Web Analytics Made Easy - Statcounter

در صورت خروج الکس ساندرو، امرسون یکی از مهم ترین گزینه های بانوی پیر خواهد بود اما جالوروسی ها دیگر به راحتی قصد اجازه خروج بازیکنانشان برای پیوستن به رقیب تورینی را نمی دهند.

طرفداری- یوونتوس آماده است تا برای به خدمت گرفتن امرسون پالمیری پیشنهادی به رم بدهد. به نظر می رسد الکس ساندرو در نهایت از جمع بیانکونری ها جدا می شود؛ یوونتوس با بخشی از درآمد حاصل از فروش این مدافع برزیلی، به دنبال یک مدافع چپ پای برزیلی دیگر به نام امرسون پالمیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام منابع محلی شهر رم، لا ریپابلیکا و رومانیوز، یوونتوس حاضر است 20 میلیون یورو به علاوه مبالغ شرطی برای خرید امرسون بپردازد. این بازیکن به تازگی از مصدومیت رباط صلیبی برگشته است. او فصل گذشته در فرم فوق العاده ای به سر می برد و یکی از عوامل اصلی موفقیت گرگ ها بود؛ با این حال مصدومیت رباط صلیبی در آخرین بازی فصل گذشته مقابل جنوا، روند پیشرفتش را متوقف کرد. حالا او به میادین برگشته اما کولاروف آماده را پیش روی خود می بیند و بعید است به راحتی بتواند جایگاهش در ترکیب اصلی را پس بگیرد پس احتمالا از انتقال به تیم دیگری استقبال می کند. رم 2 دی در تورین میهمان یوونتوس است و این فرصت مناسبی برای مذاکره دو باشگاه بر سر این بازیکن خواهد بود.

فابریتزیو رومانو نیز تایید کرده است که باشگاه یوونتوس، وضعیت امرسون را به دقت زیر نظر دارد. کولاروف این فصل در رم فوق العاده است و با اختلاف نسبت به سایر مدافعان در دو فاکتور خلق موقعیت (41) و شوت زدن به سمت دروازه (33)، در صدر جدول موثرترین ها بوده است. عملکرد کولاروف شاید امرسون را به سمت درب های خروجی باشگاه هدایت کند. البته رومانو در انتها یادآور شد رمی ها به طور قطع برنامه ای برای فروش یکی دیگر از بازیکنان خود به یوونتوس ندارند. آن ها می خواهند به مرور امرسون را به شرایط مسابقه برگردانند و بعید است به راحتی مدافع خود را به رقیب مستقیمشان واگذار کنند. آن ها از توانایی های این برزیلی به خوبی آگاه هستند و با توجه به آنچه او در فصل گذشته از خود بروز داد و با توجه به اینکه دی فرانچسکو به داشتن دو بازیکن آماده در هر پست تاکید دارد، تصور خروج امرسون از رم به خصوص به سمت یوونتوس کمی دور از ذهن است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۹۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان

مهم‌ترین بازی هفته سی‌وچهارم سری آ بین تیم‌های یوونتوس و میلان برگزار شد که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، یوونتوس در ورزشگاه آلیانز میزبان میلان بود اما جدال تیم‌های دوم و سوم جدول برنده نداشت.

شاگردان الگری در طول بازی نمایش بهتری داشتند و موقعیت‌های بیشتری ساختند اما اسپورتیلو، سنگربان میلان مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد و ستاره زمین لقب گرفت.

با این تساوی میلان ۷۰ امتیازی شد و یوونتوس با ۶۵ امتیاز در جایگاه سوم ماند. اما این نتیجه بیشتر به ضرر یوونتوس بود چرا که حالا بولونیا در صورت پیروزی در بازی این هفته خب می‌تواند جایگاه سوم بیانکونری را از آن‌ها بگیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شرایط مشابه گرایی با رقیب برادرش؛ در ۸۲ کیلو کشتی نمی‌گیرد
  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
  • (عکس) قالیباف و رقیب‌اش شکار دوربین عکاسان شدند
  • بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو؛ تثبیت رتبه چهارم با غلبه بر رقیب مستقیم
  • تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی یوونتوس ۰ - آث میلان ۰
  • یوونتوس - میلان؛ ترکیب رسمی