Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-06@20:07:30 GMT

کشته شدن 4 فلسطینی به دست رژیم اشغالگر

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۷۹۸۴۶

کشته شدن 4 فلسطینی به دست رژیم اشغالگر

به گزارش ایسکانیوز به نقل از رویترز، درگیری میان نظامیان صهیونیست و هزاران جوان فلسطینی بار دیگر روز گذشته پس از اقامه نماز جمعه در نقاط مرزی نوار غزه، کرانه باختری و قدس اشغالی هنگام برگزاری تظاهرات میلیونی به دعوت گروه های ملی در اعتراض به تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به پایتختی رژیم صهیونیستی رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پنج استان نوار غزه شامل: الشمال، غزه، الوسطی، خانیوس و رفح روز گذشته شاهد درگیری نظامیان صهیونیست با اهالی این مناطق بودند که دهها تن بر اثر استنشاق گازهای سمی و اشک آور دچار خفگی شدند که حال چهار تن آنها وخیم گزارش شده است.
20 منطقه مرزی دیگر نیز در روستاها و شهرهای کرانه باختری، اردوگاه قلندیا، شهرهای الخلیل، رام الله، بیت لحم، نابلس و قدس اشغالی روز گذشته (جمعه) به صحنه درگیری های شدید نظامیان رژیم صهیونیستی و جوانان فلسطینی معترض به تصمیم ترامپ درباره قدس تبدیل شده بودند که در ساعات اولیه تظاهرات 119 تن زخمی شدند و این در حالی بود که نظامیان رژیم صهیونیستی مانع ورود آمبولانس برای انتقال زخمی ها به بیمارستان می شدند.
هلال احمر فلسطین 661 زخمی را مربوط به شهرهای کرانه باختری و قدس و 227 زخمی را متعلق به غزه معرفی کرد.
وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه خود افزود: طی 9 روز گذشته از زمان اعلام تصمیم ترامپ درباه قدس از چهارشنبه گذشته تاکنون، در درگیری های نظامیان صهیونیست با فلسطینیان معترض به تصمیم ترامپ در خصوص به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی در شهرهای کرانه باختری و نوار غزه، تاکنون 11 فلسطینی شهید و بیش از 3000 فلسطینی دیگر زخمی شده اند.

فلسطین رژیم صهیونیستی اسرائیل شهادت اعتراضات

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۹۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ ۳ کشته و ۱۰ زخمی در غافل‌گیریِ نظامیان صهیونیست

حماس در عملیاتی غافل‌گیرکننده در جنوب فلسطین اشغالی یک مقر فرماندهیِ تازه‌تأسیس برای بمباران رفح را هدف قرار داد و دست‌کم ۳ نظامی صهیونیست را به هلاکت رساند.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • فیلم/ ۳ کشته و ۱۰ زخمی در غافل‌گیریِ نظامیان صهیونیست
  • دلیل منع ورود پزشک فلسطینی به اروپا
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کرانه باختری
  • زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم
  • سیل ویرانگر در برزیل 56 کشته و 74 زخمی برجای گذاشت
  • شهادت ۱۵ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی
  • شهادت ۱۵فلسطینی در حمله‌های رژیم صهیونیستی
  • گزارش فلسطینی از اقدامات خرابکارانه و حملات صهیونیست‌ها در کرانه باختری
  • طی ۲۱۱ روز جنگ، چند فلسطینی در غزه شهید یا زخمی شدند؟
  • اشغالگران در تلاش برای خاموش کردن صدای کرانه باختری هستند