Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، خداداد مقبلی صبح امروز و در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده جدید ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به آغاز هفته حمل و نقل از 26 آذر ماه اظهار داشت: حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در حوزه مدیریت حمل و نقل کالا در جاده‌های استان فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 16 هزار راننده در سطح استان کرمان وجود دارد که در حوزه اشتغالزایی نقش بسزایی دارند گفت: 12 هزار کامیون در سطح استان کرمان در حوزه حمل و نقل کشاورزی و معدنی فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان از فعالیت 510 ناوگان حمل و نقل در حوزه مسافربری در استان کرمان خبرداد و تصریح کرد: نه هزار کیلومتر راه در شمال استان و هفت هزار کیلومتر راه در جنوب استان کرمان وجود دارد که نقش کلیدی را در سطح کشور برای حمل و نقل کالا با بنادر را برعهده دارند.

مقبلی با اشاره به اینکه سالیانه 150 میلیارد تومان در بخش ایمنی جاده‌ها هزینه می‌شود خاطرنشان کرد: با وجود ایمن‌سازی راه‌ها بیشتر تصادفات در اثر سرعت بالا بوده است که در هشت ماهه سال‌جاری 607 کشته در تصادفات جاده‌ای در استان کرمان داشته‌ایم که هزینه‌های زیادی به دولت تحمیل شده است.

وی با بیان اینکه ائمه جمعه می‌توانند در تریبون‌های نماز جمعه در حوزه فرهنگ‌سازی برای کاهش تلفات جاده‌ای اطلاع‌رسانی کنند افزود: استفاده از ظرفیت روحانیت در استان بسیار در این زمینه موثر بوده و زبان ائمه جماعت تاثیرگذاری بیشتری دارد.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمان نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان نیز در این دیدار حمل و نقل را بخشی از شاهرگ حیاتی کشور دانست و اظهارداشت: شهرها زمانی زنده‌اند که آمد و رفت کالا و انسان وجود داشته باشد و این امر با بسترسازی سطح جاده‌ها فراهم می‌شود.

وی تصریح کرد: ائمه جمعه نیز در حوزه فرهنگسازی و در راستای کاهش تلفات جاده‌ای مشارکت خواهند کرد.

901

خداداد مقبلی حسن علیدادی‌سلیمانی کرمان امام جمعه اشتغال حمل و نقل

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۴۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت روز ملی ایمنی حمل و نقل در لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان بر فعالیت جدی و برنامه محور جمعیت طرفداران ایمنی راه ها در استان تاکید کرد.
مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  با تلاشهای  حوزه ایمنی  در سال گذشته یکی از  استانهای برتر بوده که اقدامات خوبی انجام داده است.
وی  افزود:در سال گذشته یکصد کیلومتر  از راههای مواصلابی استان نصب نبیوجرسی انجام شده است  که در کاهش  تصادفات موثر بوده است.
وی روز ایمنی و حمل و نقل را به عنوان نقطه عطف اراده و عزم ‌ملی برای تحقق روز و ایام بدون حادثه رانندگی برشمرد و گفت: از آنجا که سرعت، منشاء همه ی تخلفات رانندگی است که فرهنگ‌سازی به عنوان مهمترین عامل در پیشگیری از سوانح رانندگی باید مورد توجه قرار گیرد.
شیروانی با  قدردانی  از عملکرد صدا و سیما ودیگر رسانه های استان در بحث فرهنگ‌سازی  افزود:همه ی این نامگذاری ها و برنامه ریزی ها با این هدف است که مردم نتایج رعایت قوانین رانندگی را با تمام وجود احساس کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وجود ۴۷۵ نقطه پرتصادف در جاده های کشور
  • آمار اورژانس از مصدومان حوادث ترافیکی سالانه در ایران
  • حوادث ترافیکی در ایران سالانه منجر به ۷۰۰ هزار زخمی می‌شود
  • ۱۶۰ میلیون نفر سالانه قربانی بیماری‌های ناشی از کار می‌شوند | راهکارهای ارتقاء فرهنگ ایمنی در محل کار
  • بزرگداشت روز ملی ایمنی حمل و نقل در لرستان
  • لکه های پرخطر و حادثه خیز، شناسایی شود
  • روز ملی ایمنی در حمل و نقل و حسرت فرصت هایی که از دست می روند....
  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی
  • آماری عجیب از میزان آسیب نخاعی مردم به دلیل ناایمنی خودروها و جاده ها: سالانه بیش از ۲ هزار نفر (فیلم)
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان