Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@09:18:46 GMT

مسئولان در راستای تقویت حوزه و دانشگاه عمل کنند

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۶۴۵۲۲

مسئولان در راستای تقویت حوزه و دانشگاه عمل کنند

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اهمیت تقویت وحدت در تمام بخش های کشور، گفت: مسئولان در راستای تقویت حوزه و دانشگاه عمل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد امروز(24 آذر) در خطبه های نماز جمعه یزد، به 27 آذر سالروز شهادت شهید مفتح اشاره کرد و اظهار داشت: این شهید بزرگوار هم حوزه و هم دانشگاه را در هم آمیخته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر اینکه شهید مفتح پیش از انقلاب و پس از پیروزی انقلاب همیشه بر وحدت و یکپارچگی تاکید می کردند، گفت: ندای وحدت بین تمام مسلمانان ابتکار امام خمینی(ره) بود که به جامعه اسلامی عنوان شد و امثال شهید مفتح آن را دنبال کردند.

وی خاطرنشان کرد: در ابتدای انقلاب این رویکرد به وجود آمد و به صورت بسیار خوبی بحث وحدت در حال پیشرفت بود ولی بعدها تکفیری ها و وهابی ها و سعودی ها با دروغ پراکنی ها و تربیت نادرست و ضد اسلامی افرادی، این وحدت را خدشه دار کردند.

امام جمعه یزد ادامه داد: بنای نفاق و جدایی را آنها در دانشگاه هایشان گذاشتند و این اقدامات سبب شد که بین شیعه و سنی اختلافات بیشتر شود و بنای خیانت به مسلمانان و اسلام را پایه گذاری کردند.

ناصری یزدی یکی دیگر از نداهای وحدت آفرین امام را وحدت داخلی در ایران دانست و افزود: امام خمینی(ره) تاکید داشتند که بین دو رکن پیشرفت آفرین انقلاب که حوزه و دانشگاه هستند باید وحدت و ارتباط بسیار قوی وجود داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان همه دست به یکی کرده بودند که جوانان و دانشگاه های ما را از حوزه ها جدا کرده و همدیگر را با هم بد کنند و در زمان طاغوت هم اقدامات گسترده ای در این زمینه کردند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه الان هم دشمن در این زمینه اقدامات زیادی انجام می دهند، گفت: هر روز دشمن در فضای مجازی به ارزشهای دینی اهانت کرده و شبهه افکنی در ارتباط با موارد مختلف دینی در جامعه می کنند که این اقدامات همه در راستای تخریب اعتقادات جوانان ما است.

 

 

پایان پیام/517

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۴۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرکل و کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی به مناسبت گرامیداشت هفته معلم با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی دیدار کردند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی امروز در دیدار با شماری از معلمان مناطق ۱۵ گانه استان مرکزی گفت: آموزش و پرورش وظیفه دارد در جهت تضمین آینده نظام اسلامی نخبه‌پروری در تراز انقلاب را در دستور کار خود قرار دهد. زیرا هر جامعه‌ای باید برای پیشرفت و توسعه همه‌جانبه و واقعی، توجه به آموزش و پرورش را جزو اولویت‌های برنامه‌های کلان خود قرار دهد.

او افزود: منشاء تحول در هر جامعه‌ای نیروی انسانی است و متولیان امر از جمله آموزش و پرورش وظیفه دارند با سرمایه‌گذاری در این بخش زمینه توسعه و تحول کشور را فراهم کنند. اساس آموزش و پرورش معلم است و گزینش معلمان باید طوری باشد که توانمندترین و شایسته‌ترین افراد جذب آموزش و پرورش شوند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت اصلاح نظام پرداختی کشور پرداخت و افزود: تعدد نظام‌های پرداختی در کشور یکی از مشکلات ریشه‌ای است و تجمیع قوانین پرداختی باید در دستور کار متولیان امر قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر شعر ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان