Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالکریم رستمی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سومین دوره بازی‌های پارا آسیایی جوانان با مدال‌آوری نمایندگان دو ومیدانی ایران به پایان رسید.
وی اظهار کرد: در پرش طول کلاس T42-46 علی عسگریان زاده با 5.69 متر توانست به پیروزی در مقابل سایر شرکت کنندگان در این رقابت دست پیدا کند.
و خاطر نشان کرد: این ورزشکار در این دوره از مسابقات با کسب 833 امتیاز به مقام دوم رسید و نایب قهرمان آسیا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: سومین دوره بازی های پارا آسیایی جوانان در رشته های مختلف از هفدهم تا بیست و سوم آذر ماه در ابوظبی امارات برگزار شد .
وی یاد آور شد: در این رقابت دانش آموز البرزی پرچم مقدس جمهوری اسلامی را به یاد شهدای گرانقدر به اهتزاز در آورد.
رستمی ادامه داد: این دانش آموز موفق تا کنون کسب مدال های رنگارنگ مختلفی را در مسابقات کشوری و برون مرزی در کارنامه اش به ثبت رسانده است.
2819 /1535خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۹۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام بخشی صبح امروز با اعلام این خبر، اظهار کرد: مسابقات ورزشی سمپاد استان یادواره شهدای دانش آموز از ۹ اردیبهشت سال جاری با شرکت بیش از ۲۰۰ نفر دانش آموز و عوامل اجرایی در سالن‌های ورزشی آموزش و پرورش همدان برگزار خواهد شد.

بخشی افزود: این مسابقات در رشته‌های فوتسال (پسران)، والیبال (دختران)، تنیس روی میز (پسران و دختران) و شطرنج (پسران و دختران) برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نفرات برتر این دوره از مسابقات مورد تقدیر قرار خواهند گرفت و به مسابقات کشوری نیز اعزام خواهند شد.

کد خبر 6090676

دیگر خبرها

  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • راهیابی دانش آموز کیش به تیم ملی پدل برد
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان