Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو هیئت «تحقیق و تفحص از پرونده‌های حقوقی بین ایران و آمریکا» گفت: در حال حاضر اعضای کمیته به سه تیم مختلف تقسیم شده‌اند و ما در مرحله جمع‌آوری، مطالعه و بررسی اسنادی هستیم که در اختیار کمیته قرار گرفته است.

اردشیر نوریان نماینده مردم شهرکرد در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان با اشاره به آخرین نتایج «تحقیق و تفحص از پرونده‌های حقوقی بین ایران و آمریکا» گفت: اخیراً کمیته جلساتی را با نمایندگان وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و وزارت امورخارجه درباره محتوای موضوعات داشته است و نمایندگان این دستگاه‌ها گزارشاتی را به کمیته ارائه کرده‎اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در حال حاضر اعضای کمیته به سه تیم مختلف تقسیم شده‌اند و ما در مرحله جمع‌آوری، مطالعه و بررسی اسنادی هستیم که در اختیار کمیته قرار گرفته است.

عضو هیئت «تحقیق و تفحص از پرونده‌های حقوقی بین ایران و آمریکا» تأکید کرد: معتقدم در آینده نزدیک تصمیمات مقتصی درباره این تحقیق و تفحص گرفته خواهد شد.

نوریان در ادامه با اشاره به سفر کمیته متبوع خود به دادگاه لاهه بیان داشت: این سفر احتمالا اقتضائاتی برای بررسی همه اسناد باشد که البته هنوز انجام نشده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۰۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه

ایسنا/آذربایجان غربی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در بدو ورود به ارومیه با حضور در باغ رضوان به مقام شامخ شهدا هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.

جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به همراه مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی و هئیت همراه با حضور در باغ رضوان ارومیه با اهدای شاخه گل و نثار فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و یاد و خاطره آنها را گرامی داشتند.

به گزارش ایسنا، افتتاح یک باب هتل، کلنگ‌زنی یک باب هتل، بازدید از مجتمع گردشگری و تفریحی ستاره سیلوانا، قلعه بدلبو، خانه انصاری، مسجد جامع، مدرسه هدایت و زیرساخت‌های گردشگری دریاچه ارومیه از جمله برنامه‌های یک روزه معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سفر به این شهرستان هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه
  • ۵ واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا ناقض حقوق بشر شناخته شدند
  • تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو
  • چین معافیت تعرفه‌ای واردات محصولات آمریکایی را تمدید می‌کند
  • نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه
  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • کنعانی: ایران برخورد پلیسی با دانشجویان را در دانشگاه‌های آمریکا نمی‌پذیرد
  • ایران به توسعه اقتصادی مبتنی بر منافع کشورهای منطقه اهتمام دارد
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد