Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@03:34:58 GMT

زمان اعلام گزارش نهایی حسابرسی مستقل دانشگاه آزاد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۷۶۴۵۷

زمان اعلام گزارش نهایی حسابرسی مستقل دانشگاه آزاد

عضو هیأت امنای دانشگاه آزاد گفت: گزارش نهایی حسابرسی مستقل دانشگاه آزاد تا پایان امسال تکمیل و به هیأت امنای دانشگاه ارائه می‌شود.

خبرگزاری فارس: محمدمهدی طهرانچی عضو هیأت امنای دانشگاه آزاد در رابطه با انجام حسابرسی مستقل در این دانشگاه گفت: متاسفانه در مواردی به بی‌انضباطی‌های مالی و تخلفاتی برخورد کردیم که در حال حاضر منتظر نتایج نهایی حسابرسی مستقل هستیم تا بررسی شود این موضوع به چه میزان سازمان‌یافته بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس استان تهران و واحد تهران مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: بدیهی است هیات‌امنا نسبت به حقوق دانشگاه و دانشجویان بسیار حساس بوده و تا پیگیری در محاکم قضایی علاوه‌بر هیات‌های تخلفات دانشگاه برای بازگشت خسارات وارده مطلب را دنبال خواهد کرد.

وی با اشاره به جلسه اخیر هیات‌امنا و ارائه گزارش رئیس موسسه حسابرسی مستقل مفید راهبر گفت: در این جلسه مشکلات اداری به‌کارگیری موسسات دیگری که با توجه به ابعاد وسیع کار به پیشنهاد موسسه و تصویب هیات‌امنا انتخاب می‌شوند، رفع شد.

به گفته طهرانچی، با رفع این مشکل ضمن تسریع در روند حسابرسی گزارش نهایی تا پایان سال تکمیل و در هیات‌امنا ارائه خواهد شد‌.

عضو هیات‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی افزود: در مرحله بعد در مواردی که به تخلفات سازمان‌یافته مدیریتی برخورد کنیم تشکیل پرونده‌های تخلفات مالی از سوی واحدهای حقوقی دانشگاه و ارسال آن در هیات‌های تخلفات دانشگاه و در صورت لزوم به محاکم قضایی برای احقاق حقوق دانشگاه مدنظر است.

وی تاکید کرد: البته معتقدیم حسابرسی مستقل صیانت از مدیریت اجرایی و کارکنان صدیق دانشگاه آزاد اسلامی است، اما در عین حال با تخلفات صورت‌گرفته نیز باید به‌شدت برخورد شود.

عضو هیات‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی افزود: تاکید ویژه رئیس هیات‌موسس و هیات‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد شفافیت مالی و انضباط اداری در تمام حوزه‌ها و برخورد قاطع با تخلفات مالی و صیانت از حق‌الناس و شهریه‌های دانشجویان است. بر همین اساس مصمم هستیم با صرفه‌جویی و ایجاد انضباط مالی و اداری مانع از تحمیل هزینه‌های بیشتر به دانشجویان شویم.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۶۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم

 به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزای علم و فناوری آنا، کاروان «بی واسطه» راهی دانشگاه آزاد اصفهان شده است. این قسمت به دنبال این سوال است که آیا دانشگاه‌های کشور می‌توانند از مقاله محوری فاصله بگیرند و خروجی‌های کاربردی برای کشور داشته باشند؟

مهمان این قسمت از برنامه «بی‌واسطه» دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی است. این برنامه امشب ( شنبه ۸ اردیبهشت‌ماه) ساعت ساعت ۱۹  از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • برنامه‌های وزارت علوم برای ماندن نخبگان/ با تخلفات کنکوری سریع برخورد شد
  • ماجرای جنجالی شدن اهدای دکترای افتخاری به رئیسی
  • ماجرای اهدای دکترای افتخاری به رئیسی و انتقادی که گاف از آب درآمد!
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان