Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-06@16:26:55 GMT

کار جهادی رضایت خداوند را در بر خواهد داشت

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۸۴۳۱۰

کار جهادی رضایت خداوند را در بر خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ احمد جفایی از آزادشهر که در قالب گروه جهادی شهید مدافع حرم احمد غلامی در مناطق زلزله زده کرمانشاه حضور دارد در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار داشت :کار جهادی بویژه در مناطق زلزله زده کرمانشاه که مردم دچار آسیب شده اند رضایت خداوند را در پی خواهد داشت.

وی که در اقدامات جهادی خود دچار آسیب دیدگی هم شده گفت : هدف اگر رضایت خداوند باشد مشکلات و سختی ها آسان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جفایی با ابراز خوشحالی از اینکه در مقام یک جهاد گر به مناطق زلزله زده کرمانشاه آمده اذعان کرد : آرزویم بود تا بتوانم خدمتی هرچند کوچک را به هموطنان خودم در کرمانشاه داشته باشم که این امر به لطف خداوند محقق شد و امروز در کنار دیگر برادران بسیجی خودم با جان و دل به مردم زلزله زده کرمانشاه خدمت میکنم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۴۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷ اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نهاد ارزشمند بسیج سازندگی به فرمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (حفظه الله تعالی) در هفدهم اردیبهشت سال ۱۳۷۹ شکل گرفت تا با استفاده از ظرفیت جوانان انقلابی و در قالب اردو‌های جهادی برای تحقق عدالت اجتماعی در جای جای میهن اسلامی مان گام بردارد.

کارآفرینی و اشتغال، محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی، حرکت‌های جهادی و انجام طرح‌های عمرانی و خدمات اجتماعی، کمک‌های مومنانه، مهارت‌آموزی، ارائه خدمات بهداشت و درمان و ده‌ها محور و مؤلفه معنادار دیگر مردم‌یاری از جمله فعالیت‌های صادقانه و خالصانه بسیج سازندگی است که هر کدام به سهم خود در زدودن غبار کاستی و محرومیت از جای جای ایران اسلامی، نقشی ارزنده داشته و دارد.

حضور جهادگران در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی از برکات الهی است چنان که در قرآن آمده است:

الَّذِینَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللَّهِ وَأُولَٰئِکَ هُمُ الْفَائِزُونَ

(آن‌ها که ایمان آوردند و هجرت کردند و با اموال و جانهایشان در راه خدا جهاد نمودند، مقامشان نزد خدا برتر است و آنها پیروز و رستگارند) توبه/ آیه ۲۰

به راستی چه اجری بالاتر از اینکه پروردگار، جهادگران را به مقام برتر نزد خودش وعده داده است.

دیگر خبرها

  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • ۲۲۰۰ گروه جهادی در کرمانشاه فعال هستند
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • ۱۷ اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • حج، رزمایش قدرت اسلام در مقابل کفر جهانی است