Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: سهمیه دو هزار نفری استخدام برای دو سال مشکل آموزش و پرورش را حل می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی زاده  پیش از ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش استان خوزستان با حضور وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: اختصاص سهمیه استخدام دو هزار نفر نیروی انسانی لیسانس و بالاتر ویژه خوزستان از جمله اقدامات انجام شده ای بود که با توجه به کمبود نیروی انسانی در استان برای اولین بار صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در چند سال اخیر هیچ گونه استخدامی در زمینه کادر دفتری و اداری نداشتیم، افزود: با این دو هزار نفر استخدام جدید در خوزستان با توجه به بازنشستگان و آمار نیروهای انتقالی، مشکل استان را فقط در یک یا دو سال آینده حل می کند.

تقی زاده تصریح کرد: افزایش سهمیه استان در پذیرش دانشگاه فرهنگیان به منظور تأمین بخشی از کمبود شدید نیروی انسانی، جذب دو هزار نفر نیروی خدماتی، تبدیل وضع نیروهای حق التدریس استان به پیمانی و احداث پردیس پسرانه اهواز با توجه به صدور رأی خلع ید دانشگاه فرهنگیان از فضای فعلی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال، احداث مرکز آموزش نیروی انسانی در مرکز استان با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال، اختصاص یک فضای مناسب به عنوان زائرسرای فرهنگیان خوزستان در مشهد مقدس، تکمیل و راه اندازی مرکز رفاهی و آموزشی شهر اهواز با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال نیز از دیگر تقاضاهای این استان است.

تکمیل مجموعه ورزشی دانش آموزی استان با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال، احداث ۵۰ واحد معلم سرا در مناطق محروم و مرزی با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال و همچنین احداث پنج باب هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش دخترانه در شهرستان های شادگان، کارون، شوش، مسجدسلیمان و ایذه با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال از دیگر تقاضاهای ارائه شده از سوی مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان بیان کرد: افزایش سهم استان حداقل به میزان ۱۰ درصد از محل ردیف تخریب و بازسازی، بهسازی و مقاوم سازی ۱۰۰ واحد آموزشی فرسوده در مناطق محروم و مرزی با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال و همچنین تامین اعتبار برای خرید۴۰ دستگاه وسیله نقلیه برای آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال را نیز خواستار هستیم. واگذاری ۵۴ قطعه زمین با کاربری آموزشی توسط اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری به مؤسسان مدارس غیردولتی نیز از جمله تقاضاهای استان است.


 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۶۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم

مشمولین خدمت سربازی به جای خدمت در پادگان‌های نظامی، می‌توانند دوران سربازی‌ خود را به عنوان سرباز معلم که نوعی امریه سربازی است سپری کنند. وزارت آموزش و پرورش بخشی از کمبود نیروی خود را از طریق استخدام سرباز معلم جبران می کند و  هر ساله بخشنامه ای برای این صادر می شود تا متقاضیان در یکی از نقاط محروم به عنوان معلم و یا نیروی آموزش و پرورش، دوران خدمت سربازی خود را بگذرانند اما طبق گفته شهروندخبرنگار ما در سال جدید هیچ بخشنامه‌ای مبنی بر جذب سرباز معلم ابلاغ نشده است.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی خواستار رسیدگی به این موضوع شد. 

متن پیام شهروندخبرنگار 

سلام هر ساله آموزش و پرورش بخشنامه برای سرباز معلم می‌فرستاد ولی بخشنامه امسال ۱۴۰۳ هیچ خبری از آن نیست. لطفا پیگیری کنید تا تکلیف ما را روشن کنند. همچنان منتظر هستیم.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • ثبت‌ مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • ثبت مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی در خوزستان
  • توسعه دزفول در گرو اجرای طرح‌های مصوبه سفر استاندار خوزستان
  • گلایه شهروندان از اختلال در سامانه آموزش و پرورش
  • سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر