Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- در نقل و انتقالات زمستاني نام بازيکناني ديده مي شود که انتقال آنها به تيم هاي ديگر مي تواند اتفاق بزرگ نيم فصل باشد.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، مهدي رحمتي، شهباززاده، جباري و بيت‌سعيد بيشتر از بقيه استقلالي‌ها احتمال جدايي از تيم را دارند. با توجه به اينکه سپاهان هم دنبال دروازه‌بان است، چند گلر خوب در آستانه جدايي از تيم‌شان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبي جباري: زيدان‌ِ آبي‌ها خيلي زود با مديران باشگاه به مشکل خورد و ماه‌هاست که حتي اجازه حضور در تمرينات را هم ندارد. جباري حتي بعد از جلسه سه روز قبل با شفر هم به تمجيد از اين سرمربي پرداخت ولي بازگشت‌اش به تيم را در حيطه اختيارات مديران باشگاه دانست. حالا از گوشه و کنار خبر رسيده که چند باشگاه مانند سياه‌جامگان براي به خدمت گرفتن مجتبي جباري دست به کار شده‌اند.
مهدي رحمتي: پس از شکست استقلال در هفته پنجم مقابل پديده تا الان رحمتي روي نيمکت نشسته است. با توجه به آمادگي بالاي حسيني، بعيد نيست که رحمتي قبل از بازنشستگي به تيمي ديگر برود تا به او بازي برسد. تحمل نيمکت‌نشيني براي کاپيتان استقلال خيلي هم ساده نيست.
حسن بيت‌سعيد: بازيکني که همين فصل قبل با ده گل زده و پنج پاس گل، يکي از بهترين‌هاي ليگ بود، در اين فصل روي هيچ گلي تاثير نداشت. حالا شفر هم خيلي به او اعتقاد ندارد و در همه حدس و گمان‌هايي که از ليست مازاد استقلال منتشر مي‌شود حضور دارد.
عيسي آل‌کثير: با توجه به اينکه نفت تهران درصد خيلي پاييني از قرارداد بازيکنانش را داده، شنيده شده اين بازيکن مي‌خواهد با استفاده از بندقراردادش، يک طرفه فسخ کند و از نفت جدا شود.
آندرانيک تيموريان: کاپيتان سابق تيم ملي در يک سال اخير به قدري روند سرپاييني‌اش را با شيب تند رفته که حالا فيروز کريمي هم به او اعتقاد ندارد و در روزهاي اول حضورش اعلام کرد که آندو را نمي‌خواهد. هر چند که تيموريان در بازي‌هاي آخر نيم‌فصل بازي کرده، ولي در صورت پيشنهاد بهتر، احتمالا باشگاه مخالفتي با جدايي‌اش نخواهد داشت.
موسي کولي‌بالي: مدافع استقلال‌خوزستان سه روز قبل در مصاحبه‌اي گفت: «بعد از اينکه به استقلال‌خوزستان آمدم ديدم تنها مي‌خواهند در ليگ برتر بمانند. من هم نمي‌خواهم در تيمي بازي کنم که براي جام نمي‌جنگد و فقط مي‌خواهم رضايت نامه من را بدهند». آناليزورهاي نود به کولي‌بالي به‌عنوان بهترين بازيکن تيم‌اش نمره 2،75 را در نيم‌فصل نخست داده‌اند که نشان مي‌دهد اين بازيکن در صورت دريافت فسخ قرارداد مي‌تواند نيم‌فصل متفاوتي را رقم بزند.
شهاب گردان: در فصلي که سپاهان در به در دنبال دروازه‌بان است، گردان نيمکت‌نشين دروازه‌بان  23 ساله تيم‌اش شده است. اتفاقي که شايد گردان را قلقلک دهد که به‌عنوان دروازه‌بان اول به تيم سابق‌اش برگردد.
مهرداد محمدي: سپاهان به سايپا پيشنهاد جابه‌جايي محمدرضا اخباري با مهرداد محمدي را داده است. باشگاهي که چنين پيشنهادي مي‌دهد، قطعا با پيشنهادهاي ديگر هم راضي به جدايي محمدي خواهد شد.
محمدرضا اخباري: در چهار بازي اخير سايپا به حامد فلاح‌زاده بازي داده است و حالا اخباري سکونشين، راهي جز جدايي از اين تيم را ندارد.
محمد ابراهيمي: يحيي گل‌محمدي مصاحبه تندي عليه اين بازيکن کرد و گفت که ابراهيمي بدترين بازيکن تيم‌اش در نيم‌فصل اول بود. هر چند که حالا يحيي عقب‌نشيني کرده و او را از ليست مازاد خارج کرد، ولي با حواشي اخير راضي به جدايي اين بازيکن خواهد شد. فقط کافي است پيشنهادي به محمد ابراهيمي برسد که براي اين بازيکن هم راضي‌کننده باشد.
محسن فروزان: در چند روز اخير شايعه‌هاي زيادي به بيرون درز کرده که سپاهان با فروزان به توافق رسيده و اين درواز‌ه‌بان هم به مديران اصفهاني گفته بايد پول رضايت‌نامه‌اش را به پارس بدهند و او مشکلي بابت جدايي از تيم ندارد.
سجاد شهباززاده: سجاد در اين فصل اصلا گل نزد و در هفته‌هاي اخير هم کمتر به بازي مي‌رود. قلعه‌نويي هم گفت که اگر استقلال نيازي به او ندارد، راغب است که شهباززاده را به ذوب‌آهن ببرد.
سيامک نعمتي: ستاره فصل قبل پيکان هم قرباني يک تصميم برانکو شده است. برانکو خيلي به نيمکت‌نشينان تيم‌اش بها نمي‌دهد و با همين فرمول و اعتماد به بازيکنان فيکس، سه فصل است که بهترين تيم ايران را ساخته است. نعمتي هم خيلي واکنش مثبتي نسبت به نيمکت‌نشيني‌اش نداشته و حرف و حديث‌هاي زيادي مبني بر جدايي‌اش مطرح مي‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۰۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴

ماجراجویی سیلوا در انگلیس به پایان می‌رسد

طرفداری | تیاگو سیلوا با انتشار ویدیویی اعلام کرد در پایان فصل جاری و پس از ۴ سال، چلسی را ترک خواهد کرد. سیلوای ۳۹ ساله که لقب مسن‌ترین بازیکن تاریخ چلسی را به دوش می‌کشد، در آگوست ۲۰۲۰ با قراردادی چهار ساله به جمع آبی‌های لندن پیوست و موفق شد با این تیم به عناوین مهمی چون قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، سوپرکاپ یوفا و جام باشگاه‌های جهان دست یابد.

سیلوا تا به این لحظه ۱۵۱ بازی برای چلسی انجام داده و موفق به ثبت 9 گل و ۳ پاس گل شده‌است. از فلومیننزه به عنوان مقصد بعدی این مدافع باتجربه یاد می‌شود.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • جباری:شرایط سپاهان کار پرسپولیس را سخت می‌کند/ اصلا انتقادی به اوسمار ندارم
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد
  • رضایت ده روسی از نگرش پاتریسیو در رختکن؛ احتمال تمدید قرارداد او به عنوان دروازه‌بان ذخیره
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت
  • قطعی بودن جدایی سه بازیکن از تیم‌های میلان و اینتر به صورت آزاد
  • رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴