Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-27@03:40:36 GMT

حسین نعمتی مدیرعامل شرکت ملی پست شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۶۶۴۰۷

  وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حکمی حسین نعمتی را به عنوان معاون وزیر، رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت ملی پست ایران منصوب کرد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در متن حکم آذری جهرمی آمده است :
آقای حسین نعمتی
با استناد به مواد (10و11) اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران و نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندتان در امور مدیریتی و پستی ، جناب عالی را به مدت 2 سال به سمت " معاون وزیر ، رئیس هیت مدیره و مدیر عامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران منصوب می نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امید است با اتکال به قادر متعال و رعایت اخلاق و تقوای الهی و با جدیت و تلاش وافر خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سرافراز ایران را سرلوحه کار خود قرار داده و درجهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید.
ضمنا، از زحمات بی شائبه و تلاش های ارزشمند جناب آقای حسین مهری در بهبود کیفیت خدمات پستی ، بستر سازی برای پست هوشمند و ایجاد آمادگی برای رقابت ، تحول و تکامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران تشکر و قدردانی می گردد.
مهندس حسین نعمتی دارای لیسانس مدیریت و فوق لیسانس پدافند غیرعامل بوده و از سوابق اجرائی وی می توان به مدیرکل حراست، عضو هیئت مدیره و نایب رئیس موسسه فرهنگی ورزشی و رفاهی پیام، سرپرست سازمان پست دولتی وزارت و عضو هیئت مدیره موظف شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۶۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت چین از حق مشروع ایران برای پاسخ به رژیم صهیونیستی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه بیست و یکمین اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری های شانگهای در آستانه قزاقستان با وزیر دفاع چین دیدار و گفتگو کرد.

امیر سرتیپ آشتیانی در این دیدار  ضمن تشکر  از مواضع  و دیدگاه های دولت چین در قبال تحولات منطقه به ویژه محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران گفت: تنش های اخیر در منطقه و شرایط اسفناک غزه نتیجه اقدامات بی ثبات ساز امریکا در منطقه و حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی  است.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران  با اشاره به سفر آیت الله رئیسی به کشور چین و امضای برنامه جامع مشارکت همکاری های دو طرف افزود:   برای حل مسائل امنیتی منطقه ای و بین المللی ، همکاری و همگرایی  بیشتر طرفین ضرورت دارد.

وزیر دفاع چین در این دیدار با اشاره به تحولات  منطقه غرب اسیا،  حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را محکوم کرد و افزود: این عمل ناقض حقوق بین الملل است و ما از حق مشروع ایران در پاسخ به این اقدام حمایت میکنیم.

وزیر دفاع چین ضمن دعوت از وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران جهت شرکت در کنفرانس  امنیتی پکن بر تداوم همکاری ها تاکید کرد. 

وزیر دفاع چین  در این دیدار خواستار آتش بس در نوار غزه و ارسال کمک های بشر دوستانه  به آن منطقه شد.

وزیر دفاع چین همچنین  بر گسترش روابط دفاعی و نظامی با جمهوری اسلامی ایران تاکید نمود.

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: روابط با آفریقا مبتنی بر احترام متقابل است
  • برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت های دانش بنیان
  • وزرای دفاع ایران و چین دیدار کردند
  • دیدار وزرای دفاع ایران و چین/ محکومیت جنایات اسرائیل در غزه
  • دیدار وزیر دفاع ایران و چین در حاشیه اجلاس سازمان همکاری‌های شانگهای
  • حمایت چین از حق مشروع ایران برای پاسخ به اسرائیل
  • حمایت چین از حق مشروع ایران برای پاسخ به رژیم صهیونیستی 
  • برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت‌های دانش‌بنیان
  • وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران وارد قزاقستان شد
  • شش امضا برای واگذاری رسمی استقلال (عکس)