Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در پی وقوع توفان شدید در فیلیپین و به راه افتادن سیل و رانش زمین 3 نفر کشته و 6 نفر دیگر ناپدید شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، در پی وقوع توفان شدید در فیلیپین و به راه افتادن سیل و رانش زمین 3 نفر کشته و 6 نفر دیگر ناپدید شدند.

وقوع توفان گرمسیری «کای‌تاک» زندگی 150 هزار نفر را در فیلیپین مختل کرده است که از این تعداد 40 هزار نفر مجبور به ترک خانه‌های خود شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام مقامات این توفان با سرعت 100 کیلومتر بر ساعت بش گذشته و پیش از گسترش در سراسر فیلیپین، «سامار»، سومین جزیره پرجمعیت در شمال این کشور را درنوردیده است.

مقامات محلی گزارش دادند که پس از چندین روز بارش سنگین باران و رانش زمین 38 هزار نفر از ساکنان دو جزیره سامار و لیتی به اردوگاه‌های اضطراری انتقال داده شدند.

این جزایر با مجموع جمعیت 4.5 میلیون نفر چهار سال پیش با توفان سهمگین «هایان» مواجه شدند که 7 هزار و 350 نفر در پی آن کشته و یا ناپدید شدند.

سازمان هواشناسی آمریکا نیز درباره بارش سنگین‌تر باران در شرق فیلیپین طی ساعات آینده و جاری شدن سیل در مناطق کم ارتفاع و نیز رانش زمین هشدار داد.

کشور فیلیپین سالانه به طور متوسط با 20 توفان دست‌وپنجه نرم می‌کند که این توفان‌ها موجب بروز خسارت گسترده برای ساکنان می‌شود.

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۳۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن مردی که با خودرو به موانع امنیتی کاخ سفید برخورد کرد

به گفته پلیس، در پی وقوع یک حادثه در مقابل کاخ سفید، یک مرد کشته شد.

به گزارش ایسنا، تیم اداره پلیس متروپلیتن در ساعت ۲۲:۴۵ شنبه شب به وقت واشنگتن در واکنش به گزارش‌هایی درباره وقوع حادثه در تقاطع خیابان پانزدهم و خیابان پنسیلوانیا در شمال غرب واشنگتن دی.سی به محل اعزام شد.

به نوشته روزنامه نیویورک تایمز، پلیس اعلام کرد مردی در صحنه وقوع تصادف کشته شده است.

در این حادثه ظاهرا خودرویی به یکی از موانع امنیتی پیرامون ساختمان کاخ سفید برخورد کرد.

این رویداد توسط واحد تحقیقات تصادفات اداره پلیس در دست بررسی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وقوع ۶۷ مورد حادثه در پی توفان سبزوار
  • تصاویری وحشتناک از سیل ویرانگر در جنوب چین؛ ۲ نفر کشته شدند (فیلم)
  • دست‌کم ۷۸ نفر در وقوع سیل در برزیل جان باختند/ ۱۰۵ تن ناپدید شدند
  • اگر ماه ناگهان در آسمان ناپدید شود چه اتفاقی می‌افتد؟
  • وقوع سیل در افغانستان ۱۴ کشته برجای گذاشت
  • وقوع سیل در افغانستان ۱۰ کشته برجای گذاشت
  • تصادف در سه راهی گتوند یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • کشته شدن مردی که با خودرو به موانع امنیتی کاخ سفید برخورد کرد
  • درگیری مسلحانه و ۴ کشته و زخمی در زاهدان
  • درگیری مسلحانه و چهار کشته و زخمی در زاهدان