Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-01@14:54:42 GMT

شغل جدید اوباما؛ بابانوئل!

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۷۸۴۵۰

شغل جدید اوباما؛ بابانوئل!

به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، باراک اوباما، رییس جمهور سابق آمریکا با پوشیدن کلاه بابانوئل با 50 دانش‌آموزان مقطع راهنمایی در کلوب "جلف" (Jelleff) در واشنگتن دیدار کرد. وی در این دیدار حس و حال سال نو را با دانش‌آموزان تقسیم کرد و با آنان عکس گرفت.
رییس جمهور پیشین آمریکا همچنین علاوه بر دست تکان دادن برای کودکان و بزرگسالان در لباس بابانوئل، از کیسه‌ پرشده از هدایای سال نو، به کودکان هدیه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اوباما در حدود نیم ساعت با دانش‌آموزان مشتاقی که برای انجام فعالیت‌های پس از ساعت درسی به این کلوب آمده بودند، صحبت کرد.

وی همچنین عکسی از این دیدار را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت و درخصوص آن نوشت: هیچ زمانی بهتر از فصل تعطیلات نیست تا با جامعه معاشرت کنیم. از دیدار امروز با جوانان در کلوب جلف خرسندم.
اوباما در این عکس در میان کودکان شاد قرار دارد و یکی از آن‌ها روی زانوی او نشسته است.اما اوباما حتی بدون لباس بابانوئل هم برای کودکان وقت می‌گذارد. او از زمان ترک کاخ سفید در ماه ژانویه همراه همسرش، میشل اوباما به طور اعلام نشده از چهار مدرسه و مرکز اجتماعی دیگر نیز دیدار کرده است.

در باور اجتماعی مردم آمریکا، این رییس جمهور سابق علاقه و احساس خاصی به کودکان دارد و در چهره‌های خندان این کودکان نیزمشخص است که احساس متقابلی به اوباما دارند.
 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۸۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم روز معلم دانش آموزان اتباع + فیلم

سوادآموزان اتباع مرکز یادگیری محلی دنا مراسم روز معلم را برگزار کردند.

این سوادآموزان از صبر تحمل معلم خود گفتند و از این تلاش بی وقفه قدردانی کردند.

در حال حاضر بیش از 2 هزار 200 سواد آموز در شهرستان البرز آموزش می بینند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • درمان کودکان زیر ۷ سال رایگان می‌شود
  • توضیحات وزیر بهداشت درمورد رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال
  • بازگشت ۲۸۲ دانش آموز ترک تحصیل کرده به مدارس گیلان
  • روایت «ایران» از زندگی در باغچه‌بان
  • مراسم روز معلم دانش آموزان اتباع + فیلم
  • معلمی خاص برای دانش آموزان خاص
  • آموزش رایگان معلم بازنشسته به کودکان کار
  • فیلم/ حال و هوای دانش‌آموزان عراقی در حرم اباعبدالله(ع)
  • (ویدئو) روش خطرناک دانش آموزان یک روستا برای رفتن به مدرسه
  • ماجرای "ترور رامین یکتاپرست، شهروند ایرانی" چیست؟