Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: جدی گرفتن پیشنهاد و انتقادات در حوزه کاری آموزش و پرورش از جمله اصلی ترین مولفه های مدیریتی است.

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، علی الهیار ترکمن روز دوشنبه در نشست روسای اداره های تعاون سراسرکشور در سالن اجتماعات باشگاه فرهنگیان برگزار شد ، شکل گیری همایش و هم اندیشی ها را فرصتی مناسب برای تبادل افکار و اتصال به خرد جمعی و برنامه ریزی و سیاست گذاری ها دانست .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه برپایی چنین نشست هایی بهره وری و اثربخشی را به همراه خواهد داشت ، افزود: فعالان حوزه تعاون امانت داران یک میلیون فرهنگی در سراسر کشور هستند و این فعالیت ها در راستای تامین مصالح رفاهی آنان صورت می گیرد.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش افزود: از سوی دیگر رعایت صرفه و صلاح آموزش و پرورش به دست روسای این ادارات است و وارد شدن منابع به وزارتخانه و درست مصرف شدن آن ارتباط مستقیم با حوزه فعالان تعاون آموزش و پرورش دارد.
وی افزود: معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی با در اختیار داشتن منابع ، مسئول رعایت صرفه و صلاح دولت در آموزش و پرورش است.
الهیار با بیان اینکه با توجه به اجرای صحیح سیاست های کشور در آموزش و پرورش رعایت سه عنصر سرعت، دقت و کیفیت ضروری است ، اظهار کرد: بازخورد سریع فعالیت ها در حوزه تعاون، حساسیت کار را در این بخش بالا برده است.
وی گفت: با هم فکری و تلاش روسای ادارات تعاون ، به دنبال برنامه ریزی و اقدامات در راستای اجرایی شدن سه عامل سرعت ، دقت و کیفیت در آموزش و پرورش هستیم.
معاون وزیر آموزش و پرورش ، جهش کشورهای پیشرفته در امور را دقت نظر در پیشنهادها دانست و اظهارداشت: مهم نیست ایده و نظر از ذهن چه کسی بیرون می آید.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، جدی گرفته شدن پیشنهادها در حوزه کاری آموزش و پرورش را از جمله اصلی ترین مولفه های مدیریتی ذکر کرد و افزود: ایده ها، پیشنهادها و روابط سازمانی و انسانی بستری مناسب برای توسعه امور به شمار می رود.
الهیار دقت نظر در انعقاد قراردادها و برخورداری امور از درستی و شفافیت اداری را از جمله محورهای کاری مهم در اداره تعاون معرفی کرد.
وی وجود هرگونه شرکت تعاونی در معاونت و اداره کل تعاون و پشتیبانی را نفی کرد و گفت: هرگونه تشابه اسمی در این زمینه ارتباطی با حوزه کاری این معاونت ندارد.
معاون وزیرآموزش و پرورش با اشاره به انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی فرهنگیان با شرکت آتیه سازان حافظ ، اطلاع رسانی صحیح در خصوص حق بیمه فرهنگیان را واجب و ضروری دانست و تاکیدکرد: با نظارت دقیق بر اسناد پزشکی فرهنگیان در صورت مشاهده هرگونه مغایرت حتماً با ورود به مسئله بحث صرفه و صلاح ، موضوع جدی گرفته شود.
الهیار نظارت به فعالیت های مراکز رفاهی و درمانی استان ها را ضروری دانست و افزود: هرگونه درآمدزایی و واریز درآمدها به حساب های استاندارد ، انجام فعل و انفعال مالی، اداری، به کارگیری نیرو و مصرف و هزینه باید مورد نظارت و رصد اداره های کل تعاون قرار گیرد.
معاون وزیر آموزش و پرورش ، ارائه برنامه های کاری اداره های تعاون استان ها با برش استانی را از دیگر فعالیت های مهم این معاونت دانست و افزود: با توجه به استانی شدن بودجه آموزش و پرورش از سال 1397 امیدواریم سیاست ها و برنامه های استان به صورت مدون و با برش استانی مبتنی بر ظرفیت ها و پتانسیل های استانی به نحو صحیح تهیه و تنظیم شود.
فراهنگ** 1417 ** خبرنگار: سیدمهدی حسینی * انتشار: امید غیاثوند

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۴۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس اداره آموزش و پرورش منطقه اشکنان گفت: بیش از ۶۰۰ دانش آموز از مناطق آموزش و پرورش لامرد، مهر، گله دار، علامرودشت و اشکنان در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

مهدی راهپیما افزود: دانش آموزان در رشته‌های مختلف قرانی، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، گفتمان مهدوی، اذان و نماز با یکدیگر به رقابت پرداختند که برگزیدگان در نیمه اول خرداد و در مرحله استانی در شهر شیراز با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه اشکنان گفت: برای برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی به میزبانی اشکنان بیش از ۲۰۰ نفر از فرهنگیان و عوامل اجرایی همکاری داشتند.

شهرستان لامرد و شهرستان لامرد در جنوبی‌ترین نقطه از استان فارس و ۳۶۰ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معاون وزیر آموزش و پرورش: ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس در حال اجرا ست
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • دستورکار قرار گرفتن برگزاری پنج برنامه در حوزه گردشگری خوراک
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی
  • وجود ۱۴۸ هزار و ۷۴۲ کارگر دارای بیمه اجباری در استان