Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > اردبیل - مدیریت منطقه سه شهرداری اردبیل بر اساس برنامه‌ای پیشگیرانه و به منظور تامین امنیت عبور و مرور شهروندان در سطح شهر در طول فصل سرما، نسبت به تعبیه مخازن نمک در رمپ پل‌های روگذر واقع در حوزه این منطقه اقدام نموده است.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ مدیر منطقه سه شهرداری اردبیل با بیان این مطلب گفت: نوسازی و نصب مخازن مخصوص نگهداری نمک در رمپ و عرشه پل‌های روگذر واقع در حوزه منطقه سه شهرداری با هدف نمک پاشی در هنگام بارش برف و یخبندان و جلوگیری از تصادفات و ایراد خسارت های مالی و جانی شهروندان، انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی مسیب زاده با اشاره به برودت هوای این روزهای شهر اردبیل و آمادگی نیروهای خدماتی و ماشین آلات و تجهیزات برف روبی این منطقه برای رویارویی با مشکلات فصل سرما، از تعبیه مخازن نگهداری نمک در رمپ پل‌های روگذر واقع در حوزه این منطقه خبر داد و افزود: این مخازن به این دلیل در نقاط حساس همچون پل های روگذر جانمایی شده است که در مواقع بارش برف و وقوع یخبندان، گروه های عملیاتی مشخص شده بتوانند خدمت رسانی کنند.

46

کلید واژه‌ها : استان اردبیل -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۹۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

42.5 درصد حجم مخازن سدهای استان گلستان آب دارند

حیدریان گفت:در حال حاضر آب سد گلستان در آستانه سرریز می‌باشد و از روز شنبه مورخ ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ مجددا رهاسازی می‌شود.

او ادامه داد: مخزن سد بوستان ۶۲ درصد، وشمگیر ۳۲ درصد و نگارستان ۶۰ درصد آب دارد.

استان گلستان دارای ۱۴ سد بزرگ مخزنی به نام‌های کوثر، شهیدچمران، بوستان، گلستان، وشمگیر، نگارستان، شهید ایمری، شهید قربانی، شهید دستغیب، کرند، دانشمند، اینچه برون، آلماگل و آلاگل است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • موزه قجری در کاخ مخصوص
  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • گزارش روزنامه شهرداری تهران درباره یک شغل جدید با عنوان «یک زندگی سگی»!
  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • نگران رسوب پروژه های عمرانی معطل مانده در اردبیل هستیم
  • 42.5 درصد حجم مخازن سدهای استان گلستان آب دارند
  • خرافات عجیب ایرانیان دوران قاجار؛ از ناخن هدهد تا آش مخصوص شاه برای جلوگیری از وبا