌های دانشگاه تهران از دانشگاهیان برای حضور در این تجمع دعوت کردند.

کد خبر 6089489

دیگر خبرها

  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شوراها استفاده می‌کنیم
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی در حمایت از غزه
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده اسرائیل است