Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-28@10:13:53 GMT

هشدار فیس بوک به کاربران: ما می توانیم بد باشیم

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۷۴۶۹۳

هشدار فیس بوک به کاربران: ما می توانیم بد باشیم

به گزارش خبرگزاری مهر، فیس بوک روز گذشته در وبلاگ خود مطلبی منتشر و اذعان کرده که وقت گذرانی در این شبکه اجتماعی ممکن است برای افراد بد باشد.

در این مطلب هشدار داده شده که کاربران فیس بوک نباید از این شبکه اجتماعی تنها برای مصرف اطلاعات استفاده کنند، بلکه باید از این طریق به دنبال تعامل با خانواده و دوستان خود نیز باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منتقدان فیس بوک می گویند شعار این شبکه اجتماعی نزدیک تر کردن جهانیان به یکدیگر است، اما فیس بوک در عمل باعث جداشدن مردم جامعه از یکدیگر شده است. برخی مدیران سابق فیس بوک هم در مصاحبه هایی در ماه های اخیر بر این مساله تاکید کرده اند.

در این مطلب وبلاگی همچنین آمده است: تعامل با افرادی که به آنها اهمیت می دهید، می تواند به نفع شما باشد. در عین حال تماشای صرف دیگران از حاشیه ممکن است حالتان را بدتر کند. دیوید گینزبرگ مدیر واحد تحقیقات فیس بوک و نویسنده این مطلب همچنین به نتیجه تحقیقات دانشگاه میشیگان در مورد فیس بوک اشاره کرده که نشان می دهد دانشجویانی که از فیس بوک تنها برای مصرف اطلاعات استفاده کرده اند، در مقایسه با افرادی که از آن برای گپ زدن با دوستان و اعضای خانواده هم بهره گرفته اند شرایط روحی بدتری داشته اند.

علاوه بر این، شرایط روحی کاربرانی که از طریق به اشتراک گذاری مطلب، نظر دادن و غیره با دیگران در تعامل بوده اند نیز بهتر از افرادی بوده که تنها مطالب فیس بوک را مطالعه می کنند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۴۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دونفره قدیمی عمو پورنگ و امیرمحمد سوژه کاربران شد

آفتاب‌‌نیوز :

انتشار تصویری حدودا بیست ساله از داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) و امیرمحمد، زوج موفق اجرای برنامه کودک مورد توجه کاربران قرار گرفته است. داریوش فرضیایی متولد ۱۳۵۲ است و حالا نزدیک به ۵۲ سال دارد و انگار نشانه‌ای از گذر زمان در چهره او پیدا نیست.

در ادامه برخی از واکنش‌ها را مرور می‌کنیم:

فامو: سرگذشت عجیب بنجامین باتن ۲ رو می‌تونن از روی عمو پورنگ بسازن.

موسیو: عکس قدیمی ژاوی و پِدری

یوحنا: پیوند موفقیت‌آمیز عمو پورنگ و ژاوی

مانی: امیر محمد اینجا ۲۵ سالشه و عمو پورنگ ۱۰ سال

محمدرضا: اینجا تولد ۱۰سالگی پورنگ بود

ونوس: عمو پورنگ برعکس مردم داره به طرف بچه‌تر شدن حرکت می‌کنه.

فلاح: عمو پورنگ قدیم پنجاه سالش بوده.

ریحانه: یعنی اون وقتا که بچه بودیم عمو پورنگ می‌دیدیم، عمو پورنگ این شکلی بود؟ چرا از وقتی یادمه اونی بوده که الانش هست؟!

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد
  • آینده رقابت متا با غول‌های هوش مصنوعی
  • مسابقات «سدید»‌ مهارت‌های ارتباطی دانشجویان را تقویت می‌کند
  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • به‌روزرسانی این گوشی‌ها دیگر در دسترس نخواهد بود!
  • ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند
  • اکوسیستم جدید «چری» صنعت خودرو را متحول می‌کند؟
  • هشدار رئیس جمهور فرانسه به اروپا: نباید دست نشانده آمریکا باشیم
  • دونفره قدیمی عمو پورنگ و امیرمحمد سوژه کاربران شد