Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت شهید حاج حمید تقوی‌فر با حضور۲۰هزار نفری مردن عراق در دانشگاه بغداد برگزار شد.

پروین مرادی همسر سردار شهید حاج حمید تقوی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر توضیح داد: سومین مراسم بزرگداشت مقام حاج حمید با حضور چشم‌گیر جوانان عراقی، فرماندهان و رزمندگان مدافع حرم و مسئولین سیاسی ونظامی ایران و عراق در دانشگاه بغداد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مراسم که رو گذشته (جمعه ۲۴ آذر) با حضور ۲۰هزار نفری مردم عراق برگزار شد، سردار ایرج مسجدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد و آیت الله سید مجتبی حسینی نماینده ولی فقیه در عراق نیز حضور داشتند.

استقبال با شکوه مردم عراق از مراسم گرامیداشت شهید تقوی‌فر

مرادی خاطرنشان کرد: شیخ خالد الملا رئیس جمعیت علمای عراق از علما و مراجع برجسته اهل سنت و علی الیاسری فرمانده سرایا الخراسانی عراق نیز در این مراسم سخنرانی کردند.

همسر و فرزند شهید تقوی‌فر با چادر مشکی

به گزارش ایسنا، سردار شهید حاج حمید تقوی‌فر از فرماندهان دوران دفاع مقدس و نوابغ اطلاعات و عملیات بود که دی‌ماه سال ۱۳۹۳ در جریان مقابله با تروریست‌های تکفیری داعش در شهر عزیزبلد عراق به شهادت رسید. این فرمانده ایرانی از موسسان حشد الشعبی (بسیج مردمی) در این کشور بود. این فرمانده دوران دفاع مقدس به توصیه سرلشکر حاج قاسم سلیمانی فرمانده محور سامرا را بر عهده گرفت.

انتهی پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۲۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد

مقامات امنیتی عراق می‌گویند ام فهد، اینفلوئنسر معروف شبکه اجتماعی تیک تاک در خارج از خانه‌اش در بغداد به ضرب گلوله کشته شد.   به گزارش بی بی سی، او به خاطر انتشار ویدیو‌هایی در حال رقص با موسیقی عراقی و پوشیدن لباس‌های چسبان و تنگ در شبکه اجتماعی تیک‌تاک معروف بود و ده‌ها هزار دنبال کننده داشت.   وزارت کشور عراق هم در بیانیه‌ای تایید کرد «زنی که در شبکه‌های اجتماعی شناخته شده است، توسط ضاربان ناشناس» کشته شده است.   در این بیانیه گفته شده است که «یک تیم ویژه» برای بررسی این حادثه تشکیل شده است.   این اینفلوئنسر سال گذشته به دلیل انتشار ویدیو‌هایی که به گفته دادگاه برخلاف «عفت و اخلاق عمومی» بود به شش ماه زندان محکوم شد.   عراق سال گذشته کمیته‌ای دولتی برای نظارت بر شبکه‌های اجتماعی و بررسی محتوای توهین آمیز و مجازات مسببین آن تشکیل داد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • روایت حیرت‌ انگیز یک نویسنده از خاطره‌بازی دو فرمانده ایرانی و عراقی سال‌ها پس از جنگ تحمیلی
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • کارشناس مسائل حقوقی عراق: بغداد حق دارد سفیر آمریکا را اخراج کند
  • تجربیات تهران در حوزه شهری و فضای سبز به «واسط» عراق منتقل شود
  • حضور۲۰ واحد تولیدی استان بوشهر در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • عراقی‌ ها کدام کالاهای ایرانی را می‌ خرند؟