Web Analytics Made Easy - Statcounter


مدیرعامل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز از اختصاص یک روز از یازدهمین جشنواره بین المللی حقیقت به نام تبریز خبر داد.     به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، حسین آذرنیا با اعلام این خبر افزود: یازدهمین جشنواره بین المللی حقیقت در تهران در حال اجراست و ضمن تفاهم نامه‌ای که سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز با مرکز مستند سینمای تجربی تهران منعقد شده است یک روز از این جشنواره به نام تبریز اختصاص یافته و ظرفیت های فرهنگی و هنری و تاریخی تبریز معرفی  می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

     وی ادامه داد: 20  نفر از هنرمندان برجسته استان به این جشنواره اعزام شده‌اند که این هنرمندان علاوه بر حضور در بخش رقابتی به معرفی رویداد تبریز 2018 و زیبایی های تبریز می پردازند.     مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تبریز همچنین گفت: 70 نفر مستندساز برگزیده داخلی و خارجی این جشنواره به میزبانی شهرداری تبریز 11 دی ماه وارد تبریز می شوند و به مدت سه روز در تبریز اقامت خواهند داشت.     آذرنیا یادآورشد: در صورتی که این مستندسازان برجسته سوژه ای از تبریز برای تولید مستندی جدید داشته باشند مرکز مستند سینمای تجربی تهران هزینه های تولید آن را عهده دار خواهد شد.     وی با اشاره به برگزاری بخش جنبی تبریز 2018 در برگزاری این جشنواره خاطرنشان کرد: در سالن چهارسوق نمایشگاه محلات تبریز برپا شده است که در این نمایشگاه محلات تاریخی تبریز به بازدیدکنندگان داخلی و خارجی معرفی می‌شود.     مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تبریز در بخش دیگری از سخنان خود از افتتاح پنجمین جشنواره بین‌المللی جشنواره تئاتر «تبریزیم» خبرداد و گفت: باتوجه به برگزاری موفق جشنواره تبریزیم در چهاردوره به صورت ملی پنجمین دوره از این جشنواره امسال به بهانه تبریز 2018 به صورت بین‌المللی برگزار می شود و 20 دی ماه شاهد مراسم افتتاح این چجشنواره خواهیم بود.     آذرنیا این جشنواره را بزرگ ترین جشنواره هنری کشور از لحاظ بازه زمانی عنوان کرد و گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره همزمان با 10 اردیبهشت 97 و جشن نیمه شعبان خواهد بود و از این لحاظ بزرگترین رویداد هنری کشور به حساب می آید.     وی ادامه داد: بخش اول این جشنواره مرور آثار برتر دوره های قبل خواهد بود و پس از آن همزمان با 22 بهمن ماه وشهادت حضرت فاطمه زهرا(س) شاهد نمایش های آیینی و مذهبی خواهیم بود.     وی همچنین گفت:پس از آن نیز در بخش های مختلف همچون شهروندی، سلامت، مقاومت و ... شاهد برگزاری بخش رقابتی خواهیم بود.     مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تبریز، اظهار کرد: حضور 12 کشور در این جشنواره قطعی شده است و افزایش این تعداد نیز وجود دارد.   
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۳۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی عالی زاده جمعه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج با حضور ۱۰ گروه دختر و ۱۰ گروه پسر و حضور پرشور خانواده‌ها و مسئولان استانی در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر در روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.

معاون فرهنگی هنری سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر افزود: این جشنواره که توسط خانه سرود و موسیقی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج استان بوشهر برگزار شد، در ۲ بخش سرودهای ملی و محلی گروه‌های سرود دختر و پسر استان آثار تولیدی یا بازخوانی خود را به صورت زنده در حضور داوران این جشنواره به اجرا گذاشتند.

وی افزود: «امید مهرنیا»، مسئول خانه سرود و موسیقی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین، مهمان و داور ویژه این جشنواره بود که آقایان «اکبر ابراهیمی» مسئول موسیقی صدا و سیمای مرکز بوشهر و «فرهی» وی را در امر داوری همراهی کردند.

معاون فرهنگی هنری سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر بیان کرد: یکی از برنامه‌های جانبی این جشنواره را، برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و سرپرستان گروه‌های سرود استان بود که توسط مسئول خانه سرود و موسیقی بسیج در سالن ۲۲ بهمن سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر برگزار شد.

معاون فرهنگی هنری سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر گفت: در مراسم ویژه ای که در آینده برگزار خواهد شد برگزیدگان سرود دختر و پسر در بخش‌های ملی و محلی، تک خوان برتر پسر و همخوان برتر دختران، رهبر برتر با حضور مسئولان استانی معرفی و تجلیل خواهند شد.

وی گفت: همچنین گروه‌های برتر نیز به مرحله کشوری اعزام خواهند شد

.

کد خبر 6089387

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • آغاز به کار دومین جشنواره عکاسی در سنندج
  • دومین جشنواره ملی عکس سنندج آغاز شد
  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود