Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - ایرنا - یکی از رزمندگان مدافع حرم گفت: با مدیریت رهبر معظم انقلاب و تلاش رزمندگان اسلام در نبرد با تکفیرهای جنایتکار و فرماندهی بسیار عالی سردار قاسم سلیمانی به فضل خداوند متعال بساط گروهک تروریستی داعش در منطقه برچیده شد.

سردار سرتیپ بازنشسته محمدرضا فلاح زاده جمعه شب در جمع نمازگزاران مغرب و عشا در مسجد کوثر شهر ابرکوه با گرامیداشت یاد شهدا و امام شهدا، افزود: رهبری حکیمانه معظم له، پایداری ملت، دولت، ارتش،نیروهای مردمی عراق، سوریه وشهدای مدافع حرم عامل پیروزی جبهه مقاومت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا، استاندار سابق یزد با بیان اینکه گروه های تکفیری داعش انسان های بی بهره از دین هستند، ادامه داد: صهیونیست ها و استکبار جهانی با حمایت و ارایه کمک های مالی به گروه های تروریستی از جمله داعش ، هدف شان ایجاد نفاق، تفرقه و ضربه به مسلمانان خصوصا شیعیان بود.
این رزمنده مدافع حرم تاکید کرد: با تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و مجاهدت مدافعان حرم، شر داعش و گروه های تروریستی دفع و امنیت در منطقه برقرار شد که با تلاش و مجاهدت نیروهای جبهه مقاومت ، فاطمیون، زینبیون، حیدریون، حزب‌الله ، شهدا و ایثارگران مدافع حرم، ریشه داعش در منطقه کنده شد.
فرمانده پیشین لشکر 19 فجر فارس با بیان اینکه ایران بهترین کشور در حوزه دینی ، اخلاقی ، سازندگی و امنیت در عرصه جهانی است، تصریح کرد : نوک حمله دشمنان به سوی ولایت و انقلاب اسلامی است، آنها می داند، ولایت و انقلاب عامل روشنگری در جهان اسلام است.
فلاح زاده افزود: مومن همیشه در پیشگاه خداوند عزیز است، اگر انسان کاری را برای رضای خدا انجام می دهد، همیشه در پیشگاه الهی عزیز است.
وی با اشاره به اینکه نشانه های ایمان به خدا ، جهاد در راه خدا ، علم همراه با تذهیب و کار و تلاش است، یادآورشد : سردار سلیمانی شخصیتی با تقوا و برای رضای خداوند متعال و با پیروی از ولایت برای دفاع از حریم اسلام تلاش کرده و می کند.
فلاح زاده با اشاره به اینکه سردار سلیمانی توانست، « منیت» و هوای نفسانی را از خود دور کند، تاکید، کرد: این سرباز فداکار اسلام و ولایت بیش از 35 سال در جبهه ها در دفاع از اسلام، رضای الهی و مقام ولایت فعالیت دارد.
این مدافع حرم در ادامه به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: ترویج فرهنگ مکتب تشیع ، غنی کردن فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) و ... نمونه هایی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
فرمانده پیشین الغدیر استان یزد با اشاره به شیطنت های آمریکا در منطقه ادامه داد: آمریکا همیشه عامل ناامنی در منطقه بود و برای اینکه جلو پیشرفت های ایران را بگیرد ، تحریم و جنگ را راه انداخت تا مانع پیشرفت های ایران بشود، روشنگری ایران بود که نفوذ استکبار حهانی به سرگردگی آمریکا را در منطقه محدود کرد.
استاندار سابق یزد در ادامه به خدمات انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357، 15 سد در ایران ساخته شده بود، هم اکنون صدها سد منطبق با استانداردهای بین المللی در جمهوری اسلامی ساخته شده است .
فلاح زاده در ادامه به پیشرفت های ایران در حوزه پزشکی در پیوند کبد، کلیه ، سلول های بنیادی و غیره با برخی کشورهای پیشرفته اشاره کرد و گفت: حتی پیشرفت اندیشمندان ایرانی در بعضی از حوزه های پزشکی و سایر علوم از کشورهای غربی بیشتر است، این موفقیت ها و پیشرفت ها حاصل دستاوردهای انقلاب اسلامی است .
وی اضافه کرد: باید نسل امروز را نسبت به دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی که کم نیست آگاه کنیم زیرا دشمن تلاش دارد جلو پیشرفت ما را بگیرد.
وی در ادامه اشاره ای هم به محرومیت های ابرکوه کرد و افزود: با وجود خدماتی که در حوزه های عمرانی ، صنعتی ، درمانی ، کشاورزی و راهسازی انجام شد، هنوز از شهرستان های کم برخوردار استان یزد است باید غبار محرومیت از آن زوده شود، ضرورت دارد مسئولان استان و شهرستان در این ارتباط بیش از گذشته تلاش و از تمام ظرفیت های منطقه در این ارتباط استفاده کنند.
در آیین یادشده که در مسجد کوثر ابرکوه برگزار شد، جمعی از خانواده های معظم شهدا ، ایثارگران ، قشرهای مختلف مردم ، شماری از مسئولان اداره ها و نهادها حضور داشتند.
مرکز شهرستان 53 هزار نفری ابرکوه در140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/2047/*خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: عباسقلی اشکورجیری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۱۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید قاسم دهقانی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز شهرستان بجستان اظهار کرد: در حال حاضر این شهرستان سالن ورزشی استانداردی ندارد.

امام جمعه شهرستان بجستان ضمن تشکر از نماینده منتخب مردم گفت: علی‌رغم اینکه مقرر شده بود اقداماتی در این زمینه انجام شود ولی هنوز هیچ کاری انجام نشده است.

وی ضمن تبریک روز شوراهای اسلامی گفت: شوراهای اسلامی اهمیت زیادی داشته و منشأ آبادانی، تحول و توسعه مناطق شهری و روستایی هستند. از این شوراها می‌توانند در تحقق اهداف مورد نظر، راه گشای امور باشد.

دهقانی با انتقاد شدید از برخی کارشکنی‌ها گفت: برخی دستگاه‌ها در شهرستان بجستان با تولید همسو نیستند.

امام جمعه شهرستان بجستان گفت: چرا باید اشک تولید کننده شهرستان را در بیاوریم. چند روز پیش یکی از تولید کنندگان گفت: من از بجستان نرفتم، بلکه از شهرستان فرار کرده ام.

وی خطاب به دستگاه قضا گفت: بحث جرم و حمایت جداست. در بحث تولید، تاکید ما، فرمایش مقام معظم رهبری است. ما باید برای کارآفرینان که به شهرستان می آیند فرش قرمز پهن کنیم، نه اینکه اینها را فراری دهیم.

دهقانی گفت: چرا باید برای مردان ما برای امرار و معاش به شهرستان‌های دیگر بروند.

امام جمعه شهرستان بجستان مجدداً تاکید کرد: همه باید در مقوله تولید و حل مشکلات کارآفرینان بجستان همراه با فرمایش مقام معظم رهبری باشیم.

وی در پایان ضمن تشکر از مسؤولان بابت اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) خاطر نشان کرد مفتخریم در شهرستان بجستان هیچ بی حجابی نداریم.

کد خبر 6089175

دیگر خبرها

  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • ثبت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار بیمه شده جدید