Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای دقایقی حریف را دست کم گرفتیم چون فکر نمی کردیم چنین بازی زیبایی از خود ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، شجاع خلیل زاده  پس از پیروزی ۲ بر ۱ تیمش برابر بادران تهران از مرحله یک هشتم جام حذفی در ورزشگاه آزادی گفت: بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم البته در نیمه اول حریف را دست کم گرفتیم، اما رفته رفته بر بازی مسلط شده و توانستیم با ارائه یک بازی خوب به دور بعد جام حذفی صعود کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کردید بادران این گونه برابر شما بازی کند، گفت: انتظار یک بازی خوب را از این تیم داشتیم اما اینکه این چنین پرتلاش ظاهر شوند را نداشتیم. آنها تمام توان خود را برای پیروزی برابر ما بکار بسته بودند ولی فکر می کنم تجربه ما از آنان بیشتر بود و توانستیم به پیروزی برسیم.

هافبک پرسپولیس تهران در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کردید بادران این همه هوادار داشته باشد، گفت: خوشحالم که خیلی از تیم ها حالا هواداران زیادی دارند و این مساله به جذابیت بازی می افزاید،  اما معمولا هر تیمی که مقابل پرسپولیس قرار می گیرد سعی می کند از تمام داشته هایش استفاده کند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۶۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!

به گزارش "ورزش سه"، رئال روز شنبه از ساعت ۱۷:۴۵ در سانتیاگو برنابئو به مصاف کادیز می‌رود و در سمت دیگر بارسلونا و کادیز هم ساعت ۲۰:۰۰ مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

شرایط روشن است، قهرمانی رئال در لالیگا در صورتی قطعی خواهد شد که آنها کادیز را شکست دهند و سپس بارسلونا مغلوب خیرونا شود.

اگر سناریو طبق میل رئال پیش برود آنها نمی‌توانند در زمین چمن جشن قهرمانی بگیرند اما در صورت پیروزی برابر کادیز و شکست بارسا، باشگاه قصد دارد در خیابان‌های اطراف ورزشگاه و میدان سیبلس جشن قهرمانی را برگزار کند.

به همین دلیل سفیدپوشان پس از پیروزی برابر کادیز در برنابئو خواهند ماند تا نتیجه بازی خیرونا و بارسلونا را دنبال کنند. البته در صورتی‌که بارسا برنده بازی شود هم رئالی‌ها نمی‌خواهند از جشن چشم‌پوشی کنند و یک مهمانی کوچک بین بازیکنان و اعضای تیم برگزار خواهد شد.

دو فصل پیش هم رئال در بین بازی‌های رفت و برگشت لیگ قهرمانان قهرمانی لالیگا را جشن گرفت. این تیم ۳۰ آوریل با پیروزی برابر اسپانیول ۴ روز قبل از بازی برگشت مقابل منچستر سیتی، قهرمانی لالیگا را جشن گرفت.

دیگر خبرها

  • یک جو وحشتناک در انتظار پرسپولیس
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • نظر جالب گولسیانی درباره پزشک سپاهان
  • گولسیانی: پزشک سپاهان از بازیکنان این تیم بیشتر دوید
  • گولسیانی: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است/ از قهرمانی نا امید نیستیم+فیلم
  • برابر شمس آذر تمرکز و انگیزه لازم را نداشتیم
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروز شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی