Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشدار میان ولایت شهرستان تایباد گفت: با اعتباری معادل 80 میلیارد ریال، گازرسانی به فازدوم روستاهای میان ولایت شهرستان تایباد درحال انجام است و بزودی کلیه روستاهای این بخش از نعمت گازبرخوردار می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن بختیاری درگفتگو با تایبادخبر  گفت: گازرسانی به هفت روستای باقی مانده این بخش، ازجمله روستای استای که از بزرگترین روستاهای بخش میان ولایت است، دردستورکار قرار گرفته و روستای خیرآباد ازتوابع این بخش نیز گازرسانی آن برابر قول مسوولین به اهالی ومردم روستا انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: با اتمام گازرسانی هفت روستای دیگر بخش میان ولایت که در مرحله المک گذاری می باشد، خط انتقال کلیه روستاهای بخش میان ولایت درحال انجام است و برابر قول مدیر عامل شرکت گازخراسان، ان شاء لله مردم این بخش در زمستان امسال از نعمت گاز بهره مند می شوند و در دهه مبارکه فجر امسال جشن پایان گازرسانی به بخش میان ولایت را برگزار خواهیم کرد.

 

وی افزود: پروژه گازرسانی بخش میان ولایت در دوفاز انجام شده که فاز اول آن چهار روستا گازرسانی شده و درفاز دوم، اهالی 9 روستای باقی مانده بخش با جمعیتی 8700نفر با دو هزار 300 خانوارجمعیت، تا 22 بهمن امسال ازنعمت گازبهره مند خواهند شد.

 

وی تصریح کرد: کار گازرسانی به بخش میان ولایت از پاییز 94شروع شده است و چهار روستای این بخش شامل روستاهای سرخسرا، شادی، بیدک و سمنگان از نعمت گازرسانی بهرمند شده اند.

 

وی افزود: برای گازرسانی به 14روستای این بخش مبلغ هشت میلیارد تومان هزینه شده است، در این مرحله اجرای خط انتقال و احداث ایستگاه تقلیل فشار است به اتمام رسیده است.


بختیاری افزود: از خط انتقال مشهدریزه به سوران، علاوه بر سوران روستاهای حسینی، کهجه، شیزن و استای نیز از گاز برخوردار خواهند شد. که تا پایان سال 1000 خانوار از بخش میان ولایت در روستاهای فوق از نعمت گاز برخوردار می شوند.

 

بخشدارمیان ولایت خاطرنشان کرد: اجرای خط انتقال گاز استای با جمعیت 750 خانواری نیز از سمت سوران و ایستگاه تقلیل فشار حسینی می باشد که با احتساب آن 1800 خانوار دراین مرحله قراردارند و با احتساب روستاهای گازرسانی شده این بخش، جمعیت برخوردار بخش میان ولایت از گاز تا پایان امسال به دو هزار300 خانوارخواهد رسید و دردهه فجر پایان گازرسانی این بخش اعلام می شود.

 

وی بیان کرد: توجه دولت به مناطق مرزی وتلفیقی بصورت ویژه است و ازمهمترین خواسته های مردم این بخش، گازرسانی به روستاها بوده که ان شاءالله این مهم به زودی تحقق پیدا می کند و مردم بخش میان ولایت قدردان زحمات نظام جمهوری اسلامی ایران بوده وخواهند بود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۶۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان

احمد فعله گری گ اظهار کرد: با گازرسانی به هزار و ۲۶۸ واحد تولیدی، ۹۳ درصد حجم جایگزینی گاز طبیعی به جای سوخت‌های مایع محقق شد و در سال جاری با گازرسانی به اهداف پیش بینی شده این حجم جایگزینی به ۹۵ درصد افزایش خواهد یافت.

مدیر عامل شرکت گاز کردستان افزود: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، هزار و ۸۹۲ واحد صنعتی در کردستان طبق مصوبه شورای اقتصاد به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل خواهد شد.

وی بیان کرد: امسال برای گازرسانی به ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی برنامه ریزی شده است و تا پایان فروردین ماه تعداد سه واحد صنعتی به صف مصرف کنندگان گاز طبیعی افزوده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان
  • میدان دام کاج؛ در محاصره سگ‌های ولگرد
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • رشد ۵۰ درصدی گردشگری در بخش «کَن»
  • گردشگران جشنواره «گیلاس کن»رشد ۵۰ درصدی داشته است
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد