Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرش فرهادیان در گفت و گو با امتداد نیوز، با اشاره به عملکرد خوب تیم دانشگاه آزاد به عنوان نماینده‌ی ایران در رقابت‌های تیمی جام‌جهانی تکواندو، توضیح داد: لیگ برتر تکواندو ایران همیشه کمک کننده تیم‌های ملی بوده و از زمانی هم که در خدمت تیم‌های ملی هستم این مسئله برای من کاملا ملموس بوده است. امسال با تدابیری که اندیشیدیم لیگی را با روش مسابقات تیمی جام‌جهانی برگزار کردیم و فکر می‌کنم مردم دیدند که نتیجه این کار چقدر خوب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: خوشبختانه با این تدبیری که سازمان لیگ تکواندو اتخاذ کرد، توانستیم در این دوره از رقابت‌های تیمی جام‌جهانی که به میزبانی شهر آبیجان در ساحل‌عاج برگزار شد، عملکرد خوبی داشته باشیم و با یک نتیجه خوب پس از چند دوره ناکامی، به عنوان قهرمانی رسیده و جام قهرمانی را به ایران بیاوریم. تیم دانشگاه در این رقابت‌ها نماینده ایران بود که توانست با یک مقدار تقویت (اضافه شدن برخی از ملی‌پوشان دیگر تیم‌ها به ترکیب تیم دانشگاه‌ آزاد)، عملکرد خوبی را از خود بر جای بگذارد.

فرهادیان همچنین با اشاره به برخی تغییرات در آیین‌نامه سال آینده سازمان لیگ تکواندو، توضیح داد: باید بدانیم که اگر لیگ‌برتر درست هدایت شود تیم‌های ملی موفقی خواهیم داشت البته، در رده‌های سنی مختلف هم این مسئله مهم است که باید به آن توجه کنیم. خوشبختانه لیگ‌برتر تکواندوی ایران روز به روز بهتر می‌شود و به همین دلیل آینده خوبی را می‌توان برای تیم‌های ملی تجسم کرد. برای بهتر شدن کیفیت لیگ در سال آینده، قرار است کمیته‌ای تشکیل دهیم تا یک بازنگری کلی در آیین ‌نامه سازمان لیگ انجام دهیم.

وی ادامه داد: با تغییرات در اساس‌نامه سازمان لیگ تکواندو در آیین‌نامه جدید حمایت بیشتری از ورزشکاران می‌شود. برای مثال، در بعضی مواقع شاهد دیر پرداخت شدن حقوق و قراردادهای تکواندوکاران بوده‌ایم که فدراسیون سعی می‌کند با تغییر در اساس‌نامه لیگ حمایت بیشتری را از تکواندوکاران وبازیکنان تیم‌ها انجام دهد.

رئیس سازمان تیم‌های ملی تکواندو، در پاسخ به این سوال که سال‌های بعد هم از تیم‌های باشگاهی برای شرکت در مسابقات تیمی جام‌جهانی استفاده می‌شود؟ تصریح کرد: طبیعتا وقتی تجربه‌ای موفق باشد، باید نقاط ضعف آن را برطرف و نقاط قوت آن را تقویت کنیم. قطعا اگر احساس کنیم این روند موفق است از آن دفاع می‌کنیم اما اگر بتوانیم طرح‌های جدیدتری را اجرا کنیم که موفق‌تر باشد، این کار را انجام می‌دهیم. باید باور کنیم که تکواندو در دنیا پیشرفت کرده است اما اگر مردم صبر کنند تکواندوی ایران بار دیگر به اوج می‌رسد.

او هم‌چنین درباره‌ عملکرد تیم‌ ملی تکواندو در گرندپری گفت: قطعا نقاط ضعفی در عملکرد تیم‌های ملی بوده است اما نمی‌خواهیم اشتباه‌ دوره‌های قبل را تکرار کنیم. در دوره‌های قبل با چند تکواندوکار رنک بالا به مسابقات گرندپری رفتیم اما نتیجه خوبی نگرفتیم چون فشار زیادی را به تکواندوکاران وارد می‌کردیم. هدف فدراسیون نتیجه گرفتن در المپیک است و به همین دلیل در این دوره از رقابتهای گرندپری در هر مرحله تکواندوکاران مختلفی را اعزام کردیم تا آن‌ها بتوانند با یک آمادگی نسبی تا المپیک صبر کنند.

رئیس سازمان تیم‌های ملی تکواندو در مورد آغاز اردوهای تیم ملی برای شرکت در گرنداسلم، اظهار کرد: مسابقات گرنداسلم تکواندو یک تجربه جدید است که با شرایط ویژه‌ای برگزار می‌شود. پاداش خوبی برای نفرات اول تا سوم تعیین شده است و به همین دلیل تکواندوکاران برای کسب مقام‌های اول تا سوم به این رقابت‌ها می‌آیند. نمی‌توانم بگویم که با برگزاری اردوها می‌توانیم همه‌ مدال‌های طلا در این مسابقات را کسب کنیم اما، باید امیدوارانه کار را ادامه دهیم.

او در مورد مسابقات گرنداسلم ادامه داد: این رقابت‌ها چهار هفته به صورت انفرادی و یک هفته به صورت تیمی برگزار می‌شود. در آبیجان اتفاق خوبی افتاد و فدراسیون جهانی تکواندو اعلام کرد که تیم‌های اول و دوم رقابت‌های تیمی جام‌جهانی به مسابقات گرنداسلم دعوت می‌شوند و به همین دلیل ایران نیز به عنوان تیم قهرمان، در بخش تیمی هم یک نماینده دارد که خوشحال کننده است.

فرهادیان در پایان افزود: امیدوارم همه پیشکسوتان جلو آمده و نقاط ضعفی را که می‌بینند به فدراسیون و ما ارائه دهند تا با برطرف کردن آن‌ها در ادامه راه موفق‌تر باشیم.

انتهای پیام

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۹۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات آیین نامه حمل و نقل دارو از طریق سکوهای آنلاین منتشر شد

‌به گزارش خبرنگار مهر، آیین نامه حمل و عرضه دارو از طریق سکوهای اینترنتی که چندی پیش به امضای دو وزیر ارتباطات و وزیر بهداشت رسید، سرانجام امروز و پس از چند ماه تاخیر ابلاغ شد. طبق این آیین نامه، پلتفرم‌ها فقط می‌توانند در حوزه نسخه الکترونیکی فعالیت کنند و حمل و تحویل دارو از طریق سکوها برای نسخه کاغذی ممنوع است.

این آیین نامه که در ۱۲ ماده به تصویب رسیده از زمان ابلاغ به مدت ۶ ماه به صورت آزمایشی اجرا می شود.

وظایف سکوها در حمل و نقل دارو

براساس ماده ۲ آیین نامه سکوهایی مجاز هستند خدمات مربوط به سفارش گیری و تحویل دارو را از طریق داروخانه های دارای مجوز بهره برداری ارائه کنند که دارای مجوز از اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی و عضویت در سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور بوده و یا دارنده پروانه خدمات حمل و نقل، فناوری اطلاعات، هوشمندسازی از سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی باشند.

همچنین درج هر گونه تبلیغات و تشویق مستقیم و غیر مستقیم کاربران به مصرف فراورده های دارویی ممنوع است.

سکو موظف است اطلاعات مکانی برخط حمل کننده دارو را در اختیار کاربر و داروخانه قرار دهد.

این آیین نامه هرگونه دسترسی به واسطه ذخیره یا نگهداری کد رهگیری به محتوای نسخه الکترونیک توسط سکو را ممنوع کرده است.

ماده ۴ این آیین نامه نیز نحوه نسخه پیچی و بسته بندی دارو به منظور ارسال را مشخص کرده است. براین اساس نسخه پیچی دارو پس از دریافت کد رهگیری توسط داروخانه، در سامانه های تخصصی نسخه پیچی در داروخانه انجام می شود و دامنه خدمات حمل و نقل دارو از طریق سکوها صرفا در حوزه نسخه الکترونیکی بوده و پذیرش سفارش حمل و عرضه دارو از طریق سکوها برای نسخ کاغذی ممنوع است.

همچنین سکوها موظف هستند امکان ثبت شکایت و پیگیری برخط کاربران را تحت نظارت سازمان غذا و دارو در خصوص تخلفات داروخانه ها فراهم کنند.

شرایط تعطیلی دائم یا موقت سکوها

در صورتی که سکوی دارای مجوز، تصمیم به تعطیلی موقت یا دائم دارد، باید این موضوع را از یک ماه قبل از تعطیلی به اطلاع همه کاربران و مرجع صادرکننده مجوز خود برساند.

همچنین در این آیین نامه سازمان غذا و دارو موظف است سرویس به روز رسانی شده داروخانه ها، یا تایید به روز مجوز داروخانه های دارای درخواست را در اختیار سکوها قرار دهد.

کد خبر 6091130 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • تنها «حمل» دارو از طریق سکوی اینترنتی است/ به هیچ وجه «فروش» دارو مطرح نیست
  • ابلاغ دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی
  • آیین‌نامه عرضه اینترنتی دارو ابلاغ شد/اجرای آزمایشی در ۶ ماه
  • دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • جزییات آیین نامه حمل و نقل دارو از طریق سکوهای آنلاین منتشر شد
  • قالیباف: جداول بودجه برای نخستین بار به رای گذاشته می‌شود
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • گیر واردات خودرو‌های کارکرده کجاست؟
  • گیر واردات خودروهای کارکرده کجاست؟