Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: وحدت میان کشورهای اسلامی که آنها را گرد هم آورده، از دستاوردهای اقدام نابه‌خردانه ترامپ است. سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به نشست اضطراری سازمان کنفرانس اسلامی در استامبول که در واکنش به اقدام اخیر رئیس جمهور امریکا در به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل برگزار شده است، اظهار داشت: وحدت ایجاد شده میان کشورهای اسلامی که انها را برای بحث و گفت و گو درباره موضوعات جهان اسلام گرد هم اورده است، از جمله دستاوردهای اقدام نابه‌خردانه ترامپ در رسمیت بخشی به قدس شریف به عنوان پایتخت اسرائیل می توان تلقی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: البته این نشست‌ها باید به یک اقدام عملی ختم شوند و این که ما صرفا به امضا و صدور قطعنامه‌ها و بیانیه‌ها اقدام کنیم، اما در پشت پرده با صهیونیست‌ها هماهنگ شویم نتیجه‌ای جز شکست نخواهد داشت. در واقع جهان اسلام خواهان اقدام عملیاتی از سوی کشورهای اسلامی است.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با اشاره به قول سردار سلیمانی به شاخه‌های مقاومت اسلامی فلسطین مبنی بر هرگونه پشتیبانی تسلیحاتی و نظامی جمهوری اسلامی از جبهه مقاومت در این منطقه تصریح کرد: همه امکانات کشورهای اسلامی برای مبارزه با استکبار جهانی باید در این مسیر به خدمت گرفته شود.
نقوی حسینی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه اقدام ترامپ یک تجاوز آشکار علیه سرزمین‌های اسلامی است بنابراین همه کشور‌ها باید مشارکت کنند و  جمهوری اسلامی نیز برهمین اساس برای مقابله با این نوع تجاوزگری‌ها اعلام آمادگی کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۱۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند

در آستانه روز بزرگداشت مقام معلم و به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی، همایش حکمت مطهر در سپاه صاحب الامر (عج) استان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در این همایش گفت: آمریکایی‌ها تصور چنین انتقام سختی را از سوی جمهوری اسلامی را نداشتند.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی اضافه کرد: در اسلام ناب محمدی، معلم و تعلیم و تربیت جایگاه ویژه‌ای دارد و بر احترام به شأن و مقام و منزلت معلم تاکید شده است.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع ضمن قدردانی از برگزار کنندگان نمایشگاه کتاب اظهار کرد: متاسفانه جای کتاب زندگی نامه شهدا در نمایشگاه خالیست.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی با بیان اینکه یکی از افتخارات این انقلاب شهید لشگری بود، افزود: تمام دستاورد‌ها و موفقیت‌های امروز سپاه مرهون خون پاک شهدایی همچون لشگری، بابایی و سایر شهداست.

وی عزت اسلام را مدیون خون شهدا از صدر اسلام تا امروز دانست و گفت: پیوند و ارتباط با شهدا باید افزایش یابد تا در مسیر درست گام برداریم.

در پایان این مراسم از معلمان تقدیر به عمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • حذف عملی ایران از کریدورهای تجاری
  • طراحی سامانه «آی محسن» برای کمک به محرومین جهان اسلام
  • دیدار شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی و تاکید بر اتحاد مسلمانان
  • شهریاری: ظرفیت جهان اسلام را برای کمک به غزه استفاده بگیریم
  • ضرورت اقدامات عملی برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی
  • آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • فارن افرز: از اتحاد عبری-عربی علیه ایران خبری نیست/ همسایگان عربی ایران به دنبال جنگ با تهران نیستند