Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: «حدیث قائدی» بانوی رزمی کار این استان در بخش رزمی رقابت های «او - اسپرت» قهرمانی جهان عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.

سید محمدتقی علوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این رقابت ها به مدت پنج روز و از 21 تا 25 آذر سال جاری با حضور بانوان رزمی کار از کشورهای مختلف دنیا در هندوستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: «حدیث قائدی» عضو تیم ملی «او - اسپرت» از کهگیلویه و بویراحمد در وزن 70+ کیلوگرم به مقام دوم این رقابت ها دست یافت.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: قائدی در این رقابت ها با غلبه بر حریفانی از کشورهای لبنان، قطر، مصر، هند و ایتالیا راهی دیدار پایانی شد.
علوی عنوان کرد: قائدی در دیدار پایانی مغلوب حریف هموطن خود شد و مدال نقره این رقابت ها را تصاحب کرد.
رشته ورزشی «او - اسپرت» از مخفف واژه «اوریجنال پرشین اسپرت» به معنای ورزش پارسیان اصیل آمده و در سال 1378 توسط برادران منوچهری ملی پوشان و قهرمانان پیشین ورزش‌ های رزمی ایران و جهان در همدان پایه‌ گذاری شد.
سال 1385 توسط سازمان تربیت بدنی وقت و کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران رشته ورزشی «او - اسپرت» شناسایی و به رسمیت شناخته شد و آغاز به فعالیت کرد.
«او - اسپرت» شامل چهار بخش ‌هنری، ساحلی، رزمی و ذهنی است.
کهگیلویه و بویراحمد حدود 50 هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف دارد.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: مسعود علیزاده
7535/1662

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۷۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت رکورد جهانی هنرهای رزمی توسط ورزشکار هوراندی

 رکورد هنر‌های رزمی ترکیبی دست و پا به مدت ۴۸ ساعت شبانه روز از ۶ صبح پنجشنبه شش فروردین ماه تا ۶صبح جمعه ۷فروردین ماه بدون توقف توسط میثم رشتبر بازیکن هوراندی تیم ملی فدراسیون کونگ فو جمهوری اسلامی ایران در کنفدراسیون و کمپانی‌های چند جانبه ایمارو و تافیسا به ثبت جهانی رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است
  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی
  • ثبت رکورد جهانی هنرهای رزمی توسط ورزشکار هوراندی