Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@20:19:39 GMT

خبرهای تازه از گشت ویژه سپاه

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۷۵۱۵۷

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ورود گشت ویژه سپاه با هدف مقابله با اراذل و اوباش درتهران مسبوق به سابقه است و نیازی به مصوبه شورای عالی امنیت ملی ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خانه ملت، رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ورود گشت ویژه سپاه با هدف مقابله با اراذل و اوباش درتهران مسبوق به سابقه است و نیازی به مصوبه شورای عالی امنیت ملی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علاء الدین بروجردی درخصوص طرح  گشت ویژه سپاه پاسداران در تهران برای مقابله با اراذل و اوباش، فروش مواد مخدر و همچنین آسیب های اجتماعی، گفت: نیروی انتظامی به عنوان مسئول امنیت کشور در یک هماهنگی در مواقع ضروری از نیروهای بسیج مردمی که به طور طبیعی از نیروهای آموزش دیده و مسلح هستند، برای کمک به امنیت استفاده کرده است، بنابراین این مسئله به هیچ عنوان جدید نیست و همیشه چنین اقداماتی مفید و درمردم ایجاد آرامش کرده است.

نماینده مردم بروجرد درمجلس شورای اسلامی، افزود: چنین گشت هایی منجر به کشف سلاح و مواد مخدر می شود که در گذشته نیز وجود داشته و توسط نیروهای بسیج مردمی انجام شده است، بنابراین این اقدامات مسبوق به سابقه بوده و بدون اشکال است.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، تصریح کرد: نیروی انتظامی به عنوان بخشی از بدنه نیروهای مسلح هماهنگی ها برای این موارد را انجام می دهند، ضمن اینکه اجرای طرح گشت ویژه سپاه به دلیل اینکه مسئله جدیدی نیست نیازی به تایید شورای عالی امنیت ملی نیز ندارد.

چندی پیش فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ از تشکیل و فعالیت گشت های پیشگیری از ازسرقت و مقابله با اراذل و اوباش به منظورکاهش آسیب های اجتماعی درتهران خبرداد.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۵۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا: به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند

مشاور امنیت ملی آمریکا گفت کمک به اسرائیل، آن را قادر می‌سازد تا با حملات ایران و عوامل آن مقابله کند.

به گزارش خبرآنلاین، «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا با اشاره به مصوبه مجلس سنا برای کمک 26 میلیارد دلاری به رژیم صهیونیستی تصریح کرد: «کمک به اسرائیل، آن را قادر می‌سازد تا با حملات ایران و عوامل آن مقابله کند.»

وی افزود: « بسته کمک نظامی به اسرائیل کمک می کند کمبود خود را جبران کند.»

به گزارش ایسنا، جیک سالیوان افزود: «بایدن با یک کودک آمریکایی که توسط حماس بازداشت و در ماه نوامبر آزاد شده بود، ملاقات کرد.»

وی خاطرنشان کرد: «حمایت تصویب شده توسط کنگره به جایگزینی مهمات دفاع هوایی در اسرائیل کمک خواهد کرد.»

مشاور امنیت ملی آمریکا ادامه داد: «ما تعهداتی از اسرائیل در مورد تسهیل ورود کمک های بشردوستانه دریافت کردیم. ما برای آزادی گروگان ها در غزه تلاش می کنیم.»

وی همچنین به مساله کشف گورهای دسته جمعی در اطراف بیمارستان های غزه اشاره کرد و گفت: «گزارش های مربوط به گورهای دسته جمعی در غزه بسیار نگران کننده است.»

دستگاه دفاع مدنی نوار غزه روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که تعداد اجساد کشف شده از گور جمعی که روز شنبه پس از خروج نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در بیمارستان «ناصر» واقع در شهر خان‌ یونس در جنوب نوار غزه کشف شده بود، به ۲۸۳ جسد افزایش یافته است.

آفریقای جنوبی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تصمیمات دیوان دادگستری بین‌المللی را نادیده گرفته و به جنگ خود علیه غزه ادامه می‌دهد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کاخ سفید مدعی شتاب تازه ای در مذاکرات غزه شد
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه
  • دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • ناتوانی واشنگتن و لندن از مقابله با حملات ارتش یمن
  • آمریکا: به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • سالیوان: به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق (+جزئیات)