Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ طی حکمی از سوی عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور اکبر روشن ضمیر به سمت مدیرکل توسعه منابع انسانی منصوب شد.

در متن حکم وزیر کشور خطاب به اکبر روشن ضمیر برای تصدی مسئولیت مدیرکل جدید توسعه منابع انسانی وزارت کشور آمده است:

نظر به مراتب تعهد و سوابق و تجربه جنابعالی، بنا به پیشنهاد معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی به موجب این حکم به سمت مدیر کل توسعه منابع انسانی منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحول در نظام اداری و مدیریتی، توانمندسازی، سازماندهی منابع انسانی متناسب با ساختار و ماموریت های وزارت متبوع، ارتقاء سطح دانش و مهارت کارکنان، ایجاد انضباط اداری، نظام مند نمودن نقل و انتقال کارکنان از جمله اموری است که انتظار دارد از طریق برنامه ریزی مناسب و شایسته نسبت به تحقق آن تلاش و کوشش نمایید.توفیق روز افزونتان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

رحمانی فضلی وزیر کشور همچنین در ابلاغ دیگری که برای مدیرکل توسعه منابع انسانی وزارت کشور صادر کرد، در راستای بهبود روشها و به منظور تسریع و تسهیل بیشتر در انجام امور مربوط به کارکنان، اختیار امضاء کلیه احکام انتصاب، تعیین حقوق (حق شغل، شاغل و سایر فوق العاده های قانونی)، کمک هزینه عائله مندی و اولاد، هزینه سفر، نوبت کاری، مرخصی، اصلاحی کارگزینی، بازنشستگی تا سطح مدیرکل و همچنین عائله مندی و اولاد بازنشستگان، صدور و تائید گواهی کارکرد و اضافه کار، امضاء و تائید احکام ماموریت های روزانه و اداری کلیه کارکنان را به اکبر روشن ضمیر تفویض کرد تا با رعایت قوانین و مقررات و بر اساس صرفه و صلاح و سیاست گذاری ها و هماهنگی با معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور اعمال شود.

304

وزارتخانه اکبر روشن ضمیر رحمانی فضلی منابع انسانی وزارت کشور

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۳۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان، حکم‌ صادره از سوی کیومرث هاشمی به شرح زیر است:

جناب آقای علیرضا پسندیده

نظر به تعهد و تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش وجوانان» منصوب می‌شوید تا ضمن تشکیل جلسات لازم با حضور اعضاء، نسبت به تدوین آیین‌نامه مربوطه وعملیاتی شدن برنامه‌های کمیته مستندسازی اقدام لازم را به عمل آورید.

امید است با اتکال به خداوند منان و بهره‌گیری از ظرفیت های موجود در انجام وظایف محوله موفق ومؤید باشید.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا پسندیده در حالی به عنوان رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شده است که اسفند سال گذشته به عنوان سرپرست دفتر حوزه وزارتی منصوب شد. آن زمان هم پسندیده در شرایطی حکم خود را دریافت کرد و جایگزین سید محمد شروین اسبقیان شد که ۱۰ مرداد در مجمع انتخاباتی فدراسیون های ورزش های بومی محلی با رای مثبت اعضای مجمع به عنوان رییس این فدراسیون منصوب شده بود.

کد خبر 6090149

دیگر خبرها

  • افشاگری درباره دستکاری تازه دولت رئیسی در مصوبات بودجه ۱۴۰۳
  • سالانه ۲۰۰۰ نفر در حوزه کوانتوم تربیت و جذب می‌شوند
  • جذب و تربیت سالانه دو هزار نیروی متخصص در حوزه فناوری کوانتوم
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران | بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می دهد؟ | ۹۵ درصد حریق ها عامل انسانی دارد
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد