Web Analytics Made Easy - Statcounter


مدیرعامل سازمان مجری ساختمان های دولتی گفت: بیمارستان ۲۳۹ تختخوابی بروجن بر اساس استانداردهای جهانی در حال ساخت است.

به گزارش امتداد نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمدجعفر علیزاده در جریان بازدید از بیمارستان در حال ساخت بروجن گقت: از نگاه سازمان بهداشت جهانی، بیمارستان با معیارهای علمی، درمانی، اجتماعی و فرهنگی و زندگی مردم عجین شده که به این مسائل در بیمارستان بروجن توجه و از بیمارستان‌هایی است که به‌صورت ویژه کار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی زمان آغاز عملیات اجرایی این بیمارستان را سال ۸۸ عنوان کرد و افزود: دلیل تأخیر در اجرای این طرح تخریب برخی بخش‌ها و نوسازی دوباره حدود ۲۵ درصد از فضای بیمارستان بر اساس همین استانداردها و توسعه شهر بروجن است.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: با توجه به اهمیت بالای بخش اورژانس در بیمارستان، ۲۰ تخت جدید به این بخش و ۳۳ تخت به بخش مراقبت‌های ویژه افزوده شد.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تأسیسات دولتی و عمومی کشور زمان تحویل این طرح به دانشگاه علوم پزشکی استان را در گروی تجهیز بیمارستان از سوی دانشگاه عنوان کرد و افزود: پیش از اتمام طرح، تیم ویژه‌ای از سوی وزارت راه و شهرسازی و دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری برای بررسی کامل طرح، اعمال نقطه نظرات کارشناسان معاونت درمان و رفع نواقص به‌زودی به بروجن اعزام می‌شوند.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی نیز راه‌اندازی بخش ام آر آی در این بیمارستان را ضروری دانست و از رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان خواست تا این طرح را در اولویت‌های تجهیز قرار دهد.

همچنین مساعد نبودن جاده دسترسی به بیمارستان، درب کوچک ورودی اورژانس و کوچک بودن مکان امحای زباله‌های بیمارستانی از مشکلاتی بود که در بازدید معاون وزیر راه از بیمارستان بروجن مطرح شد.

گفتنی است ساخت بیمارستان جدید بروجن با ظرفیت ۲۳۹ تخت با ۱۶ هزار و ۶۸۰ مترمربع زیربنا از سال ۸۸ آغاز شده و هم اینک به پیشرفت ۹۵ درصدی رسیده است.

true برچسب ها : ساخت بیمارستان سازمان مجری ساختمان ها و تأسیسات دولتی و عمومی محمدجعفر علیزاده true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۳۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت آموزشگاه ۶ کلاسه سعدی در بندرخمیر

باوقار مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: ساختمان فرسوده آموزشگاه سعدی بندر خمیر بعد از امتحانات خرداد ماه تخریب و ساختمان جدید این مجموعه با مشارکت سازمان نوسازی مدارس و اتاق بازرگانی ساخته می‌شود.

وی افزود: این آموزشگاه با ۲۲۰ متر مربع زیربنا و با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان بصورت ۶ کلاسه ساخته می‌شود.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: با ساخت ساختمان جدید این آموزشگاه بیش از ۲۰۰ دانش آموز از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ساخت ١۵٠ هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می‌شود
  • آغاز ساخت ۱۵۰۰۰۰ واحد مسکونی در تهران از ماه آینده
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • ملکه اردن آمریکا را محکوم کرد/ زندگی ما بی‌ارزش است/ غزه نمونه‌ای از فروپاشی استانداردهای جهانی است
  • ساخت آموزشگاه ۶ کلاسه سعدی در بندرخمیر
  • فصل‌های بعدی «برمودا» ساخته می‌شود
  • ۲۶ طرح روبنایی در سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان ساخته می‌شود
  • ایجاد ۳۰هزار پارک حاشیه‌ای در مناطق یک، ۴ و ۵ | ۱۰ پارکینگ جدید در تهران ساخته می‌شود
  • بالاخره راز هرم جیزه کشف شد!
  • (تصاویر) عجیب‌ترین خودرو‌های رزمی دوران جنگ جهانی دوم