Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بررسی هفتگی نرخ دلار در صرافی‌ها نشان می‌دهد که میانگین نرخ دلار در هفته گذشته نسبت به هفته قبل از آن با رشد ۳۱ تومانی همراه شد و بیشترین نرخ به ۴ هزار و ۲۲۰ تومان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، روند هفتگی نرخ دلار در بازار آزاد نشان می‌دهد که نرخ در روز شنبه ۱۸ آذر ماه سال جاری با رقم ۴ هزار و ۲۰۳ تومان کار خود را آغاز و در روز پنج شنبه ۲۳ آذر ماه با نرخ ۴ هزار و ۲۱۱ تومان به کار خود پایان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین روند قیمتی دلار در هفته گذشته حاکی از آن است که نرخ در روز شنبه با رقم ۴ هزار و ۲۰۳ تومان کمترین نرخ را داشته و در روز سه شنبه با نرخ ۴ هزار و ۲۲۰ تومان بیشترین رقم را در هفته گذشته به خود اختصاص داده است.

بررسی هفتگی نرخ دلار حاکی از آن است که نرخ در هفته‌ای که گذشت با روند صعودی کار خود را آغاز و این روند تا روز سه شنبه که بیشترین نرخ را هم داشته ادامه دار بوده است و پس از آن با اندکی کاهش قیمت و با روند نزولی به کار خود پایان داده است.

در این میان روند قیمتی دلار از بیشترین تا کمترین نرخ، تفاوت قیمت ۱۷ تومانی را تجربه کرده است.

گفتنی است میانگین نرخ دلار در هفته گذشته با درنظرگرفتن ۶ روز کاری رقم ۴ هزار و ۲۱۱ تومان بوده که نسبت به میانگین نرخ دلار در هفته قبل از آن با رشد ۳۱ تومانی قیمت همراه بوده است.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۰۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت ارز مرکز مبادله‌ای ۹ اردیبهشت؛ افزایش قیمت دلار و یورو

به گزارش خبرگزاری مهر، هر اسکناس دلار امروز یک‌شنبه (۹ اردیبهشت) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با ۱۶۱ تومان افزایش نسبت به روز کاری گذشته شنبه (۸ اردیبهشت)، ۴۴ هزار و ۳۵۹ تومان داد و ستد شد.

قیمت حواله دلار آمریکا نیز با ۳۰۰ تومان افزایش نسبت به روز کاری قبل ۴۱ هزار و ۴۱۸ تومان معامله شد؛ قیمت هر اسکناس یورو نسبت به روز کاری گذشته با افزایش ۲۲۲ تومانی به ۴۷ هزار و ۴۵۴ تومان و حواله آن، ۴۴ هزار و ۴۱۸ تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری با ۴۴ تومان افزایش قیمت به ۱۲ هزار و ۷۸ تومان رسید و حواله درهم ۱۱ هزار و ۷۸ تومان معامله شد که نسبت به روز کاری گذشته افزایش اندکی داشته است.

کد خبر 6091312

دیگر خبرها

  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد/ احتمال بازگشت نرخ ارز به پله ۵۰ هزار تومان وجود دارد
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / دلار زیر چتر کدام رخداد جان گرفت؟
  • تثبیت قیمت نفت در پی مذاکرات آتش‌بس در خاورمیانه
  • حرکت بازار ارز به سمت ثبات/ نوسان یک یا دو هزار تومانی قیمت دلار طبیعی است
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سکه امامی به کانال ۴۱ میلیونی صعود کرد
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه 11 اردیبهشت 1403 / سکه امامی میلیونی رشد کرد
  • ادامه روند کاهشی قیمت دلار در بازار
  • قیمت ارز مرکز مبادله‌ای ۹ اردیبهشت؛ افزایش قیمت دلار و یورو
  • تشدید روند کاهشی نرخ‌ها در بازار/ دلار بدون خریدار؛ سکه به ۴۰ میلیون تومان رسید