Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی فرا رسیدن ۲۵ آذر روز پژوهش و فنآوری را به فعالان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، متن کامل پیام اقبال عباسی به شرح ذیل است:

نگاه جامع به بحث پژوهش و فنآوری از کلیدهای اصلی دستیابی به شاخص های توسعه ای در بخش های مختلف به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین منظور افزایش اعتبارات پژوهشی و باور پژوهشگران و فنآوران در زمینه های مختلف می تواند زمینه تسریع دستیابی به روند توسعه ای در شاخص های مختلف را فراهم کند.

ارتقای کمی و کیفی پژوهش و فنآوری در جامعه به بهبود نگاه های ملی، منطقه ای و استانی و فراهم کردن بسترهای لازم در این خصوص نیاز دارد.

امروزه ایران اسلامی با تکیه بر پیشرفت های علمی مبتنی بر اقدام پژوهی تخصصی پزوهشگران، دانشمندان و فنآوران توانسته به موفقیت های علمی بسیاری در حوزه های مختلف دست یابد و در میان کشورهای مختلف دنیا سربلند شود.

تحقیق، پژوهش و فنآوری به عنوان نبض تپنده تولید و خودکفایی است و می تواند باعث پویایی و تحرک جامع گردد، به همین منظور برای سرعت بخشی به روند توسعه علمی باید به پژوهش و فنآوری توجه ویژه شود.

دولت تدبیر و امید افزایش فعالیت های پژوهشی، فنآوری و تحقیقاتی براساس معیارهای علمی و کارشناسی را جزو برنامه های اولویت دار خود قرار داده تا بتوان زمینه پیشرفت کشور در بخش های مختلف را فراهم کرد.

افزوده می شود، ۲۵ آذر در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به نام روز پژوهش و فنآوری و هفته  آخر آذر به نام هفته پژوهش و فنآوری نامگذاری شده است.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۹۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای پژوهش در محور‌های سوخت پاک و هوش مصنوعی

حسن زمانیان رئیس سازمان پژوهشگاه علمی و صنعتی ایران در مراسم سی و یکمین آیین نکوداشت اعضای هیئت علمی کشور گفت: تعداد استادان برگزیده کشور نسبت به سال گذشته افزایش خوبی داشته است و اکنون  حدود ۷۰ استاد نمونه افزایش داشته است. 

وی بیان کرد: آینده پژوهشی را تا سال ۲۰۵۰ تدوین و ارسال کردیم و سازمان پژوهشی بر روی محورهایی مانند هوش مصنوعی، سوخت پاک جهت پژوهش برنامه ریزی خوبی کرده‌ایم. 

زمانیان تاکید کرد: امسال سازمان پژوهش‌ها برای گرنت‌ها جایزه یک میلیارد تومانی در نظر گرفته است. ماهواره مصباح و آیات در این پژوهشگاه تولید شده است.

وی افزود: عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای مسلمانان و مردم کشور محسوب می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • فرصت ایران و امارات برای دستیابی به بازارهای شمال و جنوب
  • درگیری شدید دولت و مجلس بر سر گزارش‌های مرکز پژوهش‌ها
  • نتایج جالب یک پژوهش علمی؛ زنان سرما را بیش‌تر از مردان تحمل می‌کنند؟
  • راه رسیدن به نوآوری، سرمایه‌گذاری بر انسان خلاق است
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • پاسخ خبرگزاری مجلس به گزارش‌ها درباره مرکز پژوهش‌ها
  • برنامه‌ریزی برای پژوهش در محور‌های سوخت پاک و هوش مصنوعی
  • وزیر کار: تلاش کارگران زمینه ساز امنیت کشور است
  • مرکز پژوهش فناوری و نوآوری شبکه‌های کوانتومی افتتاح شد
  • موگویی: وزارت خارجه هنوز اسناد پهلوی اول و دوم را آزاد نکرده است/ باقری‌کنی: ورود به پژوهش درباره امنیت ملی جسارت می‌خواهد