Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، روزنامه «نیویورک تایمز» در مطلبی به بررسی ادعاهای ضد ایرانی«نیکی هیلی» نماینده آمریکا در سازمان ملل پرداخته و تاکید کرد مقامات آمریکایی نتوانستند بگویند مدارک و تجهیزاتی که نشان دادند چگونه اتهامات علیه ایران را ثابت می‌کند.

نیویورک تایمز با بیان اینکه مدارکی که هیلی نشان داد نمی‌تواند ادعاهایش را ثابت کند، نوشت: «مقامات دفاعی می‌گویند که نمی‌توانند تعیین کنند این سلاح‌ها چه زمانی برای یمن ارسال شده است و حتی ممکن است قبل از صدور قطعنامه شورای امنیت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی تعداد دیگری از کارشناسان می‌گویند که نمی‌توانند تعیین کنند چه زمانی این سلاح‌ها استفاده شده‌اند.»

در ادامه این مطلب تاکید شده که مقامات نظامی آمریکا همچنین نمی‌توانند بگویند این مدارک چه زمانی به دست آمده‌اند.

«جفری لوئیس» تحلیلگر اندیشکده مطالعات بین‌الملل در مونتری نیز می‌گویند هیچکدام از سلاح‌های نمایش داده شده توانایی حمل کلاهک هسته‌ای را ندارند و به همین دلیل، حتی در صورتی که ایران تأمین‌کننده آنها بوده باشد، نقض قطعنامه 2231 شورای امنیت به شمار نمی‌رود.

نیکی هیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل شامگاه پنجشنبه با حضور در برابر آهن‌پاره‌هایی که گفته می‌شود لاشه موشک‌های ایرانی است، مدعی ارسال تسلیحات ایرانی برای انقلابیون یمن شد و گفت که «دیگر نمی‌توان اجازه ادامه این رفتار غیرقانونی را به ایران داد.» (جزئیات بیشتر)

عربستان سعودی دقایقی بعد از اظهارات ضد ایرانی نماینده آمریکا در سازمان ملل و اتهام‌های بی‌اساس وی علیه ایران، از این شوی تبلیغاتی آمریکا استقبال کرد(جزئیات بیشتر).

منبع: فارس

302

نیکی هیلی آمریکا موشک یمن انصار الله ایران

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۹۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت عضو شورای شهر اصفهان از تفاوت دانشگاه‌های ایران و آمریکا

سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان نوشت: امروز دست‌کم در ۳۰ دانشگاه آمریکا با تجمع مسالمت‌آمیز علیه نسل‌کشی و فاجعه رژیم کودک‌کش برخورد نظامی می‌شود، اما هنوز ما جهان سومیم و ایالات متحده مدافع آزادی بیان و حقوق بشر در سازمان ملل!

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی صالحی در کنشگری خود در پیام‌رسان ایتا نوشت:

"سال ۸۸ در دانشگاه علی‌رغم همه ساختارشکنی‌ها و دیکتاتوری تمامیت‌خواهان علیه بالاترین مشارکت سیاسی مردم اما نه درخواستی بود و نه ما به عنوان فعال دانشجویی موافق حضور نظامی و انتظامی در دانشگاه بودیم.

این اتفاق هرگز رقم نخورد، اما امروز دست‌کم در ۳۰ دانشگاه آمریکا با تجمع مسالمت‌آمیز علیه نسل‌کشی و فاجعه رژیم کودک‌کش برخورد نظامی می‌شود.

تجمع ممنوع است

حمایت جرم‌انگاری می‌شود

تیک تاک فیلتر می‌شود

استاد و دانشجو بازداشت می‌شوند

اما هنوز ما جهان سومیم و ایالات متحده مدافع آزادی بیان و حقوق بشر در سازمان ملل!

روشنفکران، بازیگران، سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرهای ایران قرار نیست امروز به رسم ادب پاسخ همدردی و مداخله آنجلینا جولیا در حوادث ایران را بدهند؟

واقعاً این سکوت معنادار و ندیدن این همه تناقض، مضحک نیست؟

کد خبر 748390

دیگر خبرها

  • روایت عضو شورای شهر اصفهان از تفاوت دانشگاه‌های ایران و آمریکا
  • دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • امکان بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری»
  • الهندی: پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادربه حفاظت از خود نیست
  • الهندی:پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادر به حفاظت از خود نیست
  • اقامه نماز جماعت ۵ هزار نفری در قلب آمریکا (فیلم)
  • دیپلمات ایرانی: فراموش نکنیم جنگ آمریکا علیه ویتنام را جنبش دانشجویی متوقف کرد
  • نظر مقام سابق موساد از شبکه‌ باورنکردنی دور زدن تحریم‌ها در ایران
  • تحریم مشترک سه کشور علیه ایران | از اشخاص تا هواپیما و کشتی!
  • مقام سابق موساد: ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است