Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-04@17:45:53 GMT

تبریک مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۷۱۰۰۵

تبریک مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی

تین‌نیوز | 

محمدرضا اخوان عبداللهیان مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در پیامی به مناسبت هفته حمل‌ونقل، این هفته را به تمامی خدمتگزاران عرصه حمل‌ونقل و رانندگان، خانواده پرتلاش راهداری استان و همچنین زحمت کشان خدوم پلیس‌راه، حلال احمر و اورژانس تبریک گفت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، در متن پیام عبداللهیان آمده است:

در جهان امروز، نبض توسعه اقتصادی، اجتماعی و پویایی زندگی شهری و روستایی در دستان ارزشمند فعالان عرصه حمل‌ونقل عمومی می‌تپد و قطعاً تمامی خدمتگزاران این عرصه به خوبی آگاه هستند که مسیر توسعه و پیشرفت، از جاده‌ها و از طریق مبادی حمل‌ونقلی و مساعی تلاشگران حوزه حمل‌ونقل عبور خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با ایجاد یک جاده مناسب قطعاً حضور افراد در هر منطقه‌ای تسهیل شده و به تبع آن تبادلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی انجام خواهد شد.

بر خود لازم می‌دانم فرارسیدن 26 آذر را که به روز حمل‌ونقل و رانندگان آراسته شده است و یادآور تعلق‌خاطر رانندگان به معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) و تلاش فعالان این عرصه برای کسب عزت و پیشرفت کشور عزیزمان ایران اسلامی می‌باشد؛ به حضور رانندگان و سایر دست‌اندرکاران و شاغلان خانواده عظیم حمل‌ونقل تبریک و تهنیت عرض نمایم.

همچنین جا دارد پیشاپیش یکم دی ماه را که آخرین روز از هفته حمل‌ونقل نیز می‌باشد، به خانواده پرتلاش راهداری استان تبریک و تهنیت عرض نموده و از زحمات این غیور مردان سخت‌کوش جاده‌ها و همچنین زحمت کشان پلیس‌راه، حلال احمر و اورژانس که در تمام فصول سرد و گرم سال به صورت شبانه‌روزی برای حفاظت و نگهداری از راه‌ها و مسافران جاده‌ها، صادقانه خدمت می‌کنند، تقدیر و تشکر نمایم.

در جوار بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج علی ابن موسی‌الرضا (ع)، از درگاه خداوند متعال سربلندی و سرافرازی این عزیزان را در راه رسالت بزرگی که بر دوش گرفته‌اند، خواستارم.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۱۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ شهرستان خراسان رضوی دچار سیلاب و آبگرفتگی شد

به گزارش قدس خراسان، سیدرضا عباسی نیشابوری اظهار کرد: سیلاب در گناباد علاوه بر این که به ۲ رشته قنات در روستای "بیمرغ" خسارت وارد کرده، موجب انسداد ۲ راه روستایی در بخش مرکزی شده است که اکنون با تلاش عوامل امدادی مسیرها در حال بازگشایی است.

سرپرست اداره‌ کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی ادامه داد: کاشمر، بارش ۲۴ میلیمتری باران را تجربه کرد و براساس اعلام فرمانداری فقط برخی معابر دچار آبگرفتگی شده‌اند اما مشکل دیگری در شهرستان گزارش نشده است.

وی گفت: در شهرستان بردسکن، جاده اصلی "درونه" به "طبس" دچار آبگرفتگی شده اما باز است و جاده و "بردسکن" به "عشق آباد" در خراسان جنوبی دچار آبگرفتگی شده و مسدود است.

عباسی افزود: دیروز بارش‌های شدید به مدت حدود ۱۰ دقیقه در تربت جام موجب بروز آبگرفتگی معابر شد اما مشکلی برای روستاهای شهرستان ایجاد نکرد.

سرپرست اداره‌ کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی ادامه داد: این بارش شدید موجب ّآبگرفتگی و آب افتادگی در برخی منازل مسکونی و مغازه‌هایی شد که پائین تر از سطح خیابان قرار داشتند و بلافاصله هلال احمر و شهرداری به ۱۰ مورد از این منازل و مغازه‌ها امدادرسانی کردند. منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تحلیل کارشناسی بحران مسافربری جاده‌ای؛«واردکننده راننده اتوبوس می‌شویم!» | ثبت ساعت یک روش بی‌فایده و پرهزینه است
  • ۴ شهرستان خراسان رضوی دچار سیلاب و آبگرفتگی شد
  • بارش‌های بهاری جاده‌های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • جاده‌های خراسان شمالی لغزنده است
  • بارشهای بهاری جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • احتیاط کنید؛ جاده کرج-چالوس بارانی است
  • تجلیل از ایثارگران کارآفرین شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • لغزندگی جاده‌های خراسان رضوی در پی بارش باران
  • جاده‌های خراسان رضوی در پی بارش باران لغزنده است
  • نوآوری و خلاقیت لازمه عبور از بحران‌های اقتصادی