Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@11:21:15 GMT

1327 روز با حسن روحانی و وعده هایش در کمتر از یک دقیقه!

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۸۱۹۳۹

1327 روز با حسن روحانی و وعده هایش در کمتر از یک دقیقه!

حسن روحانی در خرداد 92 و در وعده های انتخاباتی خود تنها یک وعده را با پافشاری در تمام مجالس و تبلیغات خود ارائه داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از کُردتودی، ارائه گزارش عملکرد 100 روزه! تنها وعده ای که اصرار زیادی به محقق کردن آن داشتید، اما با گذشت چهار سال از دوره ریاست جمهوری دولت تدبیر و امید و آغاز دور دوم ریاست جمهوری هنوز هیچ گزارشی را ارائه ندادید و اذهان عمومی را در خصوص اقدامات خود و کابینه خود روشن نکردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آقای روحانی اگر خودتان وعده هایتان را فراموش می کنید مردم در یادشان می ماند، و رسانه ها آن را ضبط می کنند.


100 روز عملکرد دولت، در حقیقت شفاف سازی بود که روحانی هرگز آن را عملی نکرد و امروز تبدیل به بزرگترین دغدغه کابینه تدبیر و امید شده است.


تمام وعده های حسن روحانی در 1327 روز ریاست وی در کابینه تدبیر و امید اکنون تنها یک دقیقه برای مرور نیازمند است.


حسن روحانی بعد از 486 روز از سر کار آمدن خود مردم را به وضع بهتر امیدوار کرد، 122 روز بعد حرکت به سمت رونق و افزایش صادرات غیرنفتی را دیگر وعده ای که هرگز عملی نشد سرلوحه خود قرار داد و در تمام سخنرانی ها مردم را به آن امیدوار می کرد.


545 روز بعد از سرکار آمدن حسن روحانی، وی از اشتغال جدید و ایجاد اشتغال برای جوانان از یک فاز جدید خبر داد!


روز 620 ام کاری حسن روحانی در جمع مردم با فریادی رسا گفت: من به شما وعده می دهم که امسال رونق اقتصادی و توسعه اقتصادی کشور را پیش خواهیم برد.


41 روز بعد با افتخار گفتید از مشکلات به خوبی عبور کردیم البته با اشاره به قرار داد و توافق برجام!


روز 722 ام گفتید اقتصاد مقاومتی را ادامه می دهیم و در نهایت 78 روز بعد گفتید کشور شاهد یک حرکت و رونق خواهد بود که منجر به جذب سرمایه خواهد شد!


147 روز بعد هم قول دادید سال 95 سال رونق اقتصادی باشد، اما هیچ کداوم از وعده هایتان تاکنون به تحقق نپیوسته است و وضع مردم هر روز بدتر از قبل می شود و کابینه شما هر روز استثمارگرانه تر مردم را به بند می کشند، آن هم با اعلام نرخ های جدید از موج گرانی ها!


شما در روز 1327 ام از کار خود خطاب به مردم گفتید خدا را شکرگذارم که آنچه وعده دادیم به آن دست یافتیم!!!؟؟؟ اینگونه پیش برویم سال 1400 دیگر مردمی باقی نخواهد ماند آقای رئیس جمهور تا باز هم از وعده هایتان بگوید و از عملکرد خود رونمایی کنید! 
 
 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۱۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکنون نوبت وعده صادق اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، نماز عبادی ، سیاسی جمعه در شهرستان خوی به امامت حجت الاسلام قاسم خانی در مصلای امام خمینی برگزار شد .
امام جمعه خوی در خطبه های این فریضه الهی با تسلیت سالگرد شهادت امام جعفر صادق (ع) به بیان ویژگیهای اخلاقی و علمی آن حضرت پرداخت و گفت : امام جعفر صادق (ع) بعنوان بنیانگذار مذهب شیعه  خدمات بزرگ و فراموش ناشدنی را در زمینه علمی و فقهی به مسلمان کرده است .
وی افزود : تربیت انسانهای عالم و شایسته و پرورش و آموزش شاگردانی با ویژگیها و تخصص های خاص از مهمترین ویژگیهای امام صادق (ع) بود .
حجت الاسلام قاسم خانی  با تقدیر از تلاشهای نیروی انتظامی در اجرای طرح نوردرراستای پاسداشت عفاف و حجاب گفت :غربی های بیش از دویست سال است که می گویند تا زن از قیود اخلاقی و  شرعی رها نشود نمی تواند پیشرفت کند ،اما زن ایرانی این داعیه را در عمل باطل کرده ودر همه میدانها با حجاب اسلامی باسربلندی ظاهر شده و موفقیت های کم نظیری با عفت و حجاب اسلامی در تاریخ جهان به ثبت رسانده است که این موضوع غرب را بشدت عصبانی و به وحشت  انداخته   است .
وی با اشاره به ثمرات وعده صادق و جواب دندشکن به رژیم غاصب صهیونیستی گفت : اکنون نوبت وعده صادق اقتصادی است ،عملیات ترکیبی «وعده صادق» دارای ابعادی گسترده و چند لایه‌ای برای ایران، منطقه و جهان بوده است. اقدام راهبردی که جبهه عبری عربی غربی را به زانو درآورد. ایران با چندین موشک کروز و بالستیک و ده‌ها پهپاد، محاسبات و اقدامات حداقل ده کشور قدرتمند غربی و عربی را درهم ریخت و همه اقدامات پدافندی آنان را خنثی کرد.
وی تاکید کرد : اکنون نوبت این است که قوای سه گانه و همه دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی برای ثبات اقتصادی، «طوفان‌الاقصی» و «وعده صادق» اقتصادی ایجاد کنند .
 حجت الاسلام قاسم خانی  افزود: دولت و بانک مرکزی و وزارت‌خانه‌های اقتصادی برای رفع مشکلات معیشتی که کام مردم را تلخ کرده است باید نقشه روشن و اقدامات نقطه‌زن بر علیه سوداگران امنیت اقتصادی ایران تهیه و تدارک ببینند و خانه‌های فساد اقتصادی را در اربیل و اتاق‌های سیاه دلار فردایی و تلگرامی را هدف قرار دهند و بدون مماشات فراز و فرودهای آزاردهنده بازار پول و سرمایه را کاهش دهند.
امام جمعه خوی افزود : وعده صادق اقتصادی این است که دولت محترم برای جهش تولید سازوکارهای واقعی حضور مردم را هرچه سریعتر بررسی کند و بهترین راه‌ها و ساز و کارها برای مشارکت مردم در تحقق جهش تولید را برگزیده و عملی سازد.

دیگر خبرها

  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات
  • شبی که رئال معجزه را معنا کرد! (عکس)
  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • نشان ویژه امپراطور ژاپن به یک زن کابینه روحانی رسید
  • اکنون نوبت وعده صادق اقتصادی است
  • حماسه «وعده صادق» روایت فتح می‌خواهد
  • واکنش محمد مهاجری به دلایل رد صلاحیت روحانی
  • طعنه هاشمی‌طبا به رئیسی و کابینه‌اش: فکر می‌کنند روز عروسی‌شان است؛ برای یکدیگر نوشابه باز می‌کنند
  • طعنه سنگین هاشمی طبا به رئیسی و کابینه اش: دائما برای هم نوشابه باز می کنید، فکر می کنید روز عروسی تان است /مغرور به «روز عروسی» نباشید!