Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-07@10:53:00 GMT

صاحب پیراهن 7 آبی، محکوم به ناکامی!

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۸۴۲۹۹

صاحب پیراهن 7 آبی، محکوم به ناکامی!

به گزارش وانانیوز، 

صبح امروز حسن بیت سعید، مهاجم تیم فوتبال استقلال با فسخ قرارداداش رسما از جمع آبی پوشان پایتخت جدا شد.


بیت سعید در تابستان امسال یکی از پرسرو صدا ترین خریدهای استقلال بود و در کنار بازیکنانی مثل شهباززاده، جباری، منتظری و شجاعیان کفه نقل و انتقالات ابتدای فصل را به سمت استقلال سنگین کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما نیم فصل اول رقابت های لیگ هفدهم آنطور که هواداران استقلال می خواستند پیش نرفت و علیرضا منصوریان ضعیف ترین نتایج ممکن را به نام این تیم ثبت کرد.

 

با وجود خریدهای نامی و پرآوازه در خط هافبک و حمله آبی ها، اصلی ترین مشکل این تیم چه در زمان منصوریان و چه تحت هدایت وینفرد شفر، بحث گلزنی بود. در طول نیم فصل بازیکنان مختلفی از سوی کادر فنی استقلال در این پست استفاده شدند اما تا قبل از هفته پانزدهم و برتری پرگل استقلال مقابل سپاهان، آبی پوشان عنوان ضعیف ترین خط حمله لیگ را در اختیار داشتند.

 

در بین مهاجمان استقلال اما حسن بیت سعید کمترین فرصت را برای بازی پیدا کرد و اعتماد هیچ یک از دو مربی تیمش را به میزان کافی جلب نکرد. بدین ترتیب شماره هفت استقلال برای بیت سعید خوش یمن نبود و همه رویاهای این ستاره سال های گذشته لیگ برتر و البته هواداران استقلال را نقش بر آب کرد.

 

 

البته اتفاقی که برای بیت سعید افتاد، چندان برای استقلالی ها تازگی نداشت. فصل گذشته نیز بازیکنی که پیراهن پرماجرای استقلال را به تن کرد، به سرنوشتی مشابه با بیت سعید دچار شد.

 

بختیار رحمانی، ستاره سال های قبل فولاد و یکی از عناصر قهرمانی این تیم در لیگ سیزدهم، پس از گذراندن خدمت سربازی در تراکتورسازی، راهی استقلال شد تا از طریق حضور در این تیم پرطرفدار پایتخت به جایگاه مناسبی در تیم ملی برسد و پیشرفت خود را ادامه دهد. از طرفی هواداران استقلال هم که حضور یک هافبک خلاق در میانه میدان را برای تیمشان لازم می دانستند، به شدت از جذب این بازیکن توسط مدیران باشگاه استقبال کردند.

 

 

سرنوشت اما برای بختیار به گونه دیگری رقم خورد. هافبک شماره 7 فصل پیش آبی ها که القابی همچون BR7 هم از سوی طرفداران دریافت کرده بود، یکی از ضعیف ترین نیم فصل های فوتبالش را در استقلال منصوریان سپری کرد و پس از اینکه توفیقی در جمع آبی های پایتخت پیدا نکرد، برای نیم فصل دوم به تیم سابقش یعنی فولاد بازگشت.

 

پس از اتفاقات عجیب و مشابهی که برای شماره 7 های دو سال اخیر استقلال، که اتفاقا بازیکنان باکیفیت و پر امیدی هم بودند رخ داده، باید دید در فصل های آتی کدام بازیکنان حاضر می شوند بار سنگین این شماره را که بر تن یکی از محبوب ترین بازیکنان تاریخ استقلال یعنی فرهاد مجیدی بوده و ارزش بسیار زیادی برای هواداران استقلال دارد، به دوش بکشند.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۴۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی در سیرجان؛ زور گل‌گهر و شمس‌آذر به هم نرسید

آفتاب‌‌نیوز :

در آغاز هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، تیم‌های گل‌گهر سیرجان و شمس‌آذر قزوین از ساعت ۱۹ در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی صفر بر صفر همراه شد.

ایمان کهیش با کمک‌های حسن ظهیری و حامد تازه پور قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.

نبرد امشب، مصاف دو تیم همسایه در جدول محسوب می‌شد. گل‌گهر در حالی میزبان شمس‌آذر بود که در ۶ بازی اخیر با ثبت ۳ مساوی و ۳ شکست، از مسیر برد دور شده بود و در این بازی خانگی به دنبال شکستن طلسم نزدیک به دو ماهه پیروز نشدن بود. در سوی دیگر شمس‌آذر هم که در اولین حضورش در لیگ برتر، نتایج قابل قبولی گرفته است، به دنبال دومین برد متوالی پس از پیروزی هفته گذشته برابر پیکان بود.

با وجود تلاش دو تیم، اما بازی گل‌گهر و شمس‌آذر دیداری سرد از آب درآمد و محمدرضا اخباری و علیرضا جعفرپور، دروازه‌بانان دو تیم روز بی‌دردسری را تجربه کردند. در دقیقه ۹۷ معین قربانی از شمس‌آذر با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد تا شاگردان سعید دقیقی، مسابقه را ۱۰ نفره به پایان برسانند. در نهایت دیدار گل‌گهر و شمس‌آذر با تساوی بدون گل به پایان رسید.

با این تساوی گل‌گهر با ۳۶ امتیاز و شمس‌آذر با ۳۵ امتیاز در رده‌های ششم و هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر باقی ماندند.

ترکیب اولیه گل‌گهر سیرجان:

محمدرضا اخباری، مسیح زاهدی، سامان فلاح، مهدی تیکدری، سیدابولفضل رزاق پور، احمد زنده روح، علیرضا علیزاده، روبرتو تورس، مهدی ممی زاده، اریک باگناما و سعید سحرخیزان

سرمربی: مارینوس اوزونیدوس

ترکیب اولیه شمس‌آذر قزوین:

علیرضا جعفرپور، هومن ربیع زاده، محمدرضا رضایی، حسین گودرزی، محسن طرحانی، پوریا سرآبادانی، صادق آلبوصبیح، علی آزادمنش، محمد پاپی، امیرمحمد نسایی و فراز اماملی

سرمربی: سعید دقیقی

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ناکامی ایتالیا در سال 2002 و قهرمانی در جام جهانی 2006 به روایت کارتون / انیمیشن
  • ملی‌پوش اسلحه اپه: بعد از ناکامی در کسب سهمیه المپیک مصمم‌تر شدم
  • تساوی در سیرجان؛ زور گل‌گهر و شمس‌آذر به هم نرسید
  • ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۱۵۰ کیلو ماده مخدر شیشه در نرماشیر
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین
  • جام جهانی تیراندازی| ادامه ناکامی‌ها را نکونام و نوروزیان رقم زدند
  • بانک شهر می‌تواند سعید عزت‌اللهی را پرسپولیسی کند؟ بعید است!
  • ناکامی بزرگ بلوگرانا؛ بارسلونا فصل را بدون جام به پایان می‌رساند!
  • طرح لو رفته عجیب از پیراهن سوم فصل ۲۵-۲۰۲۴ بارسلونا / عکس