Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر اسبق فرانسه گفت بخشی از سیاست های دولت آمریکا، ایجاد اختلاف و شکاف بیشتر میان شیعیان و سنی هاست.

ایران آنلاین / نخست وزیر اسبق فرانسه با انتقاد شدید از سیاست های نامعقول دولت آمریکا گفت: باید با دیپلماسی فراگیر در مقابل رییس جمهور آمریکا صف آرایی کرد تا بیش از پیش، منزوی شود.

"دومینیک دو ویلپن" در گفت و گوی زنده از شبکه تلویزیونی ب اف ام فرانسه در جواب سوالی درباره تصمیم اخیر رئیس جمهور آمریکا درباره انتقال سفارت این کشور به قدس اظهار داشت: این تصمیم بر هم زننده همه تعادل‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: امروز جهان در مقابل سیاست های ناپایدار دولت آمریکا قرار گرفته و این سیاست ها تهدیدی است برای ثبات در مناطق مختلف جهان و شواهد روشن آن هم، موضوع کره شمالی، خاورمیانه، تبادلات آزاد جهانی و خروج از پیمان جهانی محیط زیست است.
نخست وزیر دوران "ژاک شیراک" افزود: آیا نباید به صورت همگانی و با قاطعیت و محکم به دولت آمریکا بگوییم "توقف کن. Stop " دو ویلپن گفت: ما نمی توانیم قبول کنیم که رییس جمهور یک قدرت بزرگ با سیاست های نامعقول خود همه چیز را به هم بریزد.
وی افزود: اتحادیه اروپا باید با اتخاذ سیاست و صدای واحد به رئیس جمهور آمریکا اعلام کند که با تصمیم یکجانبه وی درباره بیت المقدس مخالف است. نخست وزیر اسبق فرانسه گفت: بخشی از سیاست های دولت آمریکا ایجاد اختلاف و شکاف بیشتر میان شیعیان و سنی‌هاست. / صداوسیما

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۱۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه کلیه فعالیت‌های تجاری با رژیم صهیونیستی را تعلیق کرد

وزارت بازرگانی ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که کلیه فعالیتهای تجاری اعم از واردات و صادرات به سرزمین‌های اشغالی را به حالت تعلیق در آورده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه های ترکیه اعلام کردند که این کشور همه روابط تجاری خود با رژیم صهیونیستی را قطع کرده است.

پس از آنکه وزیر تجارت ترکیه در تاریخ 9 آوریل اعلام کرد، تصمیم بر این شده که روابط تجاری با رژیم اسرائیل کاهش یابد، روز پنجشنبه اعلام شد که کلیه روابط تجاری اعم از صادرات و واردات سرزمین های اشغالی قطع شده است. 

بر اساس بیانیه صادر شده، ترکیه اعلام کرده که تصمیمات جدید را قاطعانه و جدی دنبال خواهد کرد. این روند تا زمان ایجاد آتش بس پایدار، امکان ارسال مواد غذایی و امدادی به شکل مستمر و تشکیل دو دولت در منطقه دنبال خواهد شد.

همچنین برای متاثر نشدن ملت فلسطین از این تصمیم، وزیر تجارت ترکیه با وزیر اقتصاد دولت خودگردان فلسطین در ارتباط و هماهنگی است.

روز گذشته نشریه بلومبرگ از قول دو مقام ترکیه ای اعلام کرده بود که این کشور کلیه روابط تجاری با رژیم صهیونیستی را به حالت تعلیق در آورده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روسیه تصمیم فرانسه را خطرناک توصیف کرد
  • ترکیه به توقف تجارت با اسرائیل تا زمان آتش بس دائمی غزه ادامه می‌دهد
  • شمار دانشجویان بازداشتی در آمریکا به 2200 نفر رسید
  • نویسنده اسرائیلی: پیروزی در رفح در انتظار ما نیست/ نتانیاهو از ترس فلج شده است
  • ترکیه کلیه فعالیت‌های تجاری با رژیم صهیونیستی را تعلیق کرد
  • نامه ۵۰ قانونگذار آمریکایی به بایدن و درخواست برای توقف حمله به رفح
  • پشت پرده تصمیم رئیس جمهور چین برای ملاقات با وزیر خارجه آمریکا / توسعه و تقویت اقتصادی، راهکار چین برای مقابله با تحریکات آمریکا / چین بر جذب سرمایه گذاری خصوصی از آمریکا متمرکز است
  • انگلیس پناهجویان را برای اخراج به رواندا دستگیر می‌کند
  • وزیر خارجه فرانسه به قاهره می‌رود 
  • واکنش فرانسه به تصمیم اسرائیل برای حمله به رفح