Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام حمید برازش، مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد امروز، 25 آذرماه در دیدار با اعضای شورای تبلیغ استان با بیان ضرورت توجه به مقوله تبلیغ و فراهم کردن زمینه ساز و کار این مهم، اظهار کرد: شرایط فرهنگی کشور براثر گسترش فعالیت‌های مخربانه دشمن بیش از هر زمان دیگر نیازمند به مواظبت و مراقبت شبانه روزی در این عرصه هست و اگر خدای ناکرده در عرصه فرهنگی آسیبی ببینیم شاید دیگر فرصت جبران نباشد به همین علت باید باز همه امکانات استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به تعدد و تنوع حربه‌های فرهنگی دشمن و نقاط آسیب پذیر که مدنظر دشمنان است، افزود: ما قبل از هر چیز باید آسیب‌ها و نقاط آسیب پذیری را که دشمنان درنظر دارند شناسایی و سپس در جهت رفع و ترمیم و همچنین پیشگیری برنامه ریزی کنیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: شبکه تبلیغ در بهبود فضای فرهنگی کشور نقش محوری و اساسی دارد و اگر بتوانیم با برنامه‌ریزی صحیح و هماهنگی‌های لازم کارایی شبکه تبلیغ را ارتقاء دهیم خواهیم توانست توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم و حتی وارد خاکریز آنها شویم و این برگ برنده چیزی جز تعالیم و آموزه‌های انسان ساز اسلام نیست.
حجت‌الاسلام برازش با تاکید بر حفظ سرمایه‌های آینده نظام یعنی جوانان و نوجوانان، یادآور شد: جوانان و نوجوانان بزرگترین سرمایه مادی و حتی معنوی ما هستند و اگر براساس آموزه‌های اسلامی این اقشار را تربیت کنیم در واقع آینده جامعه را از هر حیث تامین کرده‌ایم و امروز دشمن این اقشار را بیش از اقشار دیگر مورد هجمه قرار داده و برنامه‌های مخرب طراحی کرده است لذا باید هوشیار و مراقب باشیم.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۳۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تا ساعت ۱۵:۳۰ پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در دوگنبدان ۲۹.۶، امامزاده جعفر ۲۸.۹، سی سخت ۲۸.۱، یاسوج فرودگاه ۲۶.۳ و در لیکک ۲۰.۲ میلی متر باران باریده است.
سامانه پرقدرت بارشی که فعالیت آن در استان کهگیلویه و بویراحمد از صبح امروزآغاز شده ، تا امشب ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • اصول اساسی نظام «مردم محوری» است
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • تصاویر سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه
  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور
  • ۳۰۰طرح ارتباطی طی دو سال اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور
  • زنگ سپاس از معلمان کهگیلویه و بویراحمد در ۳۰۰۰ آموزشگاه نواخته شد
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد