Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌ گزارش ‌ایسکانیوز، رومن ولاسوف پس از قهرمانی تیمش در کشتی‌ فرنگی جام باشگاه‌های جهان در اصفهان درباره حضورش در این رقابت‌ها گفت‌: تجربه خیلی خوبی بود و از حضور در این رقابت‌ها راضی هستم. از همه مهم‌تر این که دیدن تماشاگران ایرانی لذت خاصی دارد و هر کشتی‌گیری دوست دارد مقابل تماشاگران ایرانی کشتی بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دارنده مدال‌های طلای المپیک و جهان درباره ارزیابی خود از حریفان ایرانی‌اش خاطر نشان کرد: همه کشتی‌گیران ایرانی سطح خوبی دارند و جزو عنوان‌داران جهان محسوب می‌شوند اما می‌خواهم بگویم سعید عبدولی، کشتی‌گیر خاصی است. همیشه مقابل او کشتی‌های سختی گرفتم و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی درباره حق خوری‌هایی که در مورد عبدولی در مسابقات مختلف شده است، گفت: برای تمام کشتی‌گیران، داوری تاثیر گذار است و عبدولی در چند مسابقه دچار ناداوری شد ولی بدون شک می‌تواند این مساله را در آینده جبران کند.

ولاسوف درباره دوستی‌اش با حمید سوریان و دیدار با او خاطرنشان کرد: سوریان کشتی‌گیر بزرگی است و قلب بزرگی دارد. وقتی او برای اولین بار قهرمان جهان شد من فقط ۱۶ سال داشتم و از همان زمان آرزو کردم روزی مانند سوریان شوم اما هنوز هم نتوانسته‌ام به این هدف برسم. او یک انسان متفاوت و دوست داشتنی است.

این فرنگی کار شاخص کشتی روسیه درباره شکست سنگین ۱۰ بر صفر تیم باشگاهی روسیه مقابل نماینده ایران در این مسابقات، عنوان کرد: من به خودم اجازه نمی‌دهم در مورد آن تیم قضاوت کنم اما این را می‌گویم که شما بضاعت کشتی روسیه را در مسابقات جهانی و المپیک دیده‌اید. قدرت و پتانسیل کشتی‌ روسیه این تیم نبود که در اصفهان دیدید. این تیم فقط برای این مسابقات جمع شده بود و کشتی‌گیران آن حتی جزو نفرات درجه سوم روسیه هم نبودند.

ولاسوف درباره این که در ایران رقابت حساسی بین کشتی‌گیران روس و ایرانی وجود دارد و آیا در روسیه هم چنین حساسیتی وجود دارد، گفت‌: من چنین حسی ندارم چون احساس می‌کنم تماشاگران ایرانی، من و بقیه کشتی‌گیران روس را دوست دارند. امیدوارم سال‌های آینده هم به ایران بیایم.

به‌ گزارش ‌ایسنا، وی در ادامه‌ درباره تغییر اوزان کشتی‌ فرنگی گفت‌: این مساله برای من بد نیست و فکر می‌کنم بیشتر برای حریفان من بد باشد.

دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک در پاسخ به این سوال که آیا قرار است در المپیک ۲۰۲۰ هم کشتی‌ بگیرد یا خیر تاکید کرد: تا زمانی که بتوانم کشتی می‌گیرم و می‌خواهم در ۲۰۲۰ هم طلا بگیرم. فعلا نه برای مربیگری و نه برای ورود به مدیریت ورزشی برنامه‌ای ندارم و فقط به کشتی گرفتن فکر می‌کنم.

602

کشتی ایران سوریان روسیه جام باشگاه جهان

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۱۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان

(تصاویر) تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان

دیگر خبرها

  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • (تصاویر) تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان
  • هوش مصنوعی نخستین طلایی ایران در المپیک را پیش‌بینی کرد | پادشاه ایرانی کشتی جهان باز هم طلا می‌گیرد
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی چهره مطرح ایرانی را از المپیک کنار گذاشت؟
  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می‌شود / یاری: امیدوارم امسال کشتی طلای بیشتری در المپیک بگیرد