Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران خودرو نسبت به گذشته در شرایط بهتری قرار گرفته است گفت: مدیرعامل ایران خودرو از من خواست تا حمایت کنم، من هم می گویم از صنعت شما چون یک صنعت مادر هست حمایت می کنیم اما با شروطی حاضر هستم بیشتر حمایت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در صورتی که کیفیت شما از لحاظ ایمنی بالاتر رود عامل مهمی برای افزایش حمایت ها خواهد بود.

لاریجانی اظهار داشت: قبول کنید بعضی محصولات ما ایمنی لازم را نداشته است و باید توجه داشته باشیم مساله جان مردم برای ما اهمیت داشته باشد.

رییس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: راه باید استانداردها را رعایت کند و خودروسازها در ایمنی باید توجه بیشتری داشته باشند، من می پرسم 16 هزار کشته در سوانح رانندگی و مصدومان و مجروحان بسیار بیشتر از این عدد است، آیا کم است؟

او گفت: بهترین دانشجوهای ما در رشته های فنی تحصیل می کنند و حتما این افراد مایل به اشتغال در داخل کشور هستند و شما اگر آن ها را به کار نگیرید مخصوصا در تحقیق و توسعه، نمی توانیم پیشرفت کنیم و باید با دانشگاه ها ارتباط برقرار کنید و از ظرفیت دانشجویان استفاده شود.

لاریجانی ادامه داد: این مساله باعث می شود در صنعت خودروسازی مسلط شویم و در دنیا حرف برای گفتن داشته باشیم و اینگونه ما هم در مجلس بیشتر حمایت خواهیم کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به خصوصی سازی به عنوان شرط سوم، تاکید کرد: اگر خصوصی سازی واقعی صورت بگیرد ما شاهد توسعه خواهیم بود. قانون اصل ۴۴ در اجرا دچار سقط جنین شد و این خصوصی سازی حاصل همین اجرای نادرست است. حالا باید دوباره خصوصی سازی انجام شود و ایران خودرو اعلام کند تا چه زمانی خصوصی سازی واقعی صورت می گیرد و سازمان گسترش تکلیف سهامش را روشن کند.

لاریجانی درباره شرط چهارم، گفت: ایران خودرو باید به موضوع صادرات قطعه به صورت جدی نگاه کند و صادرات قطعه گام بزرگی ست. ایران خودرو یک برنامه مدون برای صادرات قطعه ارائه کند و ما نیز حمایت خواهیم کرد.

401

رییس مجلس شورای اسلامی علی لاریجانی ایران خودرو خودرو خودروسازی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۶۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد

رییس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رییس‌جمهور، دو قانون مصوب مجلس را ابلاغ کرد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، طی نامه‌ای به حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دو قانون به شرح زیر را برای اجرا ابلاغ کرد:

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

دیگر خبرها

  • خیزش بزرگ دانشجویان بیان انزجار از تحرکات حمایتی حاکمان امریکایی و اروپایی است
  • تربیت نیروی ماهر در گرو ارتباط دانشگاه و صنعت
  • نحوه واگذاری سهام ترجیحی پرسپولیس مشخص شد
  • اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان
  • اعلام نحوه واگذاری سهام ترجیحی به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس
  • ارتباط صنعت و دانشگاه، هدف اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • برای روان سازی ترافیک ۶۰ هزار میلیارد اختصاص یافت
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم