Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، دکتر حمیدرضا صالحیان با اعلام این خبر به خبرنگار ما اظهار کرد: «عضویت در مجامع علمی معتبر کشور یکی از سیاست‌های راهبردی مرکز تحقیقات ژئوتکنیک لرزه‌ای و بتن توانمند است و در برنامه‌های توسعه این مرکز همواره مورد توجه قرار داشته است.»
رئیس مرکز تحقیقات ژئوتکنیک لرزه‌ای و بتن توانمند دانشگاه آزاد اسلام واحد سمنان گفت: «در راستای اجرای سیاست‌ها و دستیابی به اهداف، با پیگیری‌های به عمل آمده، مرکز تحقیقات ژئوتکنیک لرزه‌ای و بتن توانمند به‌عنوان عضو حقوقی به عضویت انجمن بتن ایران درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

صالحیان انجمن بتن ایران را یکی از مهم‌ترین انجمن‌های علمی، تخصصی، حرفه‌ای و پژوهشی در حوزه بتن در کشور دانست که از سال 1379 تاکنون نقش پررنگی را در این حوزه ایفا کرده و افزود: «از جمله اهداف این انجمن ترویج و ارتقای کمی و کیفی دانش مربوط به بتن شناسی و اجزای بتن، طراحی و ارزیابی سازه‌های بتنی شامل فن‌آوری، تولید، ساخت، کاربرد، ترمیم و نگهداری صحیح سازه‌ها و فرآورده‌های بتنی است.»

این مقام مسئول گفت: «این انجمن حدود ده هزار عضو حقیقی و 1300 عضو حقوقی دارد که طیف وسیعی از مهندسان، طراحان، دانشجویان، پیمانکاران، شرکت‌های مشاور، شرکت‌های دانش‌بنیان، مراکز علمی، دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی را در بر می‌گیرد.»

عضو هیات علمی واحد سمنان تصریح کرد: «هدف اصلی از عضویت در انجمن بتن، حضور فعال این مرکز تحقیقات در مهم‌ترین رخدادهای علمی و تحقیقاتی در حوزه بتن است که غالبا توسط این انجمن برنامه‌ریزی شده و به اجرا در می‌آید.»

صالحیان اظهار کرد: «در این رابطه اقدامات مختلفی در حال برنامه‌ریزی است تا سطح همکاری‌های علمی و تحقیقاتی بین مرکز تحقیقات ژئوتکنیک لرزه‌ای و بتن توانمند و انجمن بتن ایران به نحو مطلوب گسترش یابد.»

مرکز تحقیقات ژئوتکنیک لرزه‌ای و بتن توانمند یکی از مراکز تحقیقاتی فعال دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان است که سال گذشته در این واحد دانشگاهی آغاز به کار کرده است.

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۱۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند انتخاب اساتید نمونه کشوری تشریح شد

معاون مرکز هیات‌های امنا و هیات‌های ممیزه وزارت علوم از ارسال ۱۵۰ پرونده برای انتخاب اساتید نمونه از سوی دانشگاه‌ها خبر داد و گفت: ۶ نفر از این اساتید زن و مابقی مرد هستند.

به گزارش ایسنا، علیرضا حیدری در سی و یکمین آیین نکوداشت استاد برگزیده کشوری که امروز در سازمان پژوهشی‌های علمی و صنعتی درحال برگزاری است، گزارشی از روند انتخاب اساتید نمونه اشاره کرد و گفت: در ابتدای سال تحصیلی بخشنامه انتخاب عضو هیات علمی برجسته به همه دانشگاه‌ها ارسال و مدتی به آنها فرصت داده شد تا افراد واجد شرایط را به دبیرخانه معرفی کنند.

وی در ادامه تصریح کرد:  ابتدا تا ۳۰ دی ماه فرصت داشتند ولی تا فروردین هم پرونده‌هایی دریافت شد، بهتر است در دوره بعد بازه زمانی را رعایت کنیم. در نهایت حدود ۱۵۰ پرونده بعد از داوری اولیه در دانشگاه‌ها به دبیرخانه رسید.

معاون مرکز هیات‌های امنا و هبات‌های ممیزه وزارت علوم تاکید کرد: تعدادی از پرونده‌ها حداقل امتیازهای تعیین کننده را نداشتند و بقیه پرونده‌ها غربالگری شدند و در نهایت ۸۷ پرونده به دست آمد که انتخاب کار دشواری بود.

حیدری در پایان اظهار کرد: با توجه به برخی معیارها مانند توجه به گستره جغرافیایی، گروه‌های آموزشی یعنی ۶ گروه علوم پایه، علوم انسانی، فنی و مهندسی، کشاورزی، دامپزشکی و هنر و معماری ۶۵ عضو هیات علمی از ۳۱ دانشگاه به این عنوان دست یافتند.

معاون مرکز هیات‌های امنا و هیات های ممیزه وزارت علوم خاطرنشان کرد: امسال تعداد اعضای هیات علمی نمونه کشوری در مقایسه با سال گذشته ۱۰ نفر بیشتر شده است و شش نفر از اساتید نمونه خانم هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مطالعه استفاده از نانوذرات در درمان سرطان ریه در مرکز لیزر و پلاسمای اهواز
  • روند انتخاب اساتید نمونه کشوری تشریح شد
  • واکنش علی ربیعی به هجمه سنگین دولت به مرکز پژوهش های مجلس: با بستن در هر اندیشکده و مرکز تحقیقات، دری به سوی انواع بحران‌ها گشوده می‌شود
  • ارائه ۱۱ مقاله در همایش علمی «اسوه حسنه» در مرکز گلستان
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • مدرسه، جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان