Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ،حجت الاسلام امیر رشت بری در خطبه های امروز نماز جمعه خلخال افزود: به نظر می رسد در بودجه تنظیمی سال 97 دولت راه حل مناسبی برای حل مشکلات فراروی جامعه ارائه نشده واین بودجه نمی تواند مشکلات رکود و بیکاری حاکم برکشور را حل کند از این جهت لازم است که نمایندگان مجلس در تصویب بند به بند این بودجه به همه جوانب کار دقت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: راه حل های ارائه شده از سوی دولت در بودجه سال آینده همچون افزایش حامل های انرژی و یا حذف یارانه 20 الی 30 میلیون نفر از مردم کشور از جمله بحث های قابل توجه بودجه سال 97 است که نباید مورد غفلت نمایندگان مردم در مجلس قرار گیرد .
خطیب جمعه خلخال اظهار کرد: دولت در بودجه تنظیمی به اقتصاد مقاومتی توجه چندانی نداشته و قصد دارد کسری بودجه را از طریق کاهش اعتبارات عمرانی جبران کند در حالی که این کار می توانست با کاهش هزینه های جاری ،حذف هزینه های غیرضروری مانند برگزاری سمینارهای چند میلیاردی که هیچ نفعی به حال مردم ندارد و یا توسل به جبران کسری بودجه از محل افزایش سوخت مصرفی مردم صورت گیرد.
وی گفت: ذف یارانه بخش بزرگی از جامعه و رداخت یارانه به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی شاید در ظاهر موضوع درست بنظر برسد ولی این کار می تواند لطمه بزرگ و بران ناپذیری به خانواده های آبرومند کم درامد که تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند ، وارد کند .
وی در بخش دیگری از سخنان خود اقدام اخیر ترامپ رئیس جمهوری امریکا در اعلام قدس شریف به عنوان پایتخت اسرائیل را خدمت بزرگی به جهان اسلام دانست وگفت:ترامپ با این اقدام خود موجبات افزایش همبستگی مسلمین جهان شد و ناخواسته کاری کرد که نام مردم فلسطین سراوازه همه ملت های جهان شده و این ملت مظلوم از فراموشی نجات پیدا کنند.
امام جمعه خلخال گفت: البته این اقدام رئیس جمهوری امریکا یک اقدام انفعالی برای نجات از بحث استیضاح او توسط کنگره امریکا و سرپوش گذاشتن به سیاست های خارجی پر از اشکال خود بود.
خبرنگار :بهرام نقی زاده **انتشاردهنده:عارف شیرزاد
7119/ 1257

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۳۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورد عجیب بودجه جامعه‌المصطفی؛ بیشتر از بودجه دانشگاه‌های علم و صنعت و علامه طباطبایی!

روزنامه اعتماد از افزایش ۴۰ درصدی بودجه جامعه‌المصطفی خبر داده و آن را بیشتر از دانشگاه علامه طباطبایی و علم و صنعت برآورد کرده است.

جامعه‌المصطفی العالمیه، یکی دیگر از نهاد‌های مذهبی است که ردیف بودجه مستقلی دارد. این نهاد، در سال ۱۴۰۲، رقمی معادل یک هزار و ۱۷ میلیارد تومان بودجه مصوب داشته است؛ برای سال جاری، دولت پیشنهاد کرده تا یک هزار و ۲۲۶ میلیارد تومان دراختیار این نهاد مذهبی قرار بگیرد.

در همین حال ۲۰۰ میلیارد تومان هم بودجه اختصاصی پیشنهاد شده است که سرجمع می‌شود ۴۰ درصد افزایش بودجه برای سال ۱۴۰۳.

tags # بودجه 1403 سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • مورد عجیب بودجه جامعه‌المصطفی؛ بیشتر از بودجه دانشگاه‌های علم و صنعت و علامه طباطبایی!
  • دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه را به موقع به مجلس داده است
  • دیوان محاسبات گزارش «تفریغ بودجه» را به موقع به مجلس داده است
  • بیمه و حقوق شوراهای اسلامی ازطرح‌های پیشنهادی به مجلس دوازدهم است
  • پنجشنبه یا شنبه؛ کدامیک آخر هفته تعطیل می‌شود؟
  • بودجه گروگان بورسی‌ها
  • شارژ کالابرگ الکترونیک یک ماه زودتر از یارانه نقدی است
  • بودجه گروگان بورسی‌ها/زنگنه:کاهش معافیت‌های مالیاتی بدعت است
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد