Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-28@21:05:41 GMT

چاووش اوغلو: آمریکا باید از تصمیمش عقب نشینی کند

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۶۷۴۲۰

«مولود چاووش اوغلو» وزیر خارجه ترکیه گفت در صورتی که قدس شرقی به عنوان پایتخت دولت فلسطینی به رسمیت شناخته شود، این کشور نیز سفارتخانه خود را در این شهر تاسیس می کند.

وی تصمیم آمریکا برای انتقال سفارتش به قدس اشغالی را تلاشی شکست خورده نامید و تاکید کرد که آنکارا در حال همکاری و گفتگو با واشنگتن برای عقب نشینی از این اقدام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته وزیر خارجه ترکیه، کشورهای اسلامی در نشست روز گذشته خود در استانبول، قدس شرقی را به عنوان پایتخت دولت فلسطینی دانسته و خواهان به رسمیت شناخته شدن این اقدام از سوی سازمان ملل شدند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۷۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی را به ملت، دولت و خانم نالدی پاندور، وزیر امور خارجه این کشور صمیمانه تبریک می‌گویم.

وی افزود: توجه به اهمیت جایگاه چندجانبه گرایی در سیاست خارجی دولت، منجر به تقویت همکاری‌ها و تعاملات گسترده میان جمهوری اسلامی ایران و آفریقای جنوبی در چارچوب بریکس شد و در همین راستا شاهد پیشرفت و توسعه مناسبات دوجانبه در دوره اخیر هستیم.

وزیر امور خارجه کشورمان در پایان تصریح کرد: اقدام قاطع حقوقی آفریقای جنوبی علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی و مواضع صریح این کشور در دفاع از فلسطین ثابت کرد که آرمان‌های نلسون‌ماندلا در مبارزه با ظلم و تبعیض، همچنان زنده است. شادکامی و سعادت مردم آفریقای‌جنوبی و همچنین موفقیت و استمرار پیشرفت‌های دولت این کشور دوست را آرزو دارم.

کد خبر 6090439 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • تبریک امیرعبداللهیان به وزیر خارجه آفریقای جنوبی
  • تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض
  • سفر اردوغان به آمریکا به تعویق افتاد
  • کنایه وزیر خارجه اسرائیل به اردوغان: سریالت را ببین
  • کنایه وزیر خارجه رژیم اسرائیل به اردوغان: سریالت را ببین
  • ترکیه به تلاش برای توقف جنگ وحشیانه علیه غزه ادامه می دهد
  • آمریکا از تحریم یک گردان اسرائیلی عقب نشینی کرد
  • ترکیه: بی‌عدالتی علیه فلسطینی ها نتیجه نژادپرستی است
  • ◄ تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه های آذربایجان شرقی