Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-27@16:13:06 GMT

روش آموزش و پرورش ما متعلق به 20 سال قبل است

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۷۶۰۴۹

به گزارش پارس نیوز،

سید محمد بطحایی پیش از ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان خوزستان اظهار کرد: از فرهنگیان خوزستانی که با وجود شرایط سخت جوی و نامساعد بودن زیرساخت ها، فضا و تجهیزات همچنان پرچم تعلیم و تربیت را در خوزستان برافراشته نگه داشتند، تقدیر و تشکر می کنم.

وی با اشاره به سهم خوب خوزستان در تمدن اسلامی و نقش آفرینی بالای آن در ایام دفاع مقدس افزود: آموزش و پرورش دروازه ورود به جامعه مطلوب و پل عبور از موانع و مشکلات و رسیدن به عاقبت بخیر و رستگاری در دنیا و آخرت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آموزش و پرورش اگر آموزش و پرورش باشد و بخواهیم که در فردای ما اخلاق حاکم باشد و ناهنجاری، آسیب های اجتماعی و اخلاقی نباشد، کار کلانتری و دادگستری هم کساد باشد همه نیازمند توجه به آموزش و پرورش است.

بطحایی با اشاره به اینکه امروزه آموزش و پرورش درگیر مسائل مزمن است، بیان کرد: اگر تغییر و تحولی در روش مدیریت آموزش و پرورش ایجاد نکنیم حتما در سال های آینده نیز از کمبود نیروی انسانی و رنج دانش آموزان محروم حرف خواهند زد.

وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر لزوم تغییر مدیریت در آموزش و پرورش و محتوای ارائه شده آن گفت: روش امروز آموزش و پرورش متعلق به 20 سال قبل است در حالی که پیچیدگی های جامعه و مسائل امروزه اقتضای این را دارد که با جسارت و جرئت بیشتری به سمت تغییر و تحول حرکت و به آن دامن بزنیم.

بطحایی با عنوان کردن کاهش تمرکز و تفویض اختیار به عنوان یکی از مهمترین شاخص ها برای ایجاد تغییر و تحول در مدیریت آموزش و پرورش گفت: شوراهای آموزش و پرورش بستری مناسب برای شکستن سیکل معیوب 20 سال قبل در آموزش و پرورش فعلی هستند تا آیندگان درگیر آب، برق، گاز و کمبودها نباشند و بیشتر به دنبال به چالش کشیدن وزیر وقت در زمینه کیفیت باشند.

ادامه دارد....

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۶۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر

در نشستی با حضور معاونان توسعه مدیریت و عمرانی استاندار کرمان در خصوص مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر کرمان تصمیم‌گیری شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان، مدیران کل آموزش و پرورش، نوسازی و تجهیز مدارس استان و نمایندگان شرکت‌های معدنی در محل دفتر معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان برگزار شد.

به گفته علی بیگ‌زاده این همکاری و مساعدت در راستای مصوبه شورای آموزش و پرورش استان و نظر به تفاهم‌نامه اداره کل آموزش و پرورش با بنگاه‌های معدنی صورت می‌گیرد. 

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان عنوان کرد: با تکمیل زیرساخت‌ها در حوزه آموزش و پرورش، می‌توانیم به آینده توسعه‌یافته خودمان امیدوار باشیم.

بیگ‌زاده بیان کرد: شهر کرمان، پیشانی استان و محل حضور جمع کثیری از زائران و محبان سردار دل‌ها از جمله دانش‌آموزان است و در چند سال گذشته شاهد اردو‌های دانش‌آموزی از اقصی نقاط کشور هستیم. 

وی خاطرنشان کرد: هر اقدام و تخصیص اعتبار در حوزه آموزش و پرورش نوعی سرمایه‌گذاری است و به ارتقای آینده کشور کمک می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • ارائه آموزش‌های مهارتی به روستاییان و عشایر خوزستان
  • معلمان آغازگر بزرگترین تحولات فرهنگی و تربیتی در جامعه هستند
  • مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر
  • انتخاب معلم دزفولی به عنوان معلم نمونه کشوری
  • تکریم معلمان، زمینه تحول همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند
  • طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی به کجا رسید؟
  • بررسی علت بازماندگی از تحصیل ۲۰ گویه در خوزستان
  • تغییر باورهای ۳۰ سال گذشته درباره فرزندآوری، به عهده آموزش و پرورش است
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد