Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ علی گرجی گفت: جوانان و افسران جنگ نرم باید برای مقابله با توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی تلاش و بسترسازی کنند.

وی با اشاره به ابعاد پیدا و پنهان فتنه‌های مختلف دشمن و از جمله فتنه سال ۸۸ افزود: ۹ دی از روزهای فراموش‌نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی است که نشان داد بصیرت نافذ و تبعیت محض از ولایت‌فقیه، چگونه فتنه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد بزرگداشت یوم الله نهم دی ماه در چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه حماسه ۹ دی باعث نمایش عظمت و عزت ایران شد اضافه کرد: مردم ولایتمدار این استان با حضور و تظاهرات پرشور خود علیه فتنه در روز هشتم دی‌ماه ۸۸ و یک روز زودتر از سایر نقاط کشور، ثابت کردند از برخی خواص، بصیرترند و مسائل را بهتر تشخیص می‌دهند و در لحظه نیاز، اقدام مناسب را برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی انجام می‌دهند.

گرجی تأکید کرد: حضور خودجوش مردم در اتمام‌حجت با فتنه‌گران و زدن مهر باطل بر آنان، تصاویر زیبایی از باور و اعتقاد مردم به آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشت.

وی با بیان اینکه هشتمین سالگرد حماسه ۹ دی در ب‌واسطه تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی و اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا درباره قدس و فلسطین اشغالی و اظهارات برخی عناصر فتنه‌گر برای نجات فتنه‌گران، از حساسیت و ویژگی خاصی برخوردار است گفت: بر همین اساس باید بزرگداشت این حماسه در نهایت عظمت و شکوه برگزار شود تا باعث وحدت نیرو‌های مؤمن و انقلابی در مقابله با فتنه‌های دشمنان شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری افزود: به‌منظور تداوم روشنگری برای خشکاندن ریشه فتنه نباید اکتفا به‌روز نهم دی‌ماه و صرفاً یک برنامه خاص کرد بلکه می‌بایست همواره برای شناساندن ابعاد فتنه و آگاه‌سازی عموم مردم تلاش کرد.

گرجی یادآور شد: ویژه‎برنامه‌های بزرگداشت هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت و سالروز حماسه ۹ دی، برای پنجمین سال متوالی و همزمان با سراسر کشور، از سوم تا نهم دی ماه ۹۶ در چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.

به گفته وی؛ ویژه‌برنامه سالروز حماسه نهم دی‌ماه، با حضور خیل عظیم مردم ولایتمدار چهارمحال و بختیاری و سخنرانی حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد مرکز استان برگزار خواهد شد.

روز ۹ دی ماه به عنوان «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» نامگذاری شده است، زیرا در این روز مردم بصیر ایران اسلامی، برای سرکوبی فتنه سال ۸۸ به خیابان‌ها آمدند و با برپایی راهپیمایی، ضمن محکوم کردن اقدام فتنه گران، با رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های امام (ره) و شهیدان، میثاقی دوباره بستند.

گفتنی است: مردم استان چهارمحال و بختیاری به عنوان پیشگام و پیشتاز ملت ایران، یک روز قبل از آن و در تاریخ ۸ دی ماه سال ۸۸ با برپایی راهپیمایی باشکوهی، اقدام فتنه گران را محکوم و با مقام معظم رهبری و آرمان‌های امام (ره)، شهدا و انقلاب اسلامی تجدید عهد و پیمان کردند.

انتهای پیام/ش

۹ دی از روزهای فراموش‌نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی است

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۰۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج

طبق تصاویر به دست آمده در فضای مجازی سگ بلاصاحبی به پسربچه ۱۲ ساله ای در کرج حمله کرده است.

به گزارش فارس، از صبح امروز تصاویر و کلیپی در فضای مجازی مبنی بر حمله یک سگ ولگرد به یک پسر ۱۲ ساله کرجی درحال باز نشر است.

بنا بر فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، پسر بچه ۱۲ ساله کرجی در پارک بهار محدوده کرج نو مورد  حمله وحشتناک سگ‌های بلاصاحب قرار می‌گیرد که توسط چند نفر در پارک او را از دهان سگ بیرون کشیدن و نجات دادند.

این پسر بچه در پی حمله سگ‌ زخمی و به بیمارستان منتقل می‌شود. 

او از ناحیه صورت (لب،بینی، پلک و گونه) دو تا دست و ران دچار مصدومیت شده است.

طی تماس‌های صورت گرفته با مدیریت پسماند موضوع توسط کارشناسان درحال برسی است و ابعاد مختلف حادثه از سوی این سازمان اطلاع رسانی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • ساخت ۸۲ طرح خیری در چهارمحال و بختیاری
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا
  • فضای مجازی باید باعث افزایش انسجام جامعه شود
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟