Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-08@02:27:36 GMT

اسکان 240 مسافر گرفتار در برف در تاراز

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۸۱۰۸۱

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت : این افراد سرنشینان 95 خودرو بودند که دیروز در منطقه تاراز و در جاده اندیکا - بازفت و در پایگاه امداد و نجات تاراز اسکان یافتند.
علی خدادادی افزود : به این افراد گرفتار در برف اقلام مورد نیاز از جمله پتو ، سیستم گرمایشی و مواد غذایی داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد : برخی از رانندگان متاسفانه زنجیر چرخ به همراه نداشتند که این موضوع امداد رسانی به مسافران و رهاسازی خودروها از برف را با مشکل روبه رو کرده بود.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت : همچنین بعد از ظهر جمعه به 63 خودروی گرفتار در برف نیز در اندیکا امداد رسانی شده است.
در 24 ساعت گذشته در ایستگاه هواشناسی تاراز 15 سانتی متر و خارج از ایستگاه 60 تا 70 سانتی متر برف باریده است.
منطقه تاراز در شمال شرق مسجدسلیمان و در مرز استان خوزستان و چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۱۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۲ کوهنورد گرفتار در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: دو کوهنوردی که در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی به دلیل شرایط جوی نامساعد و هوای مه آلود گم شده بودند، توسط نجاتگران هلال احمر نجات یافتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حمزه محمدی مقدم امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز پس از گزارش تلفنی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال‌احمر استان ایلام مبنی بر گم شدن دو کوهنورد در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی، بلافاصله تیم امداد و نجات این شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: نجاتگران هلال‌احمر پس از ۴ ساعت عملیات جست‌وجو، ۲ کوهنورد را در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی پیدا و به پایین کوه منتقل کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان ایلام اضافه کرد: این دو نفر کوهنورد به علت شرایط جوی نامساعد و هوای مه آلود مسیر خود را گم کرده بودند.

کد خبر 750929

دیگر خبرها

  • برای اسکان ۱.۵ میلیون آواره نیازمند شمار زیادی چادر هستیم
  • واژگونی مینی بوس در آزاد راه قزوین _ زنجان/ ۱۵ مسافر مصدوم شدند
  • نجات ۲ کوهنورد گرفتار در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی
  • سازمان آب وبرق : مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌ های دز و کارون اجتناب کنند
  • امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان
  • امدادرسانی به بیش از ۲۰۰۰ نفر در بارندگی اخیر خوزستان
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • امداد رسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • امداد رسانی پس از سقوط در ارتفاعات کرمان
  • فرونشست در اصفهان و خوزستان به بیش از ۷تا۱۰ سانتی متر رسید