Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرویس سیاسی صراط: اجلاس بزرگ بسیج اساتید کشور با حضور سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه، سیدمحمد حسینی رئیس کانون دانشگاهیان ایران اسلامی و وزیر اسبق ارشاد و جمعی از شخصیت‌های کشوری، لشکری و صدها نفر از اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه‌های تهران در تالار ابوریحان دانشگاه شهیدبهشتی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حاجی زاده در این مراسم طی سخنانی ضمن تبریک پیروزی‌های بزرگ اسلام و جبهه مقاومت و ازهم پاشیدگی جبهه تکفیری‌ها در منطقه اظهار داشت: مردم ما هنوز متوجه عمق خطر این گروه نشده اند زیرا جبهه جنگ از کشور ما فاصله دارد و طبعا متوجه اهمیت فروپاشی آن هم نشده‌اند.

وی با بیان اینکه مثلث غربی، عربی و عبری این جبهه تکفیری را ایجاد و از آن حمایت کردند، تصریح کرد: امریکا و رژیم صهیونیستی پشت سر این فتنه بودند و اگر به سوابق گفته ها و خروجی مراکز مطالعاتی صهیونیست‌ها و کشورهای غربی نگاه کنیم، می بینیم که طرح تشکیل گروه های تکفیری توسط اندیشکده های اسراییلی و امریکایی طراحی شده بود، زیرا آنها توان غلبه بر ایران را ندارند.

وی ادامه داد: اندیشکده‌های غربی از ابتدا طراحی کردند که قدرت و توان منطقه را علیه مسلمانان به کار بگیرند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از تفکر برخی افراد در داخل و عدم اعتماد آنها به توان داخلی افزود: برخی مسئولان که به دندانپزشک و پزشک داخلی هم اعتماد ندارند، چطور می‌خواهند به توان تولید داخل اعتماد کنند؟

حاجی‌زاده گفت: در نتیجه همین تفکر است که به واردات خارجی نیازمند می شویم و دشمن نیز برای پیاده سازی تحریم از داخل کشور کمک می‌گیرد.

در پایان سخنان سردار حاجی‌زاده، تعدادی از دانشجویان فلسطینی و کشورهای مقاومت با اهدای تابلوی منقش به عبارت «القدس لنا» از فرمانده نیروی هوافضای سپاه تقدیر کردند.

زارعی: همه سلایق را برای خدمت در بسیج اساتید جمع می‌کنیم

مجتبی زارعی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور هم در این اجلاس اظهار داشت: بسیج اساتید در دوره جدید نگاهش این است که در موضوعات مختلف به مردم، دولت در حوزه ملی و استانی کمک کند.

وی ادامه داد: تلاش داریم برای خدمت به مردم و کشور ان‌شاءالله همه سلایق را در بسیج اساتید جمع کنیم و از اصلاح طلبان و اصولگرایان بخواهیم اختلافات را کنار بگذارند، بسیج اساتید می خواهد آغوشش را باز کند و همه سلایق برای کمک به دولت و ملت در آغوش بگیرد.

زارعی تصریح کرد: خداوند وقتی دید شهیدحججی نیت و هدفش را پاک کرده است به وی شهادتی داد تا ایران و دنیا را به حرکت درآورد.

وی گفت: از خدا می‌خواهیم در دور جدید سازمان بسیج اساتید مانند همکاران سابق و با تلاش بیشتر که خالی از وسوسه های نفسانی باشد بتوانیم به دولت و ملت خدمت کنیم.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۶۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله اعلام کرد: کمک های نظامی آمریکا به دشمن صهیونیست به مثابه چراغ سبز برای حمله به رفح و تشویق دشمن برای توسعه دامنه جنگ در منطقه است.

وی افزود: صحنه های سرکوب اعتراضات دانشجویی در آمریکا، چهره واقعی آمریکا را نشان داد و ادعاهای پوشالی آنها را درباره آزادی بیان در برابر دیدگان جهانیان آشکار کرد.

قاووق گفت: ما به جامعه جهانی همسو با دشمن و نیز کشورهای سازشکار عرب در منطقه توجهی نداریم بلکه بر جبهه های مقاومت در لبنان، عراق و یمن امید داریم.

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان بیان کرد: تداوم نبرد در جبهه های جنگ پس از دویست روز از کریات تا ایلات و دریای سرخ، تایید بر توان جبهه های مقاومت و ناتوانی دشمن اسرائیلی و آمریکا در شکستن اراده مقاومت در منطقه است.

قاووق تاکید کرد: رسیدن پهپادهای انتحاری مقاومت به عمق عکا، بیت هلل و عرب العرامشه و دیگر مناطق تاکیدی بر توان این پهپادها برای پشت سرگذاشتن همه سامانه های دفاع هوایی اسرائیلی است.

وی افزود: پهپادهای انتحاری مقاومت به میزان ۹۶ درصد از سامانه دفاع هوایی اشغالگران عبور کرد و خواسته مقاومت محقق شد. مقاومت توان رسیدن به هر جایی را دارد و این موفقیتی راهبردی برای مقاومت در این نبرد است.

قاووق اعلام کرد: تهدیدات زیاد اسرائیل نشانه قدرت آن نیست بلکه نشانه هراس و سرخوردگی آن است. دشمن قبل از اینکه بخواهد جنگ تمام عیاری علیه لبنان انجام دهد هزاران بار محاسبه خواهد کرد. تحرکات میانجی گرایانه و پیام های های بین المللی در راستای نجات غزه و کمک به لبنان نیست بلکه برای نجات و کمک به دشمن جنایتکار اسرائیلی است.

کد خبر 6090021

دیگر خبرها

  • تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است
  • حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
  • کار بزرگ شهید شفیع زاده در توپخانه سپاه
  • مسوولان برای درمان سراغ پزشکان معروف می روند
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • حمایت قاطع بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان از طرح نور فراجا
  • تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید
  • بسیج اساتید محور همدلی و هم‌افزایی در دانشگاه باشد
  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان