Web Analytics Made Easy - Statcounter

دشمنان با ایجاد زلزله‌های فکری درصدد ضربه زدن به ایمان جامعه هستند ولی جامعه اسلامی با بصیرت خود چنین اجازه‌ای را به هیچ فرد یا دولتی نمی‌دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین جواد ارجمندی در سخنرانی‌های پیش از خطبه‌های نماز جمعه ارومیه اظهار داشت: بزرگ‌ترین کمبود جامعه امروز انسانیت است که اکثریت را آزار می‌دهد از این رو باید مسائل دینی افزایش یابد تا زندگی مردم در آرامش باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: بیشترین سرمایه‌گذاری‌ها در بشریت باید در راستای تربیت باشد که جامعه را در آینده متحمل هزینه‌های گزاف برای تربیت نکند.

وی تصریح کرد: انسانیت و تربیت مهم‌ترین و کلیدی‌ترین نیازهای جامعه امروزی است و افرادی که در این راستا زحمات بسیاری انجام می‌دهند بسیار ارزشمندند و علمای دینی در رأس این مهم قرار دارند.

مدیر حوزه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه بیان کرد: از گذشته مرسوم است که تلبس در این روز انجام شود و از روز جمعه به‌عنوان بهترین روزها و آقای روزها یاد می‌شود و به‌عنوان روز امام زمان (عج) نشان شده است.

وی گفت: امروز حوزه باید به گفتمان اجتماعی تبدیل شود و مردم نسبت به ابن مهم دغدغه‌مند شوند و امروز مشاهده می‌کنیم که جامعه تشنه معنویت و انسانیت است چرا که در همه حال نخستین سرمایه‌گذاری برای انسانیت معرفی می‌شود.

ارجمندی تصریح کرد: امروز نباید زلزله‌های فکری و ایمانی را سست شمرد چراکه می‌تواند جامعه اسلامی را نیز متزلزل کند و از برخی موارد می‌توان به مغفول ماندن حوزه‌های علمیه اشاره کرد که متأسفانه برخی امروز از وجود حوزه‌ها اطلاع ندارند.

وی یادآور شد: امروز مردم ایران اسلامی باید در تمامی صحنه‌ها حاضر شوند و مهم‌ترین نیاز امروز در راستای اقدامات دینی و علمی توجه به حوزه‌هاست.

انتهای پیام/

R41361/P1336/S6,48/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۳۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) ظهر دوشنبه در نشست دهه کرامت اظهار کرد: اصلاح خانواده یکی از رویکردهای مهم در دهه کرامت می‌باشد و اقدامات مبلغان دینی، فراجا و رسانه مؤثر است.

تولیت حرم بانوی کرامت بیان کرد: برنامه‌های دهه کرامت امسال به گونه‌ای متفاوت‌تری برگزار می‌شود.

امام جمعه قم ابراز کرد: امروز جریان فداکاری و شهادت‌طلبی حماس و مردم فلسطین در دنیا صدا کرده و فداکاری‌ها و ندای شهادت جویانه حماس و مردم مظلوم فلسطین در دنیا طنین انداز شده است.

وی افزود: امروز وقایعی که در دانشگاه‌های آمریکا در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و استکباران جهانی صورت می‌گیرد به برکت اخلاص در امور است.

آیت الله سعیدی خاطرنشان کرد: امروز دشمن تمام قد سعی در خدشه‌دار کردن نظام دارد و می‌بایست فرصت‌هایی همچون دهه کرامت را در مقابل توطئه آنان مغتنم بشماریم.

کد خبر 6092204

دیگر خبرها

  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟
  • اصول فکری شهید مطهری برای جامعه دانشگاهی بسیار کارآمد است
  • ارتقا دانشی و عملیاتی در حوزه اخلاق نیاز جامعه امروز است
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • آثار شهید مطهری باید به نسل جوان جامعه معرفی شود
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند