Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریب خوردگانی که به خیال بهره مندی از وضعیت بهتر به کشور خود خیانت کرده تا به رویاهای وهم آلود خود برسند، عموما عاقبت خوشی نداشته و از سرزمین مادری رانده و از سرزمین رویاهایشان هم مانده اند.

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل ـ عبدالحمید بیاتی: دشمنی رژیم صهیونیستی با ایران امری ثابت شده است و موارد متعددی را می توان برای آن ذکر کرد که یکی از بارزترین نمونه های آن ترور دانشمندان هسته ای کشورمان با اجیر کردن مزدوران داخلی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقدامات رژیم صهیونیستی اما؛ فقط منحصر به ترور  یا حذف فیزیکی نیست و با پیشرفت فناوری های ارتباطی نوین و شبکه های اجتماعی، صهیونیست ها از این ابزار نیز استفاده کرده و با فریفتن عناصر کم ظرفیت در پی اجرای نقشه های شوم خود در ایران هستند.

یکی از مزدورانی که از طریق همکاری با رژیم صهیونیستی سعی در پیشبرد برنامه های تل آویو علیه ایران داشت فردی است به نام «ندا امین». نامبرده مدتی را در ترکیه زندگی می کرد اما رژیم صهیونیستی به وی ویزای مخصوص داد و بدین ترتیب ندا امین روانه سرزمین های اشغالی شد.

روزهای خوش ندا امین در سرزمین های اشغالی البته مدت زیادی طول نکشید و وی اکنون از سوی رژیم صهیونیستی متهم به همکاری با ایران شده و با این اتهام مورد بازجویی قرار گرفته است.

در همین رابطه خبرگزاری رویترز در گزارشی به نقل از مقامات اسرائیلی، می نویسد: وبلاگ نویس ایرانی که به اسرائیل رفته بود، به تازگی به ظن «ارتباط غیرقانونی با ایران» مورد بازجویی قرار گرفته است.

سازمان امنیت داخلی اسرائیل موسوم به «شین بت» که وظیفه عملیات ضد جاسوسی را دارد، در بیانیه ای تایید کرده است که خانم امین بعد از انتقال به اسرائیل با نمایندگانی از ایران ارتباط برقرار کرده و به همین دلیل مورد پرسش قرار گرفته است.

بنابر این گزارش؛ ندا امین، وبلاگ نویس ایرانی است که سه سال در ترکیه درخواست پناهندگی از سازمان ملل داده بود. بعد از اینکه، دولت ترکیه او را تهدید کرد به ایران باز می گرداند. در همین حین اتحادیه روزنامه‌نگاران اسرائیل و فدراسیون روزنامه‌نگاران اورشلیم خواستار پناه دادن به او توسط رژیم اسرائیل شد و او مردادماه گذشته به فلسطین اشغالی رفت.

خانم امین می گوید پدر او یهودی و مادرش مسلمان است و خود را یهودی می داند. جزئیات بیشتری از این بازجویی اعلام نشده و ندا امین هم به رویترز گفته تمایلی به اظهارنظر بیشتر ندارد و در حال حاضر آزاد است!

آن طور که در گزارش رویترز آمده است، در بیانیه شین‌بت به زبان عبری برای اشاره به ایرانی‌های مورد نظر واژه‌ای استفاده شده که معنای «عوامل» یا «مقامات» نیز می‌دهد.

یک مقام امنیتی اسرائیل که خواسته است نامش فاش نشود به رویترز در این باره گفته است که امین با کسانی ارتباط داشته که «اقوامش نبودند و در ایران هستند»! این مقام اسرائیلی تایید کرده است که ندا امین در حال حاضر در بازداشت نیست.

رویترز در گزارش خود آورده است: پیشتر و در ابتدای ورود به سرزمین های اشغالی، ندا امین در مصاحبه با رسانه آلمانی «بیلد» مدعی تهدید از سوی ایران شده بود.

«آشیا گینوسار» رئیس انجمن روزنامه‌نگاران اسرائیل، نیز مدعی شده بود: «می‌توان پیش‌بینی کرد که ندا امین بلافاصله پس از ورودش به ایران دستگیر شود. زندگی او در خطر است، این امکان وجود دارد که او به خاطر کارش به عنوان خبرنگار و به دلیل این واقعیت که مقالاتی به فارسی برای وبسایت «تایمز اسرائیل» نوشته اعدام شود».

وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی نیز گفته بود: «ندا امین روزنامه‌نگاری است که زندگی‌اش به طور جدی در معرض خطر است. با توجه به مقتضیات انسان‌دوستانه، اجازه ورود هر چه زودتر او را صادر کردم».

به گزارش مهر، گویا تاریخ مصرف ندا امین برای رژیم صهیونیستی به پایان رسیده چون اینک وی متهم به همکاری با ایران شده است و صهیونیست ها به دنبال آخرین بهره برداری های سیاسی از او هستند. وی در ایران نیز با اتهام همکاری با اسرائیل مواجه است و این یعنی آنکه ندا «از اینجا رانده و از آنجا مانده» شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۵۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت مرموز دختری بعد از مهمانی رفتن با نامزدش

گزارش کامل از گزیده‌خبرهای امروز «تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

 

فوت مرموز دختری بعد از مهمانی رفتن با نامزدش 

جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌‌های بانکی​ اعلام شد
خداحافظی شوکه‌کننده سلنا گومز با ۴۳۰میلیون هوادارش!


طرح کالابرگ ادامه می‌یابد؟
رابطه عاشقانه‌ای که با ۲۰ ضربه چاقو به خون کشیده شد
جزییات کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در شرق ایران


کشف ۴۰ جسد با شکسته شدن یک سد در این کشور


شایعه عجیب درباره کلاهبرداری داوود کیم در ایران


سارقان مهاجم سابق استقلال را خفت کردند


سورپرایز طلایی ایران خودرو برای مشتریان پژو پارس


حکم عجیب قاضی برای یک متهم در عجب‌شیر


اولین تصاویری که از آیفون۱۶ لو رفت!


تیتر عجیب روزنامه شهرداری که حسابی سروصدا کرد


کشف اشیاء عتیقه‌ چند هزار ساله در چالوس


گرد و خاک در این استان ۱۰۰۰ نفر را راهی بیمارستان کرد
برخورد ستودنی لژیونر استقلالی با کودک بلژیکی!


این ۵ ماده غذایی پوست‌تان را سالم نگه می‌دارد
ادای احترام خاص نوید محمدزاده به بازیگر پیشکسوت


گوگل پلی با یک تغییر اساسی و کاربردی آپدیت شد


استوری تلخ هوتن شکیبا که داغِ نبودِ آتیلا پسیانی را تازه کرد

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت دیپلمات مجروح حمله اسرائیل به سفارت ایران + عکس
  • اسامه حمدان: حمله زمینی به رفح موجب توقف مذاکرات می‌شود
  • حماس : پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد
  • حمدان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد
  • حمدان: حمله زمینی به رفح موجب توقف مذاکرات خواهد شد
  • ترامپ: من تجربه بدی با نتانیاهو دارم
  • حمله کارشناس صهیونیستی به دولت قطر/ قطر دشمن اسرائیل است
  • فوت مرموز دختری بعد از مهمانی رفتن با نامزدش
  • انتشار تصاویری از عملیات منفجر کردن یک تونل توسط نیروهای القسام
  • دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است