Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بررسي قيمت طلا و سکه در هفته گذشته نشان مي‌دهد هر گرم طلا 18 عيار افت قيمت 93 توماني، سکه بهار آزادي افزايش 2 هزار توماني و سکه امامي کاهش 3 هزار و 800 توماني داشته است.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاري ميزان، بررسي هفتگي قيمت طلا نشان مي دهد هر گرم طلا 18 عيار هفته گذشته را با قيمت 128 هزار و 338 تومان آغاز کرد در دومين روز از هفته با رشد قيمت به رقم 128 هزار و 523 تومان رسيد و سپس روند نزولي خود را آغاز کرد تا جايي که در روز چهارشنبه با افت قيمت قابل توجه به رقم 127 هزار و 784 تومان رسيد و مجددا در آخرين روز از هفته هر گرم طلا 18 عيار با افزايش قيمت به ارزش 128 هزار و 245 تومان معامله شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اختلاف قيمت اولين و آخرين روز هفته نشان دهنده کاهش 93 توماني هر گرم طلا 18 عيار طي مدت هفته گذشته بوده است.

سکه بهار آزادي در هفته گذشته در چهار روز کاري قيمت گذاري شد که روند تغيير قيمت آن نشان مي دهد اين سکه تا اواسط هفته روند صعودي و در آخرين روز مورد معامله افت قيمت داشته است.
سکه بهار آزادي هفته گذشته را با قيمت يک ميليون و 364 هزار تومان آغاز کرد و تا روز دوشنبه به رقم يک ميليون و 367 هزار تومان رسيد. در تاريخ 21 آذر ماه با رشد 2 هزار توماني قيمت به پله يک ميليون و 369 هزار تومان رسيد و در نهايت در روز چهارشنبه هفته گذشته با افت قيمت به مبلغ يک ميليون و 366 هزار تومان معامله شد.
اختلاف قيمت هفته گذشته نشان مي دهد سکه بهار آزادي افزايش قيمت 2 هزار توماني داشته است.

سکه امامي طي هفته گذشته نوسان قيمت متعددي را به خود ديد، اين سکه در ابتدا هفته به ارزش يک ميليون و 415 هزار و 500 تومان معامله شد و در روز دوم با افت قيمت شديد به رقم يک ميليون و 408 هزار و 700 تومان رسيد، در سومين روز با افزايش قيمت در رقم يک ميليون و 412 هزار و 700 تومان فروخته شد. پس از آن روند قيمتي افت ناچيزي کرد و به رقم يک ميليون و 410 هزار و 400 تومان رسيد و در نهايت هفته را با قيمت يک ميليون و 411 هزار و 700 تومان به پايان رساند.
اختلاف قيمت ها نشان دهنده افت 3 هزار و 800 توماني قيمت سکه امامي در طول هفته گذشته بوده است.

انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۰۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار و یورو امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت انواع ارز در معاملات امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران کاهش یافت.

به گزارش تابناک اقتصادی، هر اسکناس دلار امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با ۴۵ تومان کاهش نسبت به روز گذشته، ۴۴ هزار و ۳۱۴ تومان دادوستد شد.

قیمت حواله دلار آمریکا نیز با ۴۱ تومان کاهش نسبت به روز گذشته، ۴۱ هزار و ۳۷۷ تومان معامله شد.

قیمت هر اسکناس یورو نسبت به روز کاری گذشته با کاهش ۳۱ تومانی به ۴۷ هزار و ۴۲۳ تومان و حواله آن با کاهش ۱۳۹ تومانی، ۴۴ هزار و ۲۷۹ تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری با ۱۱ تومان کاهش قیمت به ۱۲ هزار و ۶۶ تومان رسید و حواله درهم ۱۱ هزار و ۲۶۷ تومان معامله شد که نسبت به روز کاری گذشته کاهش ۱۱ تومانی داشته است.

دیگر خبرها

  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سکه امامی به کانال ۴۱ میلیونی صعود کرد
  • قیمت دلار و یورو امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه 11 اردیبهشت 1403 / سکه امامی میلیونی رشد کرد
  • بازگشت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان
  • قیمت طلا وسکه امروز یک شنبه 9 اردیبهشت/قیمت سکه در سراشیبی
  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ / طلای ۱۸ عیار روی مدار سقوط
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ سکه یک کانال دیگر سقوط کرد
  • قیمت افغانی به تومان امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت درهم امارات امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳